• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان مرکزی:

آقای «جاوید رحمان» از فرقه تروریستی رجوی در کشور آلبانی بازدید نمائید

  • کد خبر : 24445
  • 12 فوریه 2020 - 9:44

جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان مرکزی به گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل نامه نوشتند.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز اراک، خانواده های استان مرکزی در این نامه، بازدید جاوید رحمان از درون فرقه تروریستی رجوی در آلبانی را خواستار شدند.

متن این نامه به شرح زیر است:

«گزارشگر ویژه حقوق بشر در سازمان ملل

جناب آقای جاوید رحمان

 با عرض سلام و احترام ما پدران و مادرانی هستیم که چندین سال است فرزندان مان در سازمان تروریستی مجاهدین اسیر هستند. ما قبلا با شما نامه نگاری کردیم و وضعیت خودمان و فرزندانمان را برای شما تشریح کرده ایم. زمانی که سازمان تروریستی مجاهدین در عراق بود به عراق سفر می کردیم و در کنار پادگان اشرف مربوط به سازمان تروریستی مجاهدین تجمع می کردیم. ما آدم های سیاسی نیستیم و کاری به سیاست نداریم ما فقط به دنبال دیدار با فرزندانمان هستیم . فرزندانی که چندین سال آنها را ندیده ایم. رهبر سازمان تروریستی مجاهدین مریم رجوی به سرانش دستور داده بود که اجازه ندهید کسی با خانواده خود دیداری داشته باشد و با بد و بیراه از ما استقبال می شد .

آقای جاوید رحمان شما واقعا گزارشگر سازمان ملل هستید؟ گزارشگر کدام حقوق بشر؟ شما فقط در رابطه با ایران و مردم ایران دست به قلم می شوید و سخنرانی های کشافی در این رابطه می کنید. چرا از سازمان تروریستی مجاهدین در کشور آلبانی بازدید به عمل نمی آورید و نقض حقوق بشر را در این سازمان تروریستی ببینید؟ ببینید که فرزندان ما به چه روزی افتاده اند.

رهبر سازمان تروریستی مجاهدین مریم رجوی به فرزندان اجازه نمی دهد تماسی با ما بگیرند آزادی را ازفرزندان ما گرفته آنها را مستمر شستشوی مغزی می دهید. چشمان خود را بر روی سازمان تروریستی مجاهدین بسته اید. خواسته ما دیدار با فرزندانمان است آیا این جُرم است ؟ ما از شما درخواست نمی کنیم که ما را یاری دهید. ما خدا را داریم. درخواستی که از شما داریم این است که از درون سازمان تروریستی مجاهدین در آلبانی بازدید به عمل بیاورید و از آنها بخواهید بصورت جداگانه و به دور از سران سازمان با فرزندان ما ملاقات کنید.

آنوقت خواهید دید که فرزندان ما خواهان ماندن در سازمان تروریستی مجاهدین نیستند. فرزندان ما خسته شدند و می خواهند آزاد زندگی کنند هر چند که دیگر عمری برای آنها باقی نمانده است. »

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24445

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم