• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

شهید سلیمانی یک چهره ملی و مردمی بود / عمده فعالیت کانون های شورشی رجوی در بیابان ها برای حیوانات و پرندگان است

  • کد خبر : 24444
  • 12 فوریه 2020 - 9:44

قبلاً آمریکا توسط تروریست های داعش، النصره، طالبان و القاعده خط و خطوط خود را در خاورمیانه دنبال می کرد اما وقتی توسط شهید قاسم سلیمانی تمامی توطئه ها خنثی شد رئیس جمهور جنایتکارش ماهیت کثیف خود را نشان داد .

آنها شهید سلیمانی که یک چهره ملی و مردمی بود را ناجوانمردانه ترور نمودند اما شهید سلیمانی در قلب همه مردم ایران جای گرفت. قدر و منزلتش بیش از گذشته در بین مردم جایگاه ویژه ای پیدا کرد.

آن زمان که تروریست های داعشی بخشی از عراق را تصرف نمودند مریم رجوی، تروریست ها را انقلابیون عشائر می نامید. در واقع در راستای منافع آمریکا قدم بر می داشت و از کشتار کودکان و زنان و مردان حمایت می کرد تا شاید دل آمریکا را به دست بیاورد و فکر می کرد می تواند مانند احمد چلبی عراقی، آمریکا را فریب داده و راه خود را به عنوان آلترناتیو باز نماید اما با وجود تمامی کثافت کاری ها، جنایت و خیانت به مردم ایران این روزها دیدیم آمریکا برای فرقه رجوی تره خرد نکرد و دنبال دیگران رفت حتی ملاقات با فرقه رجوی را ممنوع اعلام نمود و با همه دم تکان دادنها ارزشی برای آنها قائل نشدند .

در آبان ۹۸ اغتشاشاتی که در ایران شد دیدیم همه جریانات پس مانده مثل مور و ملخ از هر جای دنیا بیرون زدند از سلطنت طلب ها تا فرقه بدنام رجوی تروریست و چپی ها (مارکسیست ها) که اصلاً اسمی نداشتند، هر کدام با ادعای کاذب پا به میدان گذاشته و بعضاً شاهد بودیم دار و دسته پادشاه عربستان در توئیت در پشت صحنه گفت یکسال و نیم برای همچین روزی سرمایه گذاری کرده بودند .

از طرف دیگر طرفداران سلطنت طلب هم بند را آب داده و گفتند دو سال برنامه ریزی کردیم تا توانستیم آبان ۹۸ را خلق کنیم البته مثل روز برای مردم ایران روشن بود اغتشاش گر کیست.

حالا قلم به دستان همین کشورها اعتراف کردند بعد از ترور آقای سلیمانی وقتی جمعیت میلیونی به خیابانها آمدند دو باره مثل موش به سوراخ ها خزیدند و سر در لاک خود فرو بردند .

برای مردم ایران روشن شد تا آمریکا در منطقه حضور دارد فتنه گران دست از توطئه بر نمی دارند. در این میان عربستان و امارات عددی نیستند اگر زیادی شلوغ کنند ایران با یک حرکت می تواند تمامی تاسیسات زیر بنایی و حیاتی آنها را نابود کند. جواب آمریکا را مردم دادند تا وقتی اتحاد در بین مردم برقرار باشد هیچ قدرتی نمی تواند پشت ایران را به زمین بزند. یک عده این وسط به مثابه پیاده نظام قصد داشتند با تخریب و آتش سوزی بلوا راه انداخته و سپس ایران را مانند عراق به نابودی بکشند.کور خواندند، این وسط رجوی های تروریست همه این خرابکاری را منتسب به خود و کانون های به اصطلاح شورشی کرده بودند نتیجه چی شد؟

در عرض سه روز جمع شدند و مثل خر زیر بار خوابیدند و کمرشکن شدند. البته این حرفها از ترهات خودشان است در حالی که یک نفر هم پیدا نشد اسمی از رجوی بر زبان آورد. اگر مشاهده می کنید کانون های شورشی عکس رجوی را در خیابان علم می کند زمانی است که کسی در آن خیابان حضور ندارد یا در بیابانهای بی آب و علف شاید برای حیوانات و پرندگان پا بچسبانند. سقف فعالیت های کانون های شورشی یا در حیاط خلوت خانه های خودشان است یا در بیابانها و یا در نیمه های شب در خیابان هایی که کسی حضور ندارد. تازه اسم این حرکات ذلیلانه را عملیات هم گذاشتند! باش تا صبح دولتت بدمد .

رجوی تروریست هم این بار هول شده سر از غار در آورد و پیام صوتی داد اما دیری نگذشت دو باره توی غار خزید و پشیمان شد که چه غلطی کرده و آبروی نداشته اش رفت. رجوی فکر نمی کرد موج عظیم مردمی به خیابانها بیایند و از حکومت ایران حمایت کنند. حرکت عظیم مردمی در تهران و سایر شهرستانها همه را آچمز کرد و رجوی فریبکار هم مجبور شد دوباره به خواب خرگوشی فرو رود. اگر کسانی باور دارند با تعدادی از عقب مانده ترین آدم های قشر جامعه از نظر فکری بر علیه نظامی که جلوی آمریکا و تروریسم جهانی ایستاده و حمایت مردم را دارا است مقاومت کرد و پیروز شد؟ باور کنید به لحاظ سیاسی خیلی کودن تشریف دارند .

وقتی مردم با ترور سردار سلیمانی به خیابانها آمدند ترامپ برای قدرت نمایی اعلام نمود مراکز فرهنگی ایران را بمباران خواهد کرد روشن است قصد آمریکا و اروپا کوچک کردن و تجزیه ایران است. رجوی وطن فروش که خود را ایرانی و طرفدار ایران و مردمش می داند چرا در برابر توئیت و حرف ترامپ مبنی بر بمباران مراکز فرهنگی ایران سکوت اختیار کرد؟ اما مردم ایران جواب دندان شکنی به همه مدعیان دادند مردم ایران مرز خود را با بیگانه مشخص و اعلام نمودند هر کسی بخواهد به ایران چپ نگاه کند جواب سختی دریافت خواهند کرد .

یادداشت از: گلی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24444