• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

فرقه رجوی بیش از گذشته راه خشونت و کینه را در پیش گرفته است

  • کد خبر : 21095
  • 01 جولای 2019 - 10:12

فرقه رجوی خائن به دلیل  کینه های قدیمی و برای به دست آوردن قدرت  که  حاضر به هرگونه وطن فروشی و اقدامات علیه تک تک مردم ایران هستند در پیامی منتسب به رهبر گور به گورشده  تحریم های مجموعه دفتر رهبری را  بسیار گسترده و با تبعات فراوان برای طیف گسترده تری  ازمردم ایران تحلیل و تفسیر نموده اند.   تحریم ها را با وصف گستردگی و عرض و طول فراوان چنین برشمرده است:

تحریم دفتررهبری همه کارگزاران و افراد منصوب  و دفاتر و نمایندگان را هم در بر می‌گیرد. از قضاییه تا شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت تا سازمان رادیو و تلویزیون ومجموعهٔ نهادها و نمایندگی‌های ولایت فقیه  در مؤسسات سیاسی و نظامی و امنیتی و آموزشی و فرهنگی و ورزشی و تبلیغاتی، اعم از دولتی و غیردولتی؛ در ارتش و نیروی انتظامی تحت عنوان «هادیان سیاسی»، حدود ۱۰۴هزار نفر را در بر می‌گیرد. علاوه بر این ستادها و واعظان  نماز جمعه و دستگاه های  اداره کننده آنان در کل کشور ۱۱هزار پرسنل دارد. هزاران کارمند و حقوق بگیر دیگر را هم در مرکز باید به این آمار افزود. (دفتر رهبری )  دهها  (مرکز) تحت عنوان دفتر و معاونت و صدها عنوان ستاد و سازمان و چندین هزار  نمایندگی در داخل و خارج کشور دارد.

درپاسخ به این اظهار نظرهای ابلهانه باید گفت :

اگر به  لیست فوق خانواده های  کارکنان دولتی و ارگان های فوق هم اضافه کنیم ، خانواده های شهدا، نیروهای مسلح لشکری و کشوری ، انواع کارخانجات صنایع و پتروشیمی،  به این ترتیب عملا بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد مردم ایران را  شامل خواهد شد که  درلیست تحریم و خسارات آن قرار خواهند گرفت که با اعلام اصلی ترین تحریم ها از  جمله نفت