• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

اتحاد ملت ایران و درماندگی لشکرِ پوشک پوشان فرقه رجوی

  • کد خبر : 24634
  • 23 فوریه 2020 - 12:05

فراق: لشگرِ فیک تروریست های از خدا بی خبر « فرقه رجوی ملعون» به همراه سایر گروه های به اصطلاح ملی همچون سلطنت طلب های جنگ طلب و ضد مردمی ایران اسلامی  تلاش می کردند هشتگ «من رای_نمی دهم» را به نام مردم ایران در فضای مجازی گسترش داده و وانمود نمایند که مردم ایران خواهان دولت فعلی  ایران  نیست و رای نخواهند داد و انتخابات را بایکوت خواهند کرد.

بدین خاطر تمام تلاششان را متمرکز این کرده بودند که نشان بدهند مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد. از بد روزگار برای فرقه رجوی، مردم با شور و اشتیاق هر چه بیشتر در انتخابات مجلس نمایندگان شرکت کرده و به کاندیداهای خود نیز رای دادند.

فرقه رجوی که از این موضوع غافلگیر شده و دیده بود که تحلیل هایشان مثل همیشه غلط از آب در آمده بود بلافاصله در یکی از اطلاعیه های مسخره وانمود کردند که مردم ایران انتخابات را تحریم کرده و کمتر از ده درصد از واجدین شرایط در این انتخابات شرکت و رای داده اند. یعنی خواسته بودند که با کم جلوه دادن شرکت کنندگان در رای گیری، این آزمایش میهن پرستی را از انظار جهانیان کم اهمیت و بی ارزش نشان دهند.

اما حضور اکثریت مردم ایران در این انتخابات و شرکت  فعال آحاد مردم ایران و رای دادن به  نماینده های واجد شرایط خودشان برگ زرین دیگری از این مردم سلحشور بود که به دشمنان این آب و خاک گفتند که تسلیم آمریکا و ایادی آنان همچون منافقین کور دل و سلطنت طلب های جنگ طلب و وطن فروش نخواهند شد.

در این میان دروغ گویی های مشمئز کننده فرقه ضد انسانی رجوی  به جایی رسید که در روز روشن به همه آمار غلط ارائه میدهند تا بلکه بتوانند در تعادل قوای موجود برای مطر ح شدن حرفی برای گفتن داشته باشند ، اما واقعیت امر این است که صورت را با سیلی سرخ نگه داشتن باعث بازگشت آبروی رفته نمی شود.

این همه تفرقه افکنی هیچ دردی از دردهای بی درمان این فرقه مخرب و شیطانی را مداوا نخواهد کرد. جعلیات و وارونه گویی های این فرقه از همه جا رانده شده نیز نمی تواند بر واقعیات صحنه موجود تاثیر آن چنانی بگذارد.

واقعیت این است که مردم ایران علیرغم هر مشکلی که داشته باشند و روزانه با مشکلات بیشتری هم دست و پنجه نرم کنند، باز به پای صندوق های رای می روند و در رای گیری شرکت نموده و به کاندیداهای خودشان رای می دهند.

این نمونه همدلی و همراهی ملت ایران با آینده فرزندان خودشان را نشان می دهد که می خواهند از این طریق در تاریخ کشور خودشان و فرزندانشان نقش آفرینی نمایند.

درود می فرستیم به تمام آحاد مردم ایران که با حضور پر شور خود توانستند مشت محکمی به اضداد و مخالفین خود بزنند و اجازه ندهند که بیگانگان برای آنان تصمیم گیری نمایند.

بی تردید مردم ایران همچون گذشته در هر سر فصلی حاضر شده و پاسخ مطلوب را به نیازهای مبرم کشور خواهند داد.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24634