• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

لجن پراکنی عنصر معلوم الحال علیه یکی از مادران اسیران فرقه رجوی / اجازه یاوه گویی را به هیچ کس نخواهیم داد / مسیر مبارزه بی مهابا ادامه دارد

  • کد خبر : 24683
  • 01 مارس 2020 - 12:37

برخی افراد هستند که تحت عنوان جدا شده از فرقه رجوی در اروپا زندگی کرده و اقداماتی انجام می دهند. رویکرد این افراد معلوم نیست که منافع چه کسانی را تامین می کند و لازم است بیشتر مراقب این افراد بود.

حتما خواهید گفت که نکاتم مقداری گنگ است، الان خدمت شما عرض می کنم. عنایت داشته باشید که هر جدا شده ای به یقین دوست نیست و می تواند در نقش چاقوی دو لبه عمل نماید.

من در فیس بوک پستی دیدم که یکی از دوستان جدا شده در جهت افشاگری فرقه رجوی به اشتراک گذاشته بود.

یکی از عناصر معلوم الحال و سابق رجوی خائن در زیر پست این دوست عزیز   کامنت های مشکوک گذاشته  و علیه یکی از مادران رنج دیده  اسرای در بند زندان رجوی، نکات  منفی استفراغ کرده و هر حرف لایق خودش را نثار این مادر نموده بود.

لجن پراکنی این عنصر معلوم الحال و مفلوک در حالی انجام می گیرد که عنصر مقاومت بر علیه فرقه باطل رجوی روز به روز در حال گسترش و اعتلای داخلی و بین المللی است، اما این فرد عقده ای خواسته بود که برای فرقه رجوی دم تکان داده و خود شیرینی نماید.

چرا می گویم دم تکان دادن برای فرقه رجوی به خاطر اینکه تنها و تنها کسانی که از مزخرفات این فرد سود می برند  فرقه جنایتکا ر رجوی است..

احتمالا شنیده باشید که تشکلی به نام  «تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» برای نجات اسرای در بند زندان های  رجوی ملعون توسط تعدادی از مادران در داخل کشور تشکیل شده است. این تشکل به طور روزانه و به شکلی منسجم در حال فعالیت است تا که چهره بزک شده رجوی را در انظار جهانیان افشاء نماید.

 مادرانی که خیلی از آنان دیگر نوری به چشم ندارند و کمری راست قامت برایشان نمانده است،  مادرانی که دیگر به جز چین و چروک های مضاعف در صورتشان چیز دیگری نمی توان یافت. مادرانی که به هنگام حرف زدن صدایشان می لرزد و دستانشان نیز در این مسیر به لرزش زبان کمک رسانی کرده و همراهی می نماید. مادرانی که دیگر روی دو پاهایشان توان ایستادن را ندارند، دیگر گوشتی بر روی گونه هایشان نمانده است و استخوان ها از زیر پوست دستانشان کاملا قابل رویت است.

درست در چنین وضعیتی بدون اینکه فکر کنیم اتفاقی بوده است تعدادی پیدا می شوند و تلاش بر مخدوش کردن چهره های  فداکار این مسیر را در کله های پوک شان می پرورانند. آنها قصد دارند با امداد رسانی و دادن نفس های مصنوعی به فرقه منحط رجوی کمکی به زنده ماندن این جنازه در باتلاق گیر کرده بکنند.

همانگونه که عرض کردم این بار قصد ندارم اسم بیاورم ولی اگر نیاز باشد قطعا و بدون هیچ گونه ملاحظه ای اینکار را خواهم کرد تا رو سیاه شود هر آنکس که قصد خوش رقصی علیه عناصر ضد رجوی را دارد.

دوستان، مسیر مبارزه با رجوی، مسیری است تا رهایی اسرای در بند این فرقه جهنمی، مسیری است بسیار خطرناک و پر از پیچ و خم های بسیار. افراد زیادی در این مسیر تلاش می کنند، هر چند که ممکن است افکارشان موازی هم نباشد و بالعکس مخالف هم نیز باشند ولی  نکته مهم این است که نباید از مسیر مبارزه با افکار فرقه ای رجوی عدول کرد، یعنی این مرز سرخ است، نفرات جدا شده باید به این ملاحظه مهم توجه داشته باشند.

هر کسی به هر نوعی که در حال خوش رقصی و دم تکان دادن و دستمال به دستی فرقه رجوی را به هر نوع و به هر شکلی که انجام بدهد در زمره دشمن می باشد و نباید با این فرد یا افراد ملاحظه کاری کرد.

این موضوع خیلی مهم است زیرا هر گونه ملاحظه باعث نفوذ دشمن و رخنه آنان در میان افراد متحد ما شده و ایجاد شکاف کرده و در نهایت این جبهه متحد را از هم می پاشاند. بنابر این هر گونه ملاحظه و چشم پوشی ضربه به این جبهه متحد می باشد که قابل بخشش نیست.

ممکن است در جبهه مبارزه با فرقه رجوی، کسی و یا کسانی به یک نفر و یا چند نفر اشکال ببینند و یا انتقاد داشته باشند، کسی منکر این موضوع نیست و درب انتقاد و اشکال همیشه باز بوده و همگان از آن استقبال می کنند ، هر چند که پذیرش انتقاد همیشه راحت نیست اما آنجایی که کسی حس کند که انتقاد از زاویه مثبت و ارتقاء بوده قطعا که روی باز در پذیرش آن نشان خواهند داد ولی کسانی که بخواهند با مطلب و یا مطالبی از جنس تخریب یک و یا چند چهره و یا یک مسیر و جنبش عمل  و اقدام به لجن پراکنی نمایند  قطعا در مسیر مبارزه با رجوی نیستند و الزاما نمی شود به اینگونه افراد گفت که از رجوی بریده و جدا شده اند، زیرا عملا اقدامات  آنها چه بخواهند و چه نخواهند در اثبات رجوی است و نه در جهت انکار و محکومیت رجوی.

شخصا بسیار متاسف هستم که برخی خواسته یا ناخواسته دارای افکاری هستند که در جهت ضربه وارد کردن به جبهه متحد مبارزه با رجوی هستند. 

این مطلب را نوشتم تا که به این فرد و یا افراد خاطر نشان کنم که مادران ما در این مسیر تنها نیستند،  ما اجازه یاوه گویی و محمل سازی های کذایی را به هیچ کس نخواهیم داد. قطعا همانگونه که خاطرنشان کردم مسیر مبارزه با فرقه رجوی بی مهابا ادامه دارد.

ملاحظه مهم: به دلیل برخی حرمت ها عمدا اسم نیاوردم ، چه دوست و چه غیر دوست،  امیدوارم که نیاز به اینگونه مطالب نباشد ولی اگر ضروری بود حتما دست به افشاگری می زنیم و اگر قرار بر بی آبرو کردن باشد ما بیشتر و بهتر بلد هستیم.

بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24683

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی