• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ایران با اشاره به فایل صوتی افشا شده از فرقه رجوی: گاف فرقه رجوی شانس آمریکایی‌ها برای اتهام‌زنی به ایران در شورای امنیت را از بین برد

  • کد خبر : 21105
  • 02 جولای 2019 - 9:59

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است گافی که منافقین در انتشار فایل صوتی خود مبنی بر همدستی با سعودی‌ها در قضیه انفجارهای خلیج فارس و دریای عمان دادند، دست‌های پشت پرده را رو کرد.

به گزارش فراق، نصراله پژمانفر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به فایل صوتی افشا شده فرقه رجوی که نشان می داد با همدستی سعودی ها اقدام به انفجارهای اخیر در خلیج فارس و دریای عمان کرده اند، گفت: دستگاه های امنیتی کشور باید نسبت به این قضایا و دخالت منافقین در اقدامات خرابکارانه هوشیار باشند.وی در ادامه با بیان اینکه جریان منافقین و فرقه آنها ۴۰ سال است که از هیچ اقدامی علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران فروگذار نکرده اند، اظهار داشت: آنها بالاترین ضربه ها را به ایران زده و چند هزار ترور به همراه اقدامات خرابکارانه بسیاری در کشورمان صورت داده اند.

پژمان فر یادآور شد: منافقین در دوران دفاع مقدس به صدام و نیروی نظامی بعثی ها گرا می دادند تا راحت تر به ایران حمله کنند و امروز با سعودی ها هم کاسه شده اند تا سیاست خصمانه آنها را در ایران به اجرا درآورند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: منافقین با گاف هایی که می دهند قطعا نمی توانند جمهوری اسلامی را در شورای امنیت در موضوع انفجارهای خلیج فارس و دریای عمان مقصر جلوه دهند بلکه با افشای فایل صوتی نشان داده شد که کدام کشورها و چه دست هایی پشت پرده این خرابکاری ها است.

به گزارش فراق، بر اساس فایل صوتی منتشر شده، فرقه تروریستی رجوی و عربستان سعودی در موضوع انفجار نفتکش‌ها در الفجیره با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21105