• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
بازتاب انتشار تصاویر فراق از خوشگذرانی سران فرقه رجوی: با یک شخصیت دروغین بیشتر آشنا شوید

آقای «فیلِ آبی» پهلوانی به گردن کلفتی نیست

  • کد خبر : 24855
  • 12 مارس 2020 - 12:07

عربده کش فرقه رجوی را حتما می شناسید که خود را پهلوان مسلم فیلابی می خواند. او در حال حاضر مسئولیت کمیسیون ورزشی شورای به اصطلاح ملی مقاومت را به عهده دارد و حلقه به گوش تمام عیار فرقه رجوی ملعون است.

به روایت خودش چنین اظهار می کند که از ایران رفته تا بلکه صدای مظلومیت خلق قهرمان باشد.

این جیره خوار هیچ گاه بازو بند پهلوانی نداشته و ندارد،  شتر بیند در خواب پنبه دانه، ولی به روایت خودش مدعی است که بازو بند پهلوانی را از جهان پهلوان تختی به ارث برده است.

هیچ گاه در خاطرات جهان پهلوان تختی اسمی از این عیاش برده نشده است تا چه برسد به اهدای بازو بند پهلوانی.

جهان پهلوان تختی در دوران ستم شاهی دائم تحت نظر ساواک بود و موجبات آزار و اذیت او را فراهم می کردند و بارها به ساواک جهت بازجویی احضار می شد و برای یک بار نشد که ساواک شاه اسکندر خان فیلابی را احضار کرده باشد.

فیلابی در رژیم پهلوی دارای سمت اداری و در دانشگاه فردوسی مشهد فعالیت داشته و به پاس همکاری با ساواک و لو دادن دانشجویان، تقدیر نامه از مسئولین وقت دریافت نموده است.

این مزدور خود را در زمره جوانمردان و عیاران  ورزش ایران و قهرمان زورخانه ای و یکی از هم رزمان پوریای ولی غلام رضا تختی معرفی می کند و به خارج رفته تا صدای به اصطلاح مظلومیت ملت ایران را به جهانیان برساند.

یکی از عکس های لو رفته از پارتی های این مزدور که در حال عیاشی و خوشگذرانی است را ملاحظه نمایید تا چهره این خبیث و حقه باز برای همگان آشکار و برملا شود.

آری فیل آبی ( عربده کش مجالس فرقه رجوی ) جنس شما ایرانی نیست و مدافع ایرانی نیستید و جزء عیاشی و خوشگذرانی که فرقه رجوی برای تو مهیا نموده است ذره ای از مرام پهلوانی در ذات تو وجود نداشته و ندارد.

آقای فیل آبی، پهلوانی به زور بازو و گردن کلفتی نیست تو گول هیکلت را خورده ای بلکه صفت پهلوانی به جوانمردی در تمام عرصه ها و راه مسلک حضرت علی( ع ) بودن است نه به هیکل بد قواره شما و اگر اینچنین باشد کرگدن هم مثل شما هیکل درشت و پر قواره است.

پیشنهاد می کنم که همچنان در جایگاه پمپ بنزین مشغول باشی تا بلکه هزینه ها  و دستمزد سخنرانان از زوار در رفته آمریکایی و اروپایی در مراسمات فرقه رجوی ملعون و کثیف را تامین نمایید.

یادداشت از: محمدی

انتهای پیام / انجمن نجات کردستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24855