• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

وحشت فرقه رجوی از افشای جنایت های فرقه در «دروغ جاویدان» / پرونده ای برای حمله به جداشده ها

  • کد خبر : 22386
  • 17 سپتامبر 2019 - 11:32

سایت های وابسته به فرقه تروریستی رجوی در طی دو روز اخیر با پرونده سازی علیه افشاگری های اعضای جداشده در رابطه با عملیات موسوم به فروغ جاویدان که درمناسبات داخلی اعضا به ماجراجویی دروغ جاویدان معروف است ترس و وحشت خود را از تاثیرگذاری این افشاگری ها که توسط اعضایی که خودشان درمتن این ماجرا جویی جنون آمیز بوده اند نشان دادند.

دست اندرکاران ابلهه تبلیغاتی فرقه که فراموش کرده اند ما درعصر ارتباطات و آگاهی توده ها هستیم  و مخاطبان با تکیه بر شعور و مطالعه تمامی دیدگاه ها خودشان واقعیت ها را تشخیص می دهند به یکسری یاوه گویی و ربط افراد و جریانات به هم تلاش نموده اند از تاثیرات این افشاگری ها قدری بکاهند و خود را از تب وتاب بیندازند.

در جریان برنامه ای به نام پرونده با ردیف کردن موضع گیری ها و مصاحبه های برخی از فرماندهان نظامی  و کارشناسان سیاسی درون وبرون مرزی جمهوری اسلامی ایران وبرخی افشاگری های اعضای جداشده از این فرقه در کنار هم نتیجه گیری کردند که  اول ماهیت سیاسی این افراد یکی است و دوم تمامی این موضع گیری ها در راستای منافع جمهوری اسلامی است.

سایت های دروغ پرداز رجوی ادعا کردند که تعدادی از اعضای جداشده و از جمله شخص من در برنامه های مشترک در دانشگاه ها و میز کتاب با توجیه مسؤولین نظامی و امنیتی حکومت شرکت داشته ایم.

من دراینجا صرفا می خواهم از جانب خودم به این یاوه گویی ها پاسخ بدهم. چون اطمینان دارم دیگر دوستان دراولین فرصت پاسخ مناسبی به این ادعاهای کذب خواهند داد.

در پاسخ این مزخرفات باید بگویم من درطی یکسال اخیر درهیچ برنامه ای دردانشگاه ها و تلویزیون شرکت نداشته ام ولی درسالگرد این جنایت به رسم هر ساله تلاش کردم که واقعیت های پشت پرده و افشا نشده آن را برای آگاهی عموم منتشرکنم.

امسال هم سه مورد از خاطرات جانکاه خود از مرداد ماه ۶۷ و خیانت رجوی به یک نسل را در فضای مجازی انتشار دادم که خیلی هم مورد استقبال قرار گرفت و مشخص است که مورد توجه دست اندرکاران برنامه پرونده هم قرار گرفته چون جمله سونامی را از تیتر مقاله من سرقت کرده اند.

البته می دانم علت تمامی این سوز و گدازها دقیقا انگشت نهادن روی وقایع و حقایق پشت پرده افشا نشده است. به خصوص آنجایی که اشاره کرده بودم صدها عضو را با فریب و دادن وعده و وعید سرنگونی ۴۸ ساعته و سفر پیک نیکی از کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا به عراق کشانده بودند وهمه آنها را بدون هیچ گونه آشنایی با سلاح و فنون نظامی به میدان جنگ فرستادند و دراطراف چهارزبر و دشت حسن آباد جزغاله  کردند.

توصیه من به دست اندرکاران ابله تبلیغاتی فرقه رجوی این است که به جای پرونده سازی و زدن اتهام به افراد بیایند روی محتوا مطالب منتشرشده از طرف من بحث کنند.

آیا حتی یک مورد از آنچه در مورد اتفاقات عملیات دروغ جاویدان گفتم دروغ است؟ شما به یک مورد اشاره کنید. شما چرا به جای کلی گویی،دروغ بافی و زدن اتهام به اصل مقاله نمی پردازید؟ من درهمین جا به دست اندرکاران تبلیغاتی فرقه رجوی پیشنهاد می کنم درهرمکانی که خودتان مشخص می کنید  وبا هرتعداد از کارشناسان و فرماندهانی که در این عملیات شرکت داشتند دریک مناظره شرکت کنیم تا هرکس نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص واقعیت های آن عملیات بیان کند و بگذاریم به دور از تهمت و افترا مردم خودشان قضاوت کنند تا سیه روشود هرکه در او غش باشد

 نوشته: علی اکرامی

انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22386

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی