• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024

این روزها فرقه شنیعِ رجوی بیش از گذشته، خود را رسواتر می نماید

  • کد خبر : 21102
  • 02 جولای 2019 - 10:09

فرقه کر و کور و تشنه قدرت رجوی که پس از چهل سال بیراهه گی، مردم ستیزی، و خیانت به وطن  به جایی نرسید در آخر خط ، رسیدن به آمال و ارزوهایش را در آویختن به دولتمردان آمریکا و نوکری دیده است.حدود پنج سال است کشور مسلمان و شیعه نشین یمن درگیر جنگی ظالمانه با کشور عربستان و امارات شده است. بر کسی پوشیده نیست که عربستان با تمام قدرت نظامی و با حمایت امریکا و پشتیبانی  نظامی بسیاری از کشورهای اروپایی به جنگی نابرابر با شیعیان مظلوم یمن  برخاسته

در مقابل مردم یمن بدون پشتوانه نظامی از طرف سایر کشورها ، وبا همت خویش ۵ سال است که در برابر دخالت و تجاوز عربستان و امارات ایستاده اند. در طی این پنج سال، از مدرسه و اتوبوس کودکان  گرفته تا مجلس عزا و عروسی و بیمارستان و ساختمان های دولتی و مناطق غیر نظامی زیر بمباران های مهیب کشورهای متخاصم قرار گرفته اند.

به طوریکه نماینده سازمان ملل  در بازدید  از یمن  به هنگام مشاهده کشتار کودکان مظلوم و مجروحین باقیمانده اتوبوس  بمباران شده به گریه درآمد و حتی سازمان ملل ، کشتارهای وحشیانه یمن و کودکان یمنی  را محکوم نموده و اذعان نمود تنها به یل ترس از قطع کمک های مالی نمی تواند بصورت رسمی کشور عربستان را محکوم نماید.

از طرف دیگر تجربه جنگ های ظالمانه آمریکا در افغانستان ، ویتنام و بمباران هسته ای هیروشیما و ناکازاکی بخوبی اعمال وحشیانه به قول رجوی« امپریالیسم جهانخوار» را  روشن نموده است.

حداقل تا یک دهه قبل چشم و گوش و مغز ما از شعارهای ضد آمریکایی شخص رجوی  پر بود و او بود که مستمرا شعارهای  پر طمطرا ق و استراتژی هایی با کلمات قلنبه سلنبه علیه «امپریالیسم جهانخوار» نشخوار می کرد  و ساعت ها حرافی در باب همدستی  ایران با آمریکا و اسرائیل می نمود و مدعی ضد امپریالیست و دو آتشه ای بود که نگو و نپرس

در طرف دیگر، سنگ فلسطین را بر سینه می زد و آنقدر تلاش های یاسر عرفات  را زیر سوال برده و او را به مسامحه و راست بودن متهم می نمود که چرا ازدواج نموده و یا  مبارزه را فراموش نموده و به ملاقات می رود که همه  فکر  کنند دنیا چنین انقلابی و چپی  نزاییده و به خود ندیده و اما البته درهمه این  دوران ها  به خوبی یادش بود که خیلی به پر و پای اسرائیل نپیچد.

پس از یک دهه اکنون با دگردیسی های شگفت انگیز و تکان دهنده ای مواجه  شدیم که در ظاهر امر بسیار ناباورانه است ولی هر چه که می گذرد ریشه و علت  این دگردیسی ها و همنوایی های جدید با دولت هایی که روزی بدترین دشمنان وطن و آزادی نامیده می شدند بیشتر مشخص می شود که بالاخره آنچه که به ذات هر پدیده بر می گردد سرانجام روزی عیان خواهد شد.

درجهان هر چیز  چیزی جذب کرد

گرم گرمی را کشید  و سرد  سرد

قسم باطل ، باطلان را می کِشند

باقیان از باقیان هم سرخوشند

ناریان مر ناریان را جاذبند

نوریان مر نوریان را طالبند (مولانا)

جان بولتون عضو جنگ طلب و ضد ایرانی ترین  عضو دولت ترامپ، رودی جولیانی، سناتور تام کاتن ،  تام ریچ، تدکروز لیبرمن و.. که ایران و ایرانی برایشان اهمیتی ندارد در لیست نزدیکترین دوستان فرقه رجوی قرار می گیرند

ترامپ، نخستین رئیس جمهوری که با وقاحت تمام  ملت ایران را تروریست می خواند و ایران را تهدید به نابودی و محو شدن از صحنه روزگار می کند. بی شرمانه مورد توجه و تبلیغ و همسویی فرقه رجوی قرار می گیرد و آمال و آرزوهای آنها می شود که شاید بتواند گره از نحسی و بدیمنی  چهل ساله  فرقه بردارد.

