• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

غروب مادری حسرت کشیده

  • کد خبر : 24263
  • 27 ژانویه 2020 - 13:07

«بی تردید فرقه رجوی تلاش خواهد کرد که اجازه ندهد که این خبر به گوش مصطفی برسد. لذا از تمام کسانی که در صفحات مجازی فعال هستند درخواست دارم که نهایت تلاششان را بکنند تا این خبر یعنی فوت مادرش به گوش مصطفی برسد.»

فراق: در کمال تأثر و تاسف شنیدم که خانم زهرا کزازی امروز صبح در بیمارستانی در تهران درگذشت.

این خبر تاسف بر انگیز، همه دوستان را در غم و اندوه فرو برد زیرا این مادر، درد و رنج بسیار کشیده بود، به ویژه اینکه یک فرزندش یعنی مرتضی بهشتی را در کمپ اشرف در اثر خیره سری ها  و ندانم کاری های مسعود رجوی خائن از دست داده بود. مرتضی در این تهاجم نیروهای عراقی به ضرب گلوله در جا کشته شد.

در آن دوره مصطفی، برادر کوچک مرتضی هم که در کمپ اشرف بود از تحت مسئولین من بود و در شب حمله وی در کنار من بود و یکی از مهمترین کارهای من این بود که نگذارم به این پسر آسیبی برسد زیرا می دیدم که کم سن و سال است و هنوز خیلی زود است که کشته شود.

هر چند که از سپیده دم من به دلیل گلوله خوردنم در ناحیه پای راست از صحنه خارج شدم و به بیمارستان منتقل شدم ولی بعد متوجه شدم که مصطفی هم از ناحیه سر و در اثر ضربه باتوم به سرش مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده بود. البته که از دیدن او خوشحال شدم که از کشته شدن مفت و مجانی قصر در رفته بود ولی بعد که شنیدم برادرش در این حمله کشته شده بسیار اندوه گین شدم.

قطعا که مادر این دو فرزند ناگفته پیداست که چه خسارت ها و مرارت هایی متحمل شده است. چه دردها و چه رنج هایی را کشیده است که شاید کمتر کسی بداند. بالاخره مادر بود و مادر بودن خیلی خیلی سخت است. شاید که من و شما اگر که مادر نباشید قدرت و توان فهم این را نداشته باشیم که بدانیم و بفهمیم که مادر یعنی چه.

از صمیم قلب برای خانواده بهشتی به ویژه بازماندگانشان تسلیت عرض می کنم .

آرزو دارم که مصطفی که ما در آن زمان به اسم «میلاد» صدایش می کردیم بعد از این حادثه غم  انگیز و تاسف آور بخودش بیاید و از فرقه منحوس رجوی جدا شده و سایر عزیزانش را در چشم انتظاری نگذارد.

بی تردید فرقه رجوی تلاش خواهد کرد که اجازه ندهد که این خبر به گوش مصطفی برسد. لذا از تمام کسانی که در صفحات مجازی فعال هستند درخواست دارم که نهایت تلاششان را بکنند تا این خبر یعنی فوت مادرش به گوش مصطفی برسد.

به نوبت خودم مجددا به خانواده و دوستان و آشنایان این بانوی غم دیده و حسرت به روزگار را صمیمانه تسلیت عرض می کنم. با لعن ون فرین بر رجوی خائن ، آرزوی سلامتی برای بازماندگان آن مرحومه دارم.

بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24263

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»