• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

بدمستی‌های منافقین

  • کد خبر : 24141
  • 18 ژانویه 2020 - 10:08

حضور چندمیلیونی مردم ایران در تکریم و تعظیم مقام و مرتبت شهید سلیمانی چون مشت محکمی بر دهان رسانه‌های پیر، فرتوت و دروغگوی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بود. آن‌ها هم آنچه در این سال‌ها علیه حضور ایران در منطقه به دروغ، تبلیغ و ترویج می‌کردند، بر باد دیدند.

شاعر متعهد و انقلابی، علیرضا غزوه به مناسبت هذیان و بدمستی‌های منافقین در تخطئه تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ضربه قهرمانانه سپاهیان اسلام بر پیکر نحیف و رنجور آمریکا در منطقه، شعری سروده که در زیر بخش‌هایی از آن را می آورم:

بین مردم نرده می‌کارند نامردان دهر / مرد بود آن کس که سر را باخت در این نرده‌ها
کیستی بر صخره ستوار تهمت می‌زنی / ریز می‌بینم تو را ای ریزتر از گردها
تیر آرش این زمان دست حاجی‌زاده‌هاست / درد مجنون را بپرس از ما بیابانگردها
کاش دور از فتنه تکراری تکرارها /  روزی مردم نیفتد دست این نامردها
منافقین و سلطنت‌طلب‌ها در یک اتحاد شوم می‌خواهند شکست مفتضحانه آمریکا در منطقه را سرپوش گذارند و با تجمعاتی در داخل و خارج، صدای مرگ بر آمریکا که جهان را پر کرده است، خاموش کنند.
۸۵ میلیون ایرانی این روزها تمام‌قد ایستاده‌اند و به روح پرفتوح شهید سلیمانی و یاران شهیدش به‌ویژه ابومهدی المهندس درود می‌فرستند و ادای احترام می‌کنند.
میلیون‌ها نفر در تهران، اهواز، مشهد، کرمان، قم و دیگر شهرها حتی روستاهای کشور به خیابان‌ها ریختند و عشق و علاقه خود را با چشمانی اشکبار به شهید سلیمانی ابراز کردند. در عراق و اکثر کشورهای جهان همین نمایش قدرت دیده شد و جهان فهمید در کل خطوط مقاومت، ملت‌ها به احترام شهید سلیمانی ایستاده‌اند و لعن و نفرین خود را به رژیم صهیونیستی و آمریکا اعلام می‌کنند.
این وسط، چند عدد منافق سلطنت‌طلب و سلطنت‌طلب منافق زیر پل کالج به فرماندهی سفیر انگلیس، پوستر سلیمانی را پاره می‌کنند و به مقدسات نظام فحاشی می‌کنند. وقتی گذر پوست سفیر به دباغخانه چیستی این حرکت می‌افتد، دوبار شلوار خود را خیس می‌کند.
جهان در ۲۰۰ سال اخیر هرگز سفیری به این ترسویی و بزدلی را در بریتانیای صغیر مشاهده نکرده است. سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین که اکنون با روشنگری‌های فنی و کارشناسی، انگشت اتهام اصلی را به سوی ترامپ و تروریست‌های مقیم کاخ سفید نشانه رفته،‌ بهانه‌ای شده است برای تجمع همین چندده‌نفر در داخل و خارج! یک طوری خود را عزادار نشان می‌دهند که حتی صاحبان عزا در داخل در حیرت هستند که چطور آن‌ها ۱۰‌برابر صاحب‌عزا، خود را عزادارتر نشان می‌دهند. ترامپ و باند تبهکار پنتاگون و سیا و وزارت خارجه آمریکا و وزرای خارجه اروپایی برجامی یعنی آلمان، انگلیس و فرانسه مثل سه تفنگدار محافظ پمپئو همین حرف‌های منافقین را تکرار می‌کنند. ترامپ که قبلا به اعراب
خلیج فارس گفته بود،‌ اگر ما نبودیم،‌ الان در دربارهای شما همه فارسی صحبت می‌کردید، خودش مجبور شده توئیت‌های خود را به فارسی بنویسد.
​​​​​​​ضربه عین‌الاسد چون پتکی بر سر قدرت نظامی آمریکا فرود آمد، بدون آن که پاسخی بدهد. آن‌ها قرار بود ۵۲ نقطه ایران را بزنند، اما بعدها معلوم شد از یک نقطه پا به فرار گذاشته‌اند. آن نقطه همان واقعه دردناک سقوط هواپیما که خود آن‌ها در این فاجعه، متهم اصلی هستند.
۴۰ سال است ملت ایران را به قتل و غارت، تهدید و تحریم می‌‌ترسانند و هرچه از دستشان برمی‌آمد، کردند. اکنون با انبوهی از موشک‌های نقطه‌زن ایرانی چه در زمین و چه در هوا توسط پهپادهای ایرانی روبه‌رو هستند. همه رفته‌اند در سنگرهای دهها بتنی مخفی شده‌اند. آن‌ها فقط به نبرد نرم سیاسی و نبرد سخت اقتصادی فکر می‌کنند، حتی جرئت نمی‌کنند دست خود را به سمت ماشه سلاح‌های کشتارجمعی ببرند.
ملت‌ ما باید در این نبرد مردانه بایستد. تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران آن‌ها یک نبرد تمام‌عیار نرم ملت ایران علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.
حضور چندمیلیونی مردم تهران در تکریم و تعظیم مقام و مرتبت شهید سلیمانی چون مشت محکمی بر دهان رسانه‌های پیر، فرتوت و دروغگوی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بود. آن‌ها هم آنچه در این سال‌ها علیه حضور ایران در منطقه به دروغ، تبلیغ و ترویج می‌کردند، بر باد دیدند.
آن‌ها فهمیدند شهید سلیمانی یک ملت بود و هیچ قدرتی در جهان قادر نیست به یک ملت شلیک کند.
خانواده شهدای سقوط هواپیما بارها در مصاحبه های خود علیه این فریب و نیرنگ منافقین و اربابان آن‌ها سخن گفتند، اما آن‌ها از رو نمی‌روند. مدعی‌العموم باید به نمایندگی از همین خانواده‌ها، کسانی که به دروغ از آن‌ها حمایت می‌کنند و در تظاهرات غیرقانونی شعار ساختارشکنانه می‌دهند، برخورد کند.
وزارت خارجه هم باید با اخراج سفیر انگلیس به این غائله خاتمه دهد و نگذارد وطن‌فروشان از سوی یک سفارتخانه روسیاه خارجی تغذیه سیاسی، مالی و تبلیغاتی شوند.
سه کشور اروپایی که امضای‌شان پای برجام است، تهدید کرده‌اند مکانیزم ماشه را فعال می‌کنند. وزارت خارجه باید به آن‌ها بگوید هرچه در خشاب این ماشه دارید، بچکانید. با خشاب خالی نمی‌‌شود در یک دوئل مردانه حضور یافت.
از آن طرف، ایران اسلامی باید آماده چکاندن ماشه خود باشد. ما باید در صورت شرارت آمریکا همه خشاب‌های موشکی و توان پهپادی خود را در همان دقایق اولیه به سمت دشمن به‌ویژه رژیم صهیونیستی خالی کنیم. این حکم باید در تمام خطوط مقاومت همزمان اجرا شود.

یادداشت از: محمدکاظم انبارلویی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24141