• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
مادر یکی از اسیران فرقه رجوی خطاب به مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا:

مشکل خانواده های اسیران فرقه رجوی را با دولت آلبانی رفع نمائید

  • کد خبر : 24195
  • 21 ژانویه 2020 - 12:20

مادر یکی از اسیران فرقه رجوی خطاب به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، نامه ای منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، متن نامه ثریا عبداللهی، یکی از مادران اسیران فرقه رجوی که در میان خانواده ها به نماد مقاومت و ایستادگی معروف شده، به «خوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را در زیر می خوایند:

جناب آقای «خوزپ بورل»
مسئول محترم سیاست خارجی اتحادیه اروپا

بنده مادری از هزاران مادر هستم که قربانیان فراموش شده فرقه رجوی شدیم. فرزندان ما سالهاست با انواع روش های مغزشویی در فرقه تروریستی رجوی موسوم به «مجاهدین خلق» گرفتار شدند. بارها همراه سایر مادران چشم انتظار به مقر فرقه رجوی در کشور عراق مراجعه کردیم تا با فرزندان خود دیداری داشته باشیم اما مسئولان این فرقه با سنگ و گلوله از ما استقبال کردند. هم اکنون پس از سال ها فعالیت، فرقه رجوی اعضای خود را به کشور آلبانی منتقل و در منطقه ای دور افتاده مستقر کرده تا اعضای اسیر را دور از دسترس خانواده ها نگه دارد. فرزندان ما در حال حاضر در کشور آلبانی هستند و متاسفانه به علت نفوذ فرقه رجوی در دولت و حاکمیت این کشور اجازه دیدار به خانواده های اسیران فرقه رجوی داده نمی شود.
خانواده های اسیران فرقه رجوی سالهاست با مقام های بین المللی و سازمان های حقوق بشری در این رابط مکاتبه دارند اما متاسفانه تا کنونی پاسخی شایسته به کمترین حقوق انسانی آنها داده نشده است.
اسیران گرفتار در فرقه رجوی حتی اجازه یک تماس ساده تلفنی را هم ندارند. خانواده ها فقط می خواهند از وضعیت عزیزان خود با خبر شوند، لذا از آن مقام محترم خواهشمند است مشکل ما را با دولت آلبانی مطرح نموده تا راهی برای دیدار و یا یک تماس تلفنی بی واسطه فراهم گردد.
کارنامه سیاه فرقه رجوی پر است از: ترور، خشونت، آدم ربایی، وادار به عملیات انتحاری، وطن فروشی، وادار به خودسوزی، دروغ و فریب، تهدید و تهمت، معدوم کردن و انواع شکنجه ها که در نوع خود شرح بیشتری می طلبد و برکسی پوشیده نیست.

اسامی خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان اردبیل که متن این نامه را تایید کردند:

قلی پور، ارشادی ، دولت پناه، عبدلی، یوسفی سادات، پرورش، مهدی زاده ، صحبت زاده ، مجردی، ناظری ، عبداللهی، مستانه ، سیلمان جاه، نصرتی، اسدزاده ، ربیعی، صمدی، عزیززاده، بشارتی، ارسی، علیزاده نیاری، نصیری، نظری، صباحتی، شعبانی، محمدی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24195