• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

نماینده مادران اسیران فرقه رجوی در نشست خبری انجمن نجات مرکز یزد: خانواده های اسیران فرقه رجوی بیش از ۴۰ سال است که عذاب می کشند / مدیر انجمن نجات مرکز یزد: هدف انجمن نجات، شناساندن ماهیت واقعی فرقه رجوی است

  • کد خبر : 23041
  • 09 نوامبر 2019 - 11:03

نماینده مادران اسیران فرقه رجوی گفت: خانواده های اسیران فرقه رجوی بیش از ۴۰ سال است که در غم دوری از فرزندان خود عذاب می کشند.

به گزارش فراق، ثریا عبداللهی ظهر پنج شنبه گذشته در نشست خبری انجمن نجات مرکز یزد اظهار داشت: بسیاری از خانواده ها و مادران اسرای فرقه رجوی در داغ دوری از فرزندان خود بیش از ۴۰ سال است که عذاب می کشند و برخی هم فوت کردند.

در این نشست خبری، مدیر انجمن نجات استان یزد با بیان این که شناساندن ماهیت واقعی فرقه رجوی و جلوگیری از فریب جوانان ایرانی در پیوستن به این فرقه باطل است، گفت: در استان یزد هشت خانواده اسیر فرقه رجوی هستند که تاکنون هیچ کدام موفق به آزادی نشدند.

«ابوالقاسم یغمایی» در نشست خبری اعضای سابق فرقه تروریستی رجوی، با بیان این که انجمن نجات یک سازمان غیردولتی است که عمدتاً توسط جمعی از اعضای سابق فرقه رجوی تشکیل شده‌، اظهار کرد: هدف ایجاد و فعالیت انجمن نجات شناساندن ماهیت واقعی فرقه و برقراری ارتباط میان اعضا این سازمان و خانواده‌های آن‌ها و کمک به جدایی این اعضا از سازمان است.

وی افزود: انجمن نجات با برگزاری همایش های متفات در تمامی استانهای کشور و حضور در مجامع بین‌المللی در جهت شناساندن ماهیت فرقه رجوی از یک طرف و از طرف دیگر تلاش‌های خود را در جهت دستیابی به اهداف خویش که همانا افشای جنایات بی شمار فرقه رجوی است انجام داده و حاصل آن جدائی بسیاری از اعضا ناراضی فرقه رجوی و بازگشت آن‌ها به آغوش خانوادهایشان است.

مدیر انجمن نجات استان یزد در ادامه گفت: در استان یزد فرزندان هشت خانواده یزدی اسیر منافقین در آلبانی هستند و از این تعداد دو نفر زن و مابقی مرد هستند که علی‌رغم تلاش‌های مکرر هنوز هیچ کدوم از آنها موفق به بازگشت به کشور نشدند.

یغمایی با بیان این که از دیگر فعالیت‌های انجمن نجات پیگیری وضعیت سلامت و ارسال پیام‌های خانواده‌های اعضا فرقه رجویبه سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر، هلال احمر و صلیب سرخ از دیگر اقدامات و برنامه های در دستور کار انجمن نجات است، تصریح کرد: انجمن نجات در سفرها و بازدیدهایی که با مسئولان سیاسی کشورهای مختلف دارد اهداف خود را برای آن‌ها اعلام می‌کند.

مادران اسیران فرقه رجوی به کمک ملت ایران نیاز دارند

«ثریا عبدالهی» نماینده مادران اسرای فرقه رجوی با اشاره به این که فرزندش با حیله و مکر منافقین به اسارت آنان درآمده است، اظهار کرد: فرزندش به نام «امیراصلان حسن‌زاده» برای شرکت در دوره‌های ورزشی مختلف به ترکیه سفر کرد و در نهایت قصد مهاجرت به آلمان را داشت که با فریب عاملان منافقین برای سفر راحت و البته قانونی به کشور آلمان تاکنون ۱۸ سال است که در اسارت منافقین به سر می‌برد.

وی با بیان این که من دو سال پشت درب اردوگاه اشرف در کشور عراق تحسن کردم، افزود: متأسفانه دولت آلبانی با حمایت از این فرقه مسیر ورود خانواده‌های اسرای منافقین را مسدود کرده و اجازه هیچ ملاقاتی نمی‌دهد.

عبدالهی در ادامه با اشاره به این که در حال حاضر بیش از دو هزار مادر اسرای ذهنی درگیر فرقه تروریستی منافقین هستند، گفت: من از تمام اصحاب رسانه در جمهوری اسلامی ایران تقاضا دارم به خانواده اسرای منافقین در آلبانی کمک کنند.

نماینده مادران و خانواده‌های اسرای فرقه تروریستی رجوی با بیان این که کشتار و ترورهای بی رحمانه انقلابیون تنها گناه این گروه نیست، تصریح کرد: طبق قانون فرقه ازدواج اعضا گناه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: قانون گناه ازدواج فقط برای اعضا لحاظ می‌شود و رهبران ارشد این سازمان تروریستی خودشان با فسادهای اخلاقی متعدد دختران سازمان را عقیم کرده و به عقد خود در می‌آورند و این از جمله بزرگترین سند باطل بودن باور و اصول این فرقه تروریستی است.

