• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
فرقه رجوی چرا رهبر مفقود را از قبر بیرون آورد

این فرومایگان خیلی احمقند

  • کد خبر : 24146
  • 18 ژانویه 2020 - 12:42

پس از سقوط صدام حسین، مسعود رجوی به دلیل ترس از محاکمه همراه صدام به سوراخ موش رفت و شرایط را به گونه ای در ابهام قرار داد که اساسأ سرنوشت او نامعلوم باشد .
در سر فصل های مختلف مانند خروج از لیست تروریستی توسط آمریکا و خروج تمامیت فرقه از عراق و استقرار در آلبانی به دلایل امنیتی، رجوی مخفی بود .
رجوی بعد از این مراحل بازهم خود را آفتابی نکرد و حتی از دادن پیام نوشتاری هم خودداری کرد و درجلسات به افراد خارج از فرقه نیز خط داده شد او را مرحوم خطاب کنند تا ذهن ها دیگر دنبال رد و نشان او نباشند. اصلا سازمان و مریم و سران فرقه دیگر ضرورتی نمی دانستند که مسعود رجوی باشد یا نباشد.
حال چه شد که یک دفعه در این شرایط پیام صوتی از مسعود رجوی پخش کرده و او را مجبور به تهدید و وعده سرنگونی و اعلام سال سرنگونی می کنند؟
درحقیقت دلایل اصلی و استراتژی رونمایی کنونی از مسعود رجوی با پیام صوتی دو دلیل دارد .
دلیل اول این بود که فرقه رجوی می خواست شخص رجوی را برای لیس زدن به دشنه خونین ترامپ کودن به میدان بفرستد و در بالاترین سطح مراتب قدردانی وکرنش را از قاتل سردار سلیمانی به جا آورند.
و اما دلیل دوم اینکه در سال های ۸۸ – ۹۶ – ۹۸ و اغتشاش در ایران نامی از فرقه رجوی برده نشد و تک شعاری از رقیبشان داده می شد .
فرقه رجوی به این جمع بندی رسید که شاید هیچ کس مریم را قبول ندارد و یا به رسمیت نمی شناسد لذا مسعود رجوی را از قبر بیرون آورده و مجبور به اراجیف صوتی و تهدیدات پهلوان پنبه ای توخالی کردند .
این فرومایگان یا خیلی احمق اند یا خود رابه خریت زده اند که ملت ایران از ۴۰ سال پیش چند نسلشان رجوی را به دلیل خیانت تمام عیار و مزدوری برای دشمن طرد کرده اند .
پس با جابجا کردن مهره و فرد و پیام صوتی،کتبی و شفاهی، تهدید و وعده نمی توان کسی را فریب داد. مطمعنأ رجوی و فرقه اش از همین پیام صوتی قلابی هم پشیمان خواهند شد .

انتهای پیام /  انجمن نجات مرکز کرمانشاه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24146