• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

اضمحلال عقلی «مریم رجوی» در سخنرانی انگلیسی او آشکار شد

  • کد خبر : 22503
  • 01 اکتبر 2019 - 12:07

دعوت مریم رجوی از رئیس جمهور آلبانی و سخنرانی به زبان انگلیسی برای او، گاف بزرگی بود که همه ی تکذیب ها و لاپوشانی های فرقه رجوی در رابطه با شایعه بودن سرطان سرکرده جنایتکارشان را آشکار کرد.

بر هیچ کس پوشیده نیست که از جمله عوارض سرطان و مهمتر از آن شیمی درمانی و مصرف داروهای مسکن برای دردهای ناشی از سرطان، بر مغز و طبیعتاً حافظه ی فرد مبتلاست. سخنرانی غیر مسلط مریم رجوی به زبان انگلیسی و چشم های دوخته شده او به متن سخنرانی که تمام شدن هر صفحه اش او را وادار به مکثی نسبتاً طولانی برای پیدا کردن سرخط حرفهایش در صفحه بعد می کرد همه حاکی از اضمحلال عقلی مریم رجوی در نتیجه ی عوارض سرطان اوست.

به خوبی از تسلط مریم رجوی به زبان انگلیسی واقف هستیم و می دانیم که او در سخنرانی به زبان انگلیسی خبره بود  پس چرا حالا کل سخنانش را از روی یادداشتهایش می خواند؟ چرا برخی کلمات را حتی از روی یادداشت هم غلط تلفظ می کرد؟

اگر چه به شخصه از خدا می خواهم و معتقدم که مریم رجوی برای مرگش باید در دادگاه خانواده های قربانی ترور و خانواده های آسیب دیده از فریب و اغفال او و شوهران سابقش حاضر شود و با رای این خانواده ها به مجازات مرگ برسد اما ظاهراً با اوضاع وخیمی که او دارد به زودی باید شاهد سیاه نمایی های فرقه رجوی در پنهان کردن مرگ این زن جنایتکار باشیم. سیاه نمایی های مضحک و احمقانه ای مانند آن چه پس از به درک واصل شدن مسعود رجوی درآوردند.

یادداشت از: سالاری

انتهای پیام / انجمن نجات استان سیستان و بلوچستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22503