• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

وجودتان از هر ویروسی خطرناک تر است

  • کد خبر : 24479
  • 13 فوریه 2020 - 10:38

فراق: دوستان در یکی از مطالبی که به نقل از رجوی در تلویزیون سیمای خفقان فرقه رجوی پخش شد دو کلمه ذهنم را گرفت. هر چند که همه مطالب این دایناسور ماقبل تاریخ ( مسعود رجوی ) همه خنده دار و مضحک هستند و هر کسی که نیاز به خنده دارد بهتر است که از این مطالب بخواند و بخندد ولی این دو کلمه قابل تامل بودند.

اما آن دو کلمه چه بودند؟ همین که در بالای این مطلب آمده است، فرافکنی و وصله ناچسب. رجوی در این سالیان مستمر گفته که علیه او و سازمانش وصله های ناچسب و فرافکنی می شود. واقعا که شرم چیز خوبی است. کدام یک از حرف هایی که زده شده واقعی نبوده و به قول خودت فرافکنی و وصله ناچسب بوده است؟ از شکنجه های روحی روانی که در نشست های به اصطلاح دیگ، عملیات جاری و غسل هفتگی به آدم ها می دادید و می دهید یا زندان هایی که در اشرف ساخته بودید و افرادی که قصد جدا شدن داشتند را برای چند سال محبوس می کردید؟ یا به کشتن دادن افراد در درگیری هایی که به خاطر خیره سری های جنابعالی به وقوع می پیوست؟ یا عرض کنم  افرادی که در صحنه سازی های مسخره شما کشته می شدند و می گفتید خودکشی و یا خودسوزی بوده است؟ یا افرادی که در اثر بیماری و عدم رسیدگی در بدترین شکل ممکن فوت می شدندو یا مفقود الاثر هایی که از سرنوشت آنان خبری به کسی داده نشد؟  یا افرادی که به خاطر هوا و هوس های حضرت عالی به مسلخ مرگ می رفتند و در میدان های مین تلف می شدند و یا با نیروهای نظامی تا دندان مسلح درگیر شده و نهایتا  کشته می شدند ؟ کدام را می گوئید ؟ این هایی که عرض کردم که همه واقعیت هستند. تازه من یک از هزار را گفتم . چه بلاهایی سر زنان نیاوردید که کسی با  خبر نشد و تازه این زنان قهرمانی که افشاگری کردند نیز همه را بازگو نکردند. نیازمند زمان است که در آینده بیشتر افشاگری شود و دست آلوده شما به خون جوانان و مردم ایران برملا گردد.

آیا منظور شما از وصله ناچسب و فرافکنی این ها بودند  و یا منظور دیگری داشتید که من و سایرین خوب متوجه منظور شما نشده بودیم ؟

نعل وارونه زدن که از شگردهای شما و همسر چند منظوره ای ات می باشد. مریم رجوی هم هر از گاهی از این مزخرفات نوشخوار می کند و تلاش می کند که به جهانیان واقعیت ها را برعکس بگوید. در کل هر دو تای شما از موجودات پست روی زمین هستید که وجودتان از هر ویروسی خطرناکتر است .

چقدر خانواده ها بخاطر خیره سری های شما در سوگ نشستند و هنوز هم این فاجعه ادامه دارد . آنوقت مدعی این هستید که در حال انجام وظیفه برای خلق قهرمان هستید ، و یا در حال جلب رضای خدا ! واقعا شماها به خدا اعتقاد دارید ؟

اگر اعتقادی بود قطعا این مدلی نبود . اگر خدایی در باور شماها بود که هرگز این شکلی نمی شد ، اگر آخرتی در تصورات شماها بود که هیچگاه از این مسائل و مصائب بوجود نمی آمد.

اما خبر خوب این است که نیرویی قوی به اسم جداشدگان در مقابل شما صف کشیده اند و بی مهابا در حال افشاگری میباشند تا ماهیت و هویت اصلی شما فرقه تروریستی و نکبت بار را برای همگان روشن سازند.

بله، ما هستیم و از این برچسب ها و فرافکنی هایی که شما از آن واهمه دارید را افشا خواهیم کرد و افکار عمومی را روشنگری خواهیم نمود و این مسیر با تمام سختی هایش و البته با قدرت هر چه تمام ادامه دارد.

آرزوی موفقیت برای گردانندگان این سایت غنی و با ارزش که رجوی را به ستوه آورده است. والله مع الصابرین

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24479

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی