• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سردار دلاور و رجوی مردار

  • کد خبر : 23963
  • 06 ژانویه 2020 - 10:42

خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی درحمله تروریستی آمریکایی ها درنزدیکی فرودگاه بغداد به سرعت به مهم ترین خبر در سطح  رسانه های جهانی تبدیل شد و واکنش بسیاری را برانگیخت.

وزیر خارجه روسیه، مقامات دولتی، مراجع و رهبران احزاب و مجلس عراق این اقدام  هدفمند واشنگتن در ترور یک مقام بلند پایه نظامی ایرانی در یک خاک کشور ثالث را نقض شدید قوانین بین المللی خوانده و آن را محکوم کردند.

دولت پارلمان و ارتش عراق حمله در خاک این کشور را غیرقانونی و نقض حاکمیت  این کشور خواندند ولی نقطه اوج عکس العمل ها که با بروز احساسات وعواطف و بصورت خودجوش رقم خورد از سوی مردم ایران صورت گرفت.

عشق و علاقه مردم در حق سردار به گونه ای بود که طیف ها و گرایشات مختلف، پیر و جوان و زن مرد در رثای پرواز آسمانی قهرمان ملی اشک ریختند. عکس های سردار سلیمانی به همراه پرچم ایران بر تمامی پروفایل های کاربران صفحات اجتماعی نقش بست و ایران تسلیت، زبان مشترک همگان شد.

مردم نمی توانستند باور کنند که دیگر قهرمان ملی را درجمع خود ندارند. همان مردمی که از گرانی و بیکاری و فقر به ستوه آمده اند در آبان ماه به خیابان ها ریختند تا صدای اعتراضشان را به گوش مسؤولین برسانند به یکباره ازصبح روز جمعه و بعد از شنیدن خبر همه  دغده شان شهادت و پرواز سردار شد و این بار به خیابانها ریختند تا عظمت، بزرگی و عشق بی پایانشان را نثار سرباز وطن کرده و به بدرقه اش بروند.

نه تنها آنها بلکه مردم عراق و سوریه فراموش نمی کنند در شرایطی که کشورهایشان توسط جنایتکاران داعش اشغال شده، زنانشان به کنیزی و مردانشان گلوهایشان بریده می شد سردار ایرانی از کانون گرم خانواده وعشق به فرزندان وجان خود دست کشید و به کمک انها شتافت تا حس  وعشق به همنوع را معنا کند درسنگر مردم عراق و سوریه جنگید تا باشکست داعش آرامش وامنیت را به مردم باز گرداند.

در جریان شهادت سردار دلها اما جریانات وگروه هایی  بودند که بر پیکر غرق در خون و متلاشی شده سرباز وطن به جشن و پایکوبی پرداختند. آنهایی که بویی از انسانیت نبرده اند. فرقه بدنام و خائن رجوی سرآمد همه آنها بود. از روز جمعه رجوی مردار شده نبش قبر گردید و به آشفته بازار تلویزیون و صفحات اجتماعی آورده شد تا به ترامپ به خاطر کشتن این سردار شجاع وطن دست مریزاد بگوید.

رجوی بی شرمانه سردار دلاور مبارزه با داعش را با ابوبکر بغدادی که ساخته اربابان آمریکایی اش بود دو روی یک سکه نامید تا ماهیت تروریستی اش را لاپوشانی کند ولی حضور میلیونی مردم و اشک و عزای آنها در عزای عروج آسمانی سردارشان مشت محکمی بود که به دهنشان زده شد. آنها با زبان رسا فریاد می زنند قاسم سلیمانی  هیچ ربطی به گلایه های ما نسبت به وضعیت وخیم اقتصادی و عصبانیت ما از مسؤولین ندارد. او عاشق مردمش بود.

یادداشت از: علی اکرامی

انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23963

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»