• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

فرقه فریبکار رجوی همواره علیه مردم ایران است

  • کد خبر : 24127
  • 16 ژانویه 2020 - 9:54

مردم ایران هنوز در حال  شور و شوق از گرفتن انتقام ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی بودند که بامداد چهارشنبه ۱۸ دی ماه شنیدن خبرسقوط هواپیمای اوکراینی در حوالی تهران و جان باختن ۱۷۶  سرنشین آن کامشان را تلخ کرد.

سه روز گذشت و مردم هنوز در شوک بودند که چرا و به چه علت این هواپیما ساقط شده، در روز اول خبرهای ضد و نقیضی حول این موضوع در فضای مجازی پخش شد.

مسئولین امر هم متاسفانه در سکوت بودند و اطلاع رسانی دقیقی نمی کردند. فقط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نشست خبری گذاشت ودریک صحبت غیرکارشناسی نقص فنی را عامل سقوط هواپیما عنوان کرد. تا اینکه بعد از ۳ روز ستاد کل نیروهای مسلح کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد هواپیما به طور اشتباهی توسط یگان پدافندی سپاه مورد اصابت قرارگرفته است.

روشن شدن علت سقوط هواپیما شوک بزرگی را به جامعه وارد کرد تا اینکه سردار حاجی زاده نشست خبری گذاشت و ضمن عذرخواهی صادقانه و به طور شفاف اعلام کرد که عامل خطای انسانی نیروی پدافندی سپاه، عامل سرنگونی هواپیمای اوکراینی شده و در این رابطه ما پاسخگو هستیم.

بعد از وی هم دیگر مسئولین به صحنه آمده و در مورد حادثه سقوط نکاتی را ارائه داده و قول دادند با جدیدت این موضوع را پیگیری و خطاکاران را تحت پیگرد قراردهند. اما بیان این واقعیت ها مردم راضی نکرد و به اعتراضات خیابانی پرداختند و خواستار مجازات عاملین آن شدند البته حق هم داشتند که نسبت برخی مسائل از جمله اینکه چرا مسئولین با  سه روز تاخیر علت سقوط هواپیما را اعلام کردند و یا چرا چنین سهل انگاری کام آنها را که با گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی تازه شیرین شده بود تلخ کرده است. به هرحال ضمن تسلیت به خانواده های جان باختگان این حق برای مردم ایران محفوظ است که نسبت به چنین اتفاقی اعتراض داشته باشند و باید مطمئن شوند تا دیگر چنین حوادثی تکرار نخواهد شد.

اما در وانفسای اعتراضات  به حق مردم ایران در رابطه با روشن شدن علت سقوط هواپیمای اوکراینی طبق معمول گروه ها و دستجات خارج کشوری به صحنه آمده و با ریختن اشک تمساح سعی کردند در راستای رسیدن به اهداف خود روی اعتراضات مردم موج سواری کنند. به همین خاطر خبرها و مطالب فریبنده ایی را در جهت متشنج کردن اوضاع جامعه منتشر کردند. قبل از آنها که ترامپ به دروغ در توئیت خود به مردم ایران نوشت من از اول ریاست جمهوری ام حامی شما بودم !  اما فرقه منحوس رجوی که در موج سواری و سوء استفاده از بحران های مختلف ایجاد شده ید طولایی دارد ابتدا درسایت ها و تلویزیون خود شروع به عوام فریبی کرد. روز  گذشته هم سرکرده فریبکار آن در مقر سالمندان فرقه اش در آلبانی مراسم یادبودی برای جان باختگان هواپیمای اوکراینی گذاشت و تا توانست اشک تمساح ریخت. حال  برای فهم شناخت عوامفریبی و موج سواری فرقه رجوی درچنین مواقعی ذکر چند نمونه از فریبکاری آن را ضروری می دانم :

فرقه رجوی همان فرقه ایی است که وقتی ارتش جنایتکار آمریکا هواپیمای مسافربری ایران را بر فراز خلیج فارس سرنگون کرد و جان ۲۹۰ نفر ایرانی بی گناه را گرفت اصلا ابراز همدردی و یا مراسم یادبودی برای جان باختگان آن برگزار نکرد، سال ها با اقدامات تروریستی در داخل کشور شمارکثیری از مردم را به شهادت رساند.

سال ها در عراق رسما با ارتش عراق برای کشتن سربازان ایرانی مشارکت داشت ، سرکردگان فرقه در زمان موشک باران شهرهای ایران توسط ارتش صدام با این تحلیل که اگر تعداد بیشتری از مردم کشته شوند نارضایتی ها بالا می گیرد در تنظیم گرای موشک های عراقی برای کشتن تعداد بیشتری از مردم نقش موثری داشتند. همچنین این فرقه و دیگر گروه های سلطنت طلب سال ها با جعل اخبار و دادن اطلاعات دروغ به اربابان خود نقش به سزایی در اجرایی شدن تحریم های اقتصادی علیه مردم ایران داشتند.

بنابراین فرقه فریبکار رجوی همواره علیه مردم و فقط به دنبال موج سواری است تا شاید تکه نانی به او برسد اما مردم ایران و به خصوص خانواده های جان باختگان هواپیما علیرغم حق دارند پیگیر روشن شدن همه حقایق علت  سقوط هواپیما و مجازات عاملین آن باشند اما بر اساس شناختی که ازماهیت گروه های خائن خارج کشوری و به خصوص فرقه رجوی که کارنامه سیاهی از خیانت و جنایت علیه مردم ایران دارد اجازه نخواهند تا از احساسات و اعتراضات آنها سوء  استفاده کنند.

یادداشت از: حمید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24127