• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

منافقین، ۲۰۰۰ چهره فیک دارند / فرشتگان نجات از سوله های تیرانا !

  • کد خبر : 24930
  • 17 مارس 2020 - 10:53

منافقینِ دو هزار چهره، با ایجاد یک کانال پوششی از تیرانا، به فکر انتشار اخبار مسموم خود در حوزه پزشکان و پرستاران افتادند.


به گزارش فراق، وطن فروش های خائن با شبه‌رسانه‌های خود که سر در آخور دولت فریبکار آمریکا و رژیم صهیونیستی دارند، شب و روز با پمپاژ اخبار دروغ و شایعات می خواهند به مردم القاء کنند که نظام اسلامی ایران در برخورد با ویروس کرونا دیر اقدام کرد، کاری نکرد، یا قصد کشتن زندانی های آبان ماه را با بهانه بیماری کرونا دارد.
اخیرا اتاق فکر این فرقه جنایتکار با ایجاد یک کانال پوششی با عنوان «پزشکان و پرستاران فرشتگان نجات» مطالب مسموم خود را علیه ملت ایران از سوله های تیرانا پمپاژ می کند.
نکته جالب اینجاست، ادمین این کانال به محض ورود به کانال برای تمام اعضا پیام خوش آمدگویی خصوصی فرستاده و خواهان برقراری ارتباط با او می شود تا با روش های خود روی کاربر مورد نظر کار کند. پوسیدگی ذهنِ گردانندگان این کانال وقتی آشکار می گردد که آنها می خواهند خود را حامی جامعه پزشکی نشان دهند اما این موضوع در حالی است که فقط عملکرد همان جامعه دلسوز سلامت کشور را نشانه گرفته اند.
این تاکتیک رسانه ای فقط از منافقین ۲ هزار چهره ای بر می آید که در سیستم مغزشویی رجوی تبدیل به یک ربات فرسوده شدند.
لازم است کاربران فضای مجازی در این شرایط خاص کشور به پیام های منتشر شده دقت بیشتری نماید تا خدای ناکرده گرفتار حیله این افراد نشوند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24930

نوشته های مشابه