شاهدیم که در چند سال اخیر در یک چرخش خائنانه صد و هشتاد درجه ای ، خبرهای کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن ، پایمال شدن حقوق فلسطینیان از طرف  عربستان و امارات و اسرائیل که گاه تیتر یک تمامی خبرگزاری ها می شود و اشک نماینده سازمان ملل را هم در می آورد اما  از طرف فرقه بدبخت  رجوی که تا یک دهه قبل سنگ آزادیخواهی تمامی مبارزان جهان را مستمر به سینه می زد و خود را انقلابی ترین می خواند  با سکوت برگزار می گردد و همه چیز فراموش می شود.

به عوض  با وقاحت تمام با دمیدن در آتش فتنه به حمایت از جنایات جنگی  که کشورهای عربستان و سایرین انجام داده و میلیاردها دلار انواع سلاح های کشتار به عربستان می فروشند، در سایتها  بی شرمانه  اخباری موهوم  چون «انتقاد سفیر انگلستان از ایران به خاطر انتقال سلاح به شماری از گروه ها (منظوریمن) » به طرز خائنانه ای پررنگ می شود.

اگر سری به سایت های تنفر انگیز فرقه بزنید تنها یک خط خبری را خواهید دید که با شدت و تلاش مضاعف و در عین حال مزورانه به پیش برده می شود.

جنگ افروزی، تلاش برای هر چه بزرگتر کردن اراجیف طیف جنگ طلب، یقه درانی برای پررنگ و دستچین نمودن خبرهای منفی وتشدید اختلاف بین ایران و آمریکا و دامن زدن بیشتر به آشوب و تفرقه.

به عنوان مثال زمانی هم تحریمی صورت می گیرد ، با پروریی و وقاحت و شناعت بیشتر نظر می دهند باید بیشتر ازاین ها مردم ایران تحریم شوند و جنایتکاران  تشویق به قلدری بیشتر می شوند.

این لحن ادبیات خیانتکارانه  یک  گروه نسبت به مردم خویش بی سابقه است!

در حالیکه حتی شناخته شده ترین  و کهنه کار ترین سیاست مداران  از جمله خود غربی ها ، به دولت آمریکا در باره بروز جنگ هشدار داده و آن را رد می کنند و اغلب رسانه های قدرتمند نیز هر گونه جنگ را به ضرر ملت ها و پیشرفت بشری می دانند و سعی می کنند از تبعات و نابسامانی و ضایعات جنگ افروزی و کشتار صحبت کنند.  فرقه شنیع  دزد و خائن رجوی یک صدا بر طبل جنگ می کوبد براستی برای رسیدن به  قدرت  بایست اینقدر ، شنیع ، ظالم و خیانتکار شد؟

در تحلیلی در روزنامه واشنگتن پست به قلم «ایگناتیوس» با  انتقادات  از تهدیدهای ترامپ مبنی برجنگ با ایران چنین نوشته شده است: اگر ترامپ مقداری تاریخ بخواند متوجه یکی دیگر از ضعف های سیاست خارجی خود خواهد شد. جنگ های فاجعه بار اغلب به این دلیل شروع شدند که قدرت های قویتر از نیاز دیگر کشور ها به حفظ شأن و کرامت خود غفلت کردند. به نظر میر سد ترامپ  که می تواند به سران کشورهای خارجی تا حد تحقیر انها بی احترامی کند و سپس با تعریف و دعوت  به مذاکره انها را نرم کند. این  ترکیب توهین و خودشیرینی کردن خوب عمل نکرده  و بن بست دولت ترامپ با کشورهای ایران  کره شمالی ونزوئلا چین و گروه های فلسطینی عیان شده است.

به نظر می رسد به زمانی رسیده ایم که برای به شناخت ماهیت جریان ها و اهداف آن ها مسیری سخت در پیش نداریم و این روزها فرقه رجوی بیش از هر زمان دیگر ، خودش را رسواتر و آشکارتر می نماید.

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21102