• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

رجوی، یک «سگ دو» در خدمت دشمنان ملت ایران است

  • کد خبر : 24455
  • 12 فوریه 2020 - 9:44

فرقه رجوی، تشکیلات و باند سازمان یافته ای که نام مستعار آن «سازمان»  است توسط عده ای گروگانگیر اداره می گردد.

آنها حدود دوهزار انسان را به شکل پیچیده ای از طریق ترفندهای تشکیلاتی و ایدئولوژیکی از محتوا خارج کرده و آنها را به موجوداتی بی اراده تبدیل نموده و این طیف وجماعت چشم وگوش بسته را از لحاظ روحی و روانی بسته بندی نموده و هر طورکه خود بخواهد از آنها سوءاستفاده کرده و هر جا که بخواهند در زد و بندها با سرویس های جاسوسی کشورها آنها را در پروژه های مقاطع کاری و پیمانکاری در زمینه مزدوری به کار می گیرند.
رجوی سرکرده این باند از سال های دهه شصت تاکنون یک طیفی را به عنوان گرداننده این اسیران و گروگان ها تربیت کرده و آموزش های لازم را داده که چگونه اسیران را کنترل و از محتوا خارج کنند رئیس این طیف و باند مریم رجوی بوده وهست .
رجوی با مهاجرت به عراق در سال ۶۵ و استخدام در ارتش بعث صدام و دریافت بودجه کلان و موقعیت و امتیازهای فراوان اساسأ ملت عراق و خلق را درجبهه مخالف خود دسته بندی کرده و همه را دشمن می داند الا یک طیف محدود به نام بعثی های حامی صدام .
این طیف بندی و جبهه گیری درسرفصل های مختلف درعراق به جایی رسید که رجوی با تمام قوا در مقابل آنها جنگید و صدام را حفظ کرد و دستش به خون عراقی ها آغشته است و به همین دلیل ملت عراق رجوی را قاتل فرزندان خود و غارت کننده اموال و زمین هایشان و طاعون خطرناک در بدنه کشورشان می دانستند.
اکنون این گروگانگیران و ناقضان حقوق اولیه اعضا و اسیران خود دم ازحقوق بشر و دفاع از اغتشاشات شهرهای عراق می زنند. البته درشکل گیری داعش و جنایات آنها رجوی آنها را عشایر غیور می نامید و دم از حقوق آنها می زد .
با آگاهی به این که همه می دانند رجوی هم تروریست است و هم گروگانگیر، آمریکا و عربستان و رژیم نتانیاهو برای مصالح مقطعی خود از آنها دفاع می کنند. راستی رجوی ها با چه انگیزه ای دم از کانون شورشی و تظاهر به دخالت درحرکت های اعتراضی در ایران می زنند؟
آنها خود بهتر از هرکسی می دانند که ملت ایران ازنسل اول انقلاب ۵۷ تا نسلی که اکنون به صحنه آمده همه فرقه مجاهدین را با عملکرد وتاریخچه ۴ دهه ای که پر از مزدوری وخیانت است می شناسند و این مجموعه عملکرد ۴ دهه شناسنامه آنها شده و نیازی به زحمت برای شناختن آنها نیست .
حال این گروگانگیرها به نظر می رسد فقط و فقط در قبال دریافت پول برای ادامه حیات تن به مزدوری زده و اصلا هدفشان حقوق بشر وآزادی نیست  بلکه یک سگ دو درخدمت دشمنان ملت ایران است و بس .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز کرمانشاه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24455