• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

شادابی، مادر چشم انتظار ۲ اسیر در فرقه رجوی: خانه در انتظار قدوم شما هر روز آب و جارو می شود

  • کد خبر : 21692
  • 06 آگوست 2019 - 11:41

خانم شادابی مادری است که سالها در انتظار دیدار دو فرزندش عباس و اصغر فرجی چشم به راه می باشد. او در این راه دو بار به کشور عراق سفر نموده و با فرزندانش توانسته ملاقات و آنان را ترغیب به بازگشت نماید، اما افسوس که غل و زنجیرهای این فرقه مانع از آن شده و تاب و توان این مادر بر اثر کهولت سن به کاستی گراییده است .

اوایل مرداد ماه اعضای انجمن نجات مرکز لرستان به دیدار این مادر رفته و دراین ملاقات پای درد دل و اشک و بی تابی های این مادر نشستند.

وی در این دیدار خاطرات سفر به کشور عراق و ملاقات با عزیزانش را مرور نمود  و با حسرت از فراق و جدایی سخن گفت. این مادر در انتهای هر کلام لعن و نفرین بر مسعود و مریم رجوی می فرستاد .
با اینکه کهولت سن مانع از تحرک و مسافرت برای وی بود اما تاکید می کرد اگر بتواند حتما برای دیدار با فرزندانش به آلبانی خواهد رفت و می خواهد در این سالهای باقی مانده از عمرش دوباره آنان را دیده و به آنان بگوید مادرتان منتظر شما می باشد و خانه در انتظار قدوم شما هر روز آب و جارو شده و چشم هایم رو به درب خانه دوخته شده تا شاید رهگذری خبری از آمدن شما بدهد .
لحظات و زمان به سرعت سپری می شود و ما با حسرت از این جدایی که عامل آن فرقه رجوی است با امید به رهایی کلیه اسیران این فرقه با این مادر خداحافظی می نماییم .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز لرستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21692