• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

رجوی جرئت پارس کردن هم ندارد

  • کد خبر : 24495
  • 15 فوریه 2020 - 11:25

فراق: فرقه منافقین، رجوی خائن و گروه های سلطنت طلب بی ارزش تر از آن هستند که نظر و یا موضعگیری آنان اهمیتی داشته باشد ولی به خواست خدا و برای ثبت در تاریخ همواره در سر بزنگاه ها گیر کرده و از ترس اربابان خود چنان خفقانی می گیرند که مزدوری و دست نشانده بودن خود را بیشتر برملا می کند.

 طرح معامله قرن و فروش سرزمین فلسطینیان  موضوع کوچکی نبود که بتوان بر سر آن سکوت نمود و تمام گروه های ریز و درشت و کشورها حداقل موضعگیری هایی در عدم مخالفت با آن بیان و یا نظراتشان را مطرح  نمودند.

تا کنون تمام کشورها  به جز عربستان و یکی دو کشور همه مخالفت یا محکوم کرده اند.  خاصه اینکه  سازمان آزادیبخش فلسطین و دولت خودگردان به نمایندگی محمود عباس  و تمام گروه های فلسطینی مخالفت قاطع خود را علیه معامله قرن اعلام نمودند.   این درحالی است که رجوی و عروسک دلقکش مریم قجر که  خواهان یدک کشیدن ادعای  دوستی و حمایت از مردم فلسطین هستند  و جهت نمایش و رفع عقده های خود کم بینی هماره آرزوی دیدار با سران فلسطینی را داشتند  و به دنبال عکس یادگاری با عرفات و محمود عباس بودند  نتوانستد موضعگیری در این رابطه انجام دهند.

طبق روال پست فطرتی  رجوی خائن که  سر بزنگاه به صغیر و کبیر و دوست و دشمن   رحم نمی کند و فقط به دنبال منافع حقیرش  است این بار نیز از ترس اربابان سر  از گور در نیاورد.

طبیعی است ،کسی که به میلیشیاهای خود رحم نمی کند و در سال ۱۳۶۰ آنها را در ایران رها می نماید و به دنبال زندگی و امنیت به فرانسه فرار می کند.  کسی که حتی به همسر و فرزند و  جانشین اش  رحم نمی کند و آنها را به کشتن می دهد چه انتظاری از او می توان داشت که حق دوستی و حمایت ها را به جا آورد.

سران سازمان مجاهدین سال ها در پناه گروه های فلسطینی در خاک آن کشور بودند و آموزش به اصطلاح مبارزه دیده اند. آنها  به مدت ۲۵ سال در خاک عراق روزگار گذراندند، سهمیه نفت داشتند و رجوی  برابر با ارتش عراق از سوبسید و مزایا و همه گونه امکانات مادی و معنوی برخوردار بود ولی در زمان حمله نیروهای ائتلاف به عراق با سرعت و پنهانی نمایندگانی را به مقر ملل متحد فرستاد دال بر اینکه اعلام کنند ما در این جنگ بی طرفیم و بلافاصله به صدام پشت کرد.

پس از جنگ هم مزدور و رفیق شفیق نیروهای آمریکایی شد و حتی به وسایل و تجهیزات باقیمانده از جنگ نیز رحم نکرد . دولت عراق به خاطر در امان ماندن بخشی از امکاناتش ،  ادوات وتجهیزاتی را در مناطق دور افتاده در استان های مختلف نزدیک مرز استتار کرده بود. پس از سقوط صدام ، رجوی  با اطلاع از محل این امکانات به صورت شبانه روزی گروه هایی را بسیج کرد که تا انبوهی ماشین و تریلر و بولدوز و کامیون را قاپیده و روانه کمپ اشرف کنند. و از آنجایی که مال باد آورده را باد می برد چندی بعد مجبور شدند همه را درکمپ اشرف رها نمایند و به لیبرتی اخراج شدند.

این رویه سخیف رجوی در مقاطع مختلف تاریخ بارها تکرار شده است. همانطور که تعدادی از دوستان جدا شده من در مقالات مختلف یاد آوری نمودند از سکوت در برابر حمله به برج های دوقلو آمریکا در ۱۱ سپتامبر۲۰۰۱ تا  حملات مختلف رژیم صهیونیستی به مردم و کودکان بیگناه فلسطین و  حملات عربستان برای ویران ساختن یمنتا تاختن به افراد جدا شده و شورایی که تا چندی پیش یار غارش بودند.

و حال این بدبخت زبون به جایی رسیده  که توان یک موضعگیری و مخالفت ندارد و نمی تواند حتی برای ژست هم شده از محمود عباس  همان فردی که به دنبال عکس یادگاری با او بودند حمایت نماید.

چرا که می داند بلافاصله در مقابل اسرائیل و عربستان و امریکا  و طرحی که از حمایت آنان برخوردار است قرار می گیرد و بین حمایت مادی ، مزدوری  و یا ابراز مخالفت با طرح معامله کثیف قرن همراهی و همسویی با  سیاست های ضد مردمی و نژاد پرستی  و کشتار مردم بیگناه فلسطین را بر می گزیند. 

این سرنوشت غم انگیز گروهی است که درطی تاریخ ، به خاطر چند صباحی زندگی زبونانه بیشتر ، حتی آن بخش از رویه اش که اعتقاد به مبارزه با امپریالیسم و حمایت از فلسطین  بود را به طور کلی کنار گذاشت و به دست نشانده ای تمام عیار تبدیل شد  و برای نجات جان حقیرش ۱۶ سال است خود را مخفی نموده است.

می بینیم بعد ازتبرئه ترامپ  از استیضاح باید و به دستور از این بابت اظهار خوشحالی نمایند و  از تهدید به بمباران مراکز فرهنگی ایران ، تحریم های ظالمانه علیه مردم  حمایت کنند و چنین  اثبات می شود که رجوی جرئت پارس کردن هم ندارد.

 مدعی  حمایت از آرمان فلسطین  و مبارزه با امپریالیسم حال دست نشانده  و در آروزی این هست که با تحریم و تهدید و فشار اجنبی ملت ایران ضعیف و دولت ایران شاید سرنگون شود و مردک پلید به آرزوی در گور برده برسد.

 دریغ از اینکه به علت خودشیفتگی وکهولت سن  احمق و  ناتوان تر از همیشه نه توان فهم و دارد  و نه چشم کور و گوش کرش می شنود مردم ایران  خواهان گروه های خیانت کار و دنباله رو غرب چون او نیستند.

این غلامان  بدبخت و سیه روز به خاطر همین در مقابل طرح صهیونیستی  و ضد انسانی معامله کثیف قرن خفه می شوند و  چاره ای جز تمکین و اطاعت ندارند و  فقط می توانند خوش رقصی نموده  سر خم کرده و تایید کنند.

اگر ملک ز باغ رعیت خورد سیبی / غلامان برآورند درخت او از بیخ

یادداشت از:  مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24495