عبدالهی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که خانواده اسرای فرقه برای آزادی فرزندان خود به کمک تمام ملت و مسئولان ایران نیاز دارند، گفت: از خبرنگاران و اصحاب رسانه می خواهیم تا با قلم و مهارت خود بیگناهی خانواده اسرای منافقین را اعلام و برای بازگشت فرزندانشان به کانون گرم خانواده کمک کنند.

وی با بیان این که خانواده اسرای فرقه رجوی همچون تمام ملت ایران خود را مدیون خون و خانواده شهدا و جانفشانی ایثارگران پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس می‌دانند، خاطرنشان کرد:  بسیاری از خانواده ها و مادران اسرای سازمان منافقین در داغ دوری از فرزندان خود بیش از ۴۰ سال است که عذاب می کشند و برخی هم فوت کردند.

بعد از دو سال متوجه دروغ بودن شعار منافقین شدم

«سعداله سیفی» در ادامه این نشست با بیان این که وی از سال ۷۱ و پس از خدمت سربازی به عضویت سازمان منافقین درآمده است، اظهار کرد: پس از خدمت سربازی از مرز خسروی (خانقین)، از ایران خارج و به منافقین ملحق شدم و بعد از طی کردن مراحل اداری وارد ارتش سازمان منافقین در اردوگاه اشرف شدم.

وی در ادامه با اشاره به این که بعد از حمله آمریکا به عراق و اخراج ما از اردوگاه اشرف هیچ کشوری ما را قبول نمی کرد، افزود: در نهایت دولت آلبانی با حمایت و سفارش آمریکا مجوز استقرار فرقه رجوی در این کشور را صادر کرد.

این عضو فرقه رجوی در بخش دیگری از سخنان خود به خاطرات خود در زندان انفرادی منافقین اشاره کرد و گفت: اگر کسی با سیاست ها مسئولان ارشد منافقین مخالفت می‌کرد یا زندانی و یا سربه نیست می شد.

وی ادامه داد:  مسئولان ارشد به ما می‌گفتند ما فاصله طبقاتی، زندان، اعدام و بسیاری از موارد دیگر را نداریم اما بعد از مخالفت را آنها همه این موارد را آنجا بسیار گسترده مشاهده کردیم.

سیفی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص این که چرا زمانی اقامت در اردوگاه اشرف از این فرقه جدا نشدند، تصریح کرد: در زمان صدام اگر جدا می‌شدیم دو سال خودشان ما را نگه می‌داشتند و بعد به عنوان فردی که غیرقانونی وارد عراق شده تحویل رژیم بعث می‌شدیم و برای مجازات به زندان ابوقریب منتقل می شدیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از خروج از این فرقه مدتی در آلبانی بدون غذا و هیچ گونه پولی زندگی کردم و بعد از رفتن به یونان و معرفی خود به سازمان‌های حقوق بشر توسط سفارت ایران توانستم به ایران بازگردم.

بارها توسط فرقه تروریستی رجوی تهدید به مرگ شدم

«بخشعلی علیزاده» یکی دیگر از رها شدگان فرقه رجوی  با بیان این تمام ضرباتی که خانواده‌ها و جوانان می‌خورند به دلیل این است که نسبت به این فرقه ها آشنایی ندارند و نمی‌دانند که تبلیغات آنها دروغ و باطل است، اظهار کرد: قصد من این بود که چند سال در این گروه باشم و بعد بتوانم دوباره بازگردم و به خانواده ام بپیوندم ولی وقتی به این فرقه پیوستم دیدم آن چیزی که تبلیغ می‌کردند نیست.

به نوشته ایسنا، وی با بیان این که زمان پیوستن به منافقین ۲۲ ساله بوده، افزود: زمان جدا شدن از این فرقه ۵۰ ساله بودم و پشیمان از عمر تباه شده.

علیزاده با اشاره به تهدیدات مستمر وی از سوی فرقه، گفت: بارها در صفحات فیسبوکم از طرف فرقه تهدید شدم که در دادگاه خلق توسط فرقه تروریستی رجوی محاکمه خواهم شد.

این رها شده از فرقه رجوی با بیان این که ما تمام تهدیدات را جدی می گیریم و همیشه منتظر ضربه زدن منافقین هستیم، تصریح کرد: زمانی که تنها در منزل و یا در خیابان هستم همیشه فکر می کنم عاملین فرقه تروریستی رجوی مرا تهدید کرده و می‌کشند.

وی در پایان سخنان خود با بیان این که نیت تمام ما برای عضویت در فرقه رجوی در گذشته  پاک و برای خدمت و ایثار در حق هموطنانمان بود، ادامه داد: بعد از عضویت در این فرقه متوجه شدیم تمام شعارهای آنها پوچ، توخالی و دروغ است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23041