• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

وقتی شیوخ عربستان مریم رجوی را بازی ندادند! شبکه «اینترنشنال» با ربع پهلوی قرارداد بست

  • کد خبر : 21223
  • 15 جولای 2019 - 12:41

طی روزهای گذشته سایت های خبری گزارشی منتشرکردند که شیوخ سعودی قراردادی را با شبکه «اینترنشنال»  که باهزینه دولت آمریکا اداره میشود منعقد کرده اند تا برمبنای آن از رضاپهلوی از بازماندگان رژیم مخلوع سلطنتی دراین تلویزیون برنامه هایی به منظور ایجاد شکاف درمیان مردم ایران اجرا نماید.درهمین رابطه گفته می شود برای اجرای این برنامه قرار است ۳۰۰هزار دلار به رضا پهلوی پرداخت شود. این اقدام رژیم عربستان باعث نارضایتی سران فرقه رجوی وشخص مریم رجوی گردیده  واز اینکه علی رغم تمامی خوش رقصی ها وچاکرمنشی برای شیوخ سعودی به بازی گرفته نشده اند به شدت ابراز نارضایتی کرده اند به طوریکه تهدید به افشاگری کرده اند.

هنوز مشخص نیست که ناراحتی وبه هم ریختگی مریم رجوی به چه دلیل است چون این قانون نوشته شده مناسبات مزدوری است که ارباب حق دارد بعد از هر دور استفاده از گماشته او را همانند دستمال یکبار مصرف دور بریزد ومزدور تازه نفس دیگری استخدام کنند.

بی شک شیوخ عربستان باهمه حماقتشان ضمن بررسی وجمع بندی به این نتیجه رسیده اند که این فرقه به قدری درمیان مردم ایران وافکارایرانیان درخارج کشور منفور ومطرود است که هیچ آبی برای آنها گرم نمی شود و درحقیقت هیچ گونه ارزش سرمایه گذاری وهزینه کردن ندارند.

به همین دلیل رو به  نفر دست نشانده دیگر آورده اند تا شاید فرجی افتد ولی آنچه مضحک به نظر می رسد ژست به اصطلاح تهدید آمیز فرقه رجوی است که دست به افشاگری می زند.

مشخص نیست مریم رجوی درچه رابطه ای می خواهد افشاگری کند؟مثلا درمورد کمک های مالی شیخ سلمان دربرگزاری متینگ هایش می خواهد افشاگری کند؟ می خواهد اطلاعات فعالیت های هسته ای ایران را که دراختیار رژیم سعودی واسراییل قرار داده را فاش نماید؟ و یا همکاری درعملیات تروریستی اهواز را جار بزند. به هرحال مریم رجوی می داند وی به مثابه چوب چند سرنجس است واین به اصطلاح افشاگری او یک تف سربالا است . مریم رجوی باید بدانند مزدوری وبازی درزمین ارباب سقف زمانی وتاریخ مصرف مشخصی دارد، او باید بپذیرد که دیگر تاریخ مصرفش برای شیوخ سعودی به سر آمده است.

یاددشت از: علی اکرامی

انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21223