• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

انتشار اسنادی از اظهارعجز عوامل فرقه رجوی در تهیه اخبار

  • کد خبر : 23477
  • 08 دسامبر 2019 - 11:57

با شروع آشوب های معترضان در عراق، عوامل سایبری نفاق در اقداماتی مشابه در سنوات قبلی سناریوی حمایتی خود را از معترضان آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق به نقل از سایت مزاحمین خلق، آنها  به دلیل نداشتن اطلاعات کافی، بار دیگر ضعف و ناتوانی خود را از طریق سرپل ها در انتشار درخواست ارسال خبری از اوضاع فعلی در ایران و عراق ، نشان دادند.

 تلگرام از محبوب ترین اپلیکیشن های مورد استفاده برای تیم سایبری نفاق بوده و این محبوبیت بارها توسط سرپل های این فرقه  به مخاطبان مختلفی که در گروه ها و کانال های مربوط به آنها خواسته و ناخواسته وارد می شوند بیان و از آنها درخواست می شود از اپلیکیشن های دیگر به این فضا وارد شوند.

کانال «اعتراض مدنی بازار»

این کانال در ۲۳ اردیبهشت سال ۱۳۹۷ و در پی جریان سازی به برخی از مشکلات داخلی در جهت آشوب برای اصناف و به خصوص بازار تهران و برخی از شهرهای دیگر راه اندازی شد. بیشترین فعالیت سایبری های تلگرامی نفاق برای تشویق مردم و اصناف مختلف بازاری برای اعتصابات عمومی و ایجاد آشوب و فتنه در این فضا است.

همچنین در بخش تلگرام ادمین های نفاق با ارتباط با مخاطبان مختلف آنها را برای اعتصاب و تجمع تشویق و اخبار کذب خود را در زمینه های مختلف برای ایجاد حساسیت و همراهی عوام جامعه در دستور کار خود قرار می دهند. هرچند نتیجه ای شامل حال منافقین در این زمینه نشد و تمام تلاش آنها باطل بود اما این کانال فعالیت خود را ادامه داده و با شروع اعتراض ها در عراق موقعیت را مناسب می بیند و مانند کفتار هایی که در پی حمله به لاشه ای هستند به سمت عراق و تحولات داخلی اش روانه شده و با پوششی حمایتی از معترضان عراقی تلاش دارد برای مخاطبان ایرانی اش الگو سازی نماید.

متن زیر توسط یکی از ادمین های کانال با نام مستعار «مهدی صراف» برای تمامی افرادی که ادمین ها به نحوی با آن ها در ارتباط بودند ارسال شده و در این بین حتی به شهر سکونت آن ها توجه نداشته چرا که به دنبال یافتن افرادی در منطقه مورد نظرشان هستند !

ضعف اطلاعاتی سرپل های نفاق

یکی از بزرگترین مشکلات تیم سایبری نفاق عدم اطلاع کافی و دقیق از وقایع داخل ایران بوده و در بیشتر مواقع با تحلیل های آمیخته به توهم، مسائل را بیان نموده و به آن می پردازد. در همین رابطه ادمین ها مانند برخی دیگر از کانال های فعال نفاق در روزهای اخیر بدنبال بدست آوردن اطلاعاتی از مرزهای ایران و عراق بوده و امیدوارند که مخاطبان به آنها اخباری در این زمینه ارسال نمایند.

عدم استقبال مخاطبان از سایبری ها

ادمین های کانال با ارسال پیامی ثابت به تعداد زیادی مخاطب در کانال و گروه های دیگر سعی دارند اطلاعاتی از وضعیت مبادلات تجاری بین ایران و عراق بدست آورند.ارسال پیام به افراد مختلف نشان از آن دارد که مخاطب تمایلی به همکاری با این کفتارهای تروریست نداشته و آنها همچنان در پی بی اطلاعی خود از این وضعیت به ارسال پیام به مخاطبان بوده و امیدوار به رسیدن نتیجه ای هستند.

در این پیام ادمین تلاش دارد ضمن آشنایی با بازاریان اهواز روند مبادلات ارزی را چک و بر اساس آن اخبار کذب خود را در فضای مجازی ترویج و گزارش آن را به سلسله مراتب در گروهک ارسال نماید.

نکات مهمی که مخاطبان در فضای مجازی باید به آن توجه داشته باشند، وجود همین عناصر تروریست است که باید بدانیم آنها بدنبال تخیله اطلاعاتی شما هستند و تحت هیچ شرایطی نباید به آنها به هر عنوان و نامی اعتماد و اخبار داخلی را در اختیار آنها قرار دهند. اکنون سایبری نفاق با وجود نبود اطلاعات کافی و دوری از مرزهای ایران مشکلات فراوانی را برای اهداف کثیف و خیانتکارانه خود داشته و باید در جهت ایمن سازی مخاطبان نسبت به این موارد اطلاع رسانی بیشتری شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23477

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود