• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
یک عضو جدا شده از فرقه رجوی خطاب به رئیس جمهور آلبانی:

محدودیت ها علیه افراد جداشده در آلبانی دور از عدالت است / شرایط لازم برای ملاقات خانواده ها را فراهم نمائید

  • کد خبر : 24603
  • 20 فوریه 2020 - 9:55

یک عضو جدا شده از فرقه رجوی با انتشار نامه ای خطاب به رئیس جمهور آلبانی نوشت: محدودیت ها علیه جدا شدگان در کشور شما دور از عدالت است.

به گزارش فراق، در متن نامه علی جهانی به «ایلیر متا» آمده است: جناب آقای ایلیر متا رئیس جمهور محترم آلبانی، با سلام اینجانب علی جهانی که یک زمانی عضو سازمان مجاهدین خلق بودم با کمال تاسف با خبر شدم که یکی از جدا شدگان از فرقه تروریستی رجوی به نام احسان بیدی در کشور شما از آزادی ملاقات، وکیل و بیرون رفتن از کمپ محروم گشته و مثل یک زندانی با ایشان بر خورد می شود در صورتی که ایشان هیچ جرمی مرتکب نشده و تنها جرمش این است که نمی خواست تشکیلات تروریستی رجوی را تحمل کند. او تصمیم گرفته بود که از این سازمان جدا شده و در کشور شما آزادانه زندگی کند ولی متاسفانه با ایشان همانند زندانی بر خوردار می شود و این در حالی هست که سران تروریستی فرقه رجوی آزادانه در کشور شما جولان می دهند. 

جناب رئیس جمهور این اقدام و محدودیت های این گونه علیه جدا شدگان در کشور شما دور از عدالت است و در شان کشور شما نیست. بنابراین اینجانب از شما خواهشمند که به جای ایجاد محدودیت برای جدا شده ها در کشور شما کمی سوابق تروریستی این سازمان در عراق را مطالعه کنید بدون شک دیگر به مماشات با این سازمان تروریستی و ملاقات با سرکرده این فرقه تروریستی پایان داده و به جای ایجاد محدودیت برای جداشدگان از این سازمان فرقه گرا به درد و دل هایشان گوش خواهید کرد.

در پایان ضمن تشکر از شما به خاطر پذیرفتن نیروهای سازمان در کشورتان خواهشمندم که دستورات لازم برای رفع محدودیت از جدا شدگان را صادر و شرایط و تسهیلات لازم برای ملاقات خانواده های نیروهای سازمان را فراهم نمائید. 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24603

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!