• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
پنهان کاری فرقه رجوی در رابطه با وضعیت بیماری کرونا در اردوگاه «اشرف 3»

خانواده های اسیران فرقه رجوی با پریشانی خاطر به استقبال عید می روند

  • کد خبر : 24944
  • 18 مارس 2020 - 12:39

فراق: عید نوروز می رسد و همچنان خانواده های زیادی از سرنوشت فرزندان خود در فرقه رجوی بی خبر هستند و با پریشانی خاطر به استقبال عید می روند به ویژه در این ایام که اپیدمی کرونا خبر ساز شده است و فرقه رجوی نیز به پنهان کاری و لاپوشانی مشغول است و طوری وانمود می کند که گویا آنان در مقابل این ویروس مطلقا اثر پذیر نیستند و مصون هستند. 

ممانعت از اینکه خانواده های این اسرا امکان دیدار، تماس و کوچکتری خبرگیری داشته باشند، یک کار ضد اسلامی و ضد انسانی است، در روزگاری که آن اسرا در نشست های موسوم به عملیات جاری مستمر مطرح می کنند و نگران خانواده هایشان هستند و علاقمندند که از خانواده های خود خبر سلامتی داشته باشند، ولی عناصر منحوس رجوی در اشکال مختلف ممانعت می نمایند تحت این بهانه که حکومت ایران اجازه تماس نمی دهند و یا اینکه تماس ها شنود می شوند و یا اینکه خطوط  ارتباطی را حاکمین ایران قطع کرده و از این قبیل مزخرفات که همیشه برای ممانعت از تماس های خانوادگی مطرح می کنند تا اجازه ندهند که کسی درخواست تماس بدهد. اینهایی که عرض کردم تجربه بنده است و سایر دوستانی که سابقه بودن در مناسبات جهنمی رجوی را دارند می دانند که روال اینگونه است.

در واقع این ترفند فرقه رجوی از سالیان قبل در سر بزنگا تکرار می شود و با این حقه و کلک تلاش می کند که ممانعت از تماس را طی یک فرافکنی مشمئز کننده به حاکمان ایران برگرداند در حالی که این حقیقت ندارد و هر کسی که امکان تماس دارد، می تواند تماس برقرار نماید و از خانواده اش جویای حال شود. اما چرا اجازه از طرف سران فرقه رجوی صادر نمی شود؟ به خاطر اینکه اگر این باب باز شود دیگر امکان محدود کردن آن وجود ندارد و مستمر باید به درخواست های افراد پاسخ مثبت دهد و امکان تماس را فراهم آورند. در همین فرصت از کسانی که سابقا با هم بودیم و هم اکنون متاسفانه هنوز در مناسبات جهنمی رجوی هستند درخواست دارم که مسئولین خود را زیر فشار بگذارند و درخواست تماس تلفنی نمائید و آنها را مجبور نمائید تا به درخواست شما پاسخ مثبت دهند. این وظیفه آنان است و باید زیر فشارشان گذاشت. تحت تاثیر این حرف های منقلب کننده آنان قرار نگیرید که: «شما مبارز هستید، شما مجاهد هستید، شما انقلاب کرده هستید، جواب شهدا را چه خواهید دارد و امثالهم قرارنگیرید.»

این یک امر واجب و الهی و انسانی است که شما با خانواده هایتان تماس برقرار کنید، پدران و مادران شما بی صبرانه  منتظر یک تماس شما هستند تا صدای شما را بشنوند و مطمئن شوند که شما حالتان  خوب است، خواهران و برادران شما سالهاست که در حسرت شنیدن صدای شما هستند و منتظر یک خبر خوش از شما هستند. مگر نمی بینید که خود آنان چگونه با خانواده های خودشان در تماس هستند ولی به شماها که می رسد خانواده می شود سمی، مرکز فساد و غیره.  

ننگ و نفرین ابدی بر این عناصر فریب کار و حقه باز که در فرقه رجوی همواره تاکید بر ضد ارزش های خود دارند و عید را بر خیلی از خانواده ها دردناک می کنند.

خداوند به خانواده های چشم انتظار صبر جمیل عطا کند و لعنت ابدی نثار سرکردگان فرقه شود که بانی این همه درد و رنج شده اند و با وعده های دروغین افراد را در چنبره خود نگه داشته و عمر آنها را هدر می دهند.

فراق: علی محمدزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24944

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی