• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
یک عضو جدا شده از فرقه رجوی در آلبانی:

سران فرقه رجوی به درخواست تماس اعضا با خانواده های خود پاسخ منفی دادند

  • کد خبر : 24862
  • 14 مارس 2020 - 10:38

عضو جدا شده از فرقه رجوی گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا در ایران بسیاری از اعضای فرقه رجوی درخواست تماس با خانواده های خود داده اند، اما پس از دو هفته از سوی سران فرقه، پاسخ منفی گرفتند.

علی کاظمی، صبح شنبه ۲۴ اسفند در گفت و گو با فراق اظهار داشت: بهانه سران فرقه این بوده که الان حکومت ایران کنترل شدیدی روی تماس ها دارد و ممکن است خانواده شما را دستگیر کند و با این قبیل مزخرفات مانع تماس آنها شدند.
کاظمی تصریح کرد: واقعیت امر این است که مسؤولین فرقه ترس از این دارند که هر فرد حتی یک تماس با خانواده داشته باشد ممکن است نسبت به خیلی چیزها آگاه شده و پس از چند روز از فرقه جدا شود.

وی با اشاره به اینکه فرقه به خوبی می فهمد اگر اجازه تماس داده شود با موجی از ریزش نیرو داخل مناسبات مواجه خواهد شد، ادامه داد: این برخوردها در حالی است که هرکدام از مسؤولین فرقه با گوشی های پیشرفته خود روزانه با افرادی که می خواهند به راحتی تماس برقرار می کنند.
این عضو جدا شده با اعلام اینکه مریم رجوی به اعضای خود کوچک ترین رحمی ندارد، گفت: سالهاست که رجوی، خانواده را الدنگ و ضد مبارزه می داند و هر کسی اسمی از خانواده بیاورد برای او نشست های تحقیر گذاشته و او را وادار می کند که بگوید اشتباه کرده و شیطان در جلدش رفته است.
کاظمی در پایان گفت: لعنت خدا بر سران فرقه رجوی باد که چنین فرزندان ایران زمین را اسیر افکار پلید و شیطانی خود کرده اند، باشد که به زودی شاهد تقاص این همه جرم و جنایت باشیم.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24862