• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
هشدار به کاربران فضای مجازی

ولع فرقه رجوی در چهارشنبه آخر سال سوخت

  • کد خبر : 24948
  • 18 مارس 2020 - 12:14

بر اساس گزارش های رسیده، امسال برنامه ریزی های فرقه رجوی برای چهارشنبه آخر سال در کشورهای اروپایی ناکام ماند و ولع شدید آنها به منظور ایجاد تنش در ایران در آتش خیانت خودشان سوخت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی فراق، فرقه رجوی با فراخوان های متعدد برنامه ریزی های گسترده ای برای برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در چند کشور اروپایی انجام داده بود اما هیچ یک از این کشورها مجوز تجمع و چنین مراسمی را ندادند و خائنین به ملت ایران باز هم ناکام و بور ماندند.

بر اساس اخبار رسیده، هدف گذاری اصلی فرقه رجوی برای این مراسم ها، ناکارآمد نشان دادن نظام سلامت ایران در مقابله با بیماری کرونا و تحریک جوامع اروپایی به منظور واکنش در برابر ایران بوده است.

این موضوع در شرایطی روی می دهد که مردم نوع دوست ایران به شدت درگیر حوزه سلامت بوده و با اتحاد و همدلی نگران جان هموطنان خود هستند اما فقط آدم هایی هزار چهره چون تربیت شده های مکتب رجوی می باشند که می توانند مقدمات چنین خیانتی را در حق ملت خود آن هم در این شرایط برنامه ریزی نمایند.

هم اکنون جریان نفاق با به کارگیری تمام شبه رسانه های خود، شبانه روز امنیت روانی جامعه ایران را نشانه گرفته و می خواهد با پمپاژ شایعات، اخبار دروغ و فیک حوزه سلامت نظام ایران را ناکارآمد جلوه نماید.

در نهایت موضوع مهم این است که رفتارهای متمدنانه ملت ایران در برخورد با این بحران، از خرید گرفته تا وحدت و همبستگی، در جهان به عنوان یک الگو مطرح شده و اظهارات مسئولان بهداشت جهانی نیز تایید کننده آن می باشد اما لازم است تمام ملت ایران و به خصوص کاربران فضای مجازی در استفاده از شبکه های اجتماعی هوشیار بوده و خود را در معرض اینگونه پیام های مسموم قرار ندهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24948

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی