• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

ضرورت اتحاد و همبستگی در مبارزه رسانه ای با فرقه رجوی

  • کد خبر : 23616
  • 17 دسامبر 2019 - 12:17

فراق : رسانه، یکی از مهمترین ابزارهای جنگ تمام عیار فرقه رجوی علیه ملت و کشور ایران است. مصادیق این سخن وجود ده ها سایت زنجیره ای و انواع صفحات در شبکه های اجتماعی است که از اتاق فکر این فرقه در آلبانی و فرانسه تغذیه می شوند.
امروز ما به عنوان خانواده های اعضای گرفتار در فرقه رجوی، در جبهه و خاکریز این جنگ قرار داریم که اگر با شناخت و درک کامل حرکت نکنیم ممکن است دچار خطا شویم.
فعالیت ما در این جبهه دارای ابعاد گوناگونی است که هر یک دارای ارکان و ضرورت های قابل توجه می باشد. در بُعد اول آن، خود خانواده های اعضای گرفتار در فرقه رجوی هستند. خانواده ها با تلاش های خود در عراق ثابت کردند که با معجزه عشق، می توان وجدان خاموش و روح پژمرده اعضایی که ناخواسته در فرقه مانده اند را بیدار نمود. خانواده ها باید از فعالیت رسانه ای خسته نشده و امیدوار پای کار باشند، هیچ موجی به اندازه صدای خانواده، تار و پود فرقه درمانده رجوی را به لرزه نمی اندازد. جدایی بیش از صدها نفر در عراق و آلبانی، ثمره ای شیرین از این تلاش ها بود که به یادگار ماند. اما بعد دوم و دیگری، نبرد تمامیت جبهه حق با باطل و جریان نفاق است که نباید از آن غافل شد. افشاگری هایی که توسط جداشده های این فرقه انجام می گیرد و از طریق رسانه های فعال در این حوزه منتشر می شود، موجب وحشت فرقه رجوی شده است. جداشده های فرقه رجوی باید در برابر این موضوع، احساس مسؤولیت صدچندان نموده تا خدای ناکرده افرادی دیگر از این مرز و بوم، فریب این فرقه شیاد را نخورده و همدست این شیاطین زمان نشوند.
خوشبختانه در این بُعد مرز میان حق و باطل به روشنی مشخص است اما امکانات و ابزارهایی که در این جنگ استفاده می شود کاملا نابرابر است. فرقه دجال رجوی با استفاده از امکانات گسترده فنی و ابزارهایی مانند دروغ، شایعه و اعتراف اجباری از هر حیله ای برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند. درست است که امکانات آنها با ما قابل مقایسه نیست اما ما خانواده ها با یاری جستن از پروردگار متعال، عزم خود را در این مبارزه راسخ کرده ایم.
فعالیت در این جبهه به مراقبت های زیادی هم نیاز دارد که باید با دقت کامل اجازه سوءاستفاده به دشمنان را نداده و دانش و ابزارهای رسانه ای خود را تقویت کنیم. فعالیت در این جبهه فرد مردد نمی خواهد، همان گونه که یک لحظه تردید و سکون در یک جنگِ فیزیکی می تواند موجب ضررهای جبران ناپذیر شود، از یاد نبریم که لحظه ای غفلت نیز در این حوزه می تواند ما را از اهداف خود دور نموده و تمام تلاش های چندین ساله را از بین ببرد.
از جمله راهکارهای جریان رسانه ای در راه مبارزه با فرقه رجوی این است که اخبار و مطالب تولید شده در راستای افشاگری از فرقه باشند. رسانه های فعال در حوزه نفاق باید با همبستگی و اتحاد بیشتر جریان سازی خبری نموده و فرقه رجوی را رسوا سازند.
واقعیت این است فرقه تروریستی رجوی هم اکنون سرمایه‌گذاری های مالی گسترده ای در حوزه رسانه کرده و صاحب انواع بنگاه های لجن پراکنی علیه ملت ایران است. سران فرقه دجال رجوی با کارنامه ای پر از جنایت با پروپاگاندای رسانه ای و نشان دادن تصاویر غیرواقعی سعی دارند همسو با دشمنان قسم خورده ملت ایران، اهداف خود را پیش ببرند و این موضوع نیاز به تلاش و اتحاد بیش از پیشِ ما دارد.

یادداشت از : محمدجواد نوع پرور- انجمن نجات استان اردبیل

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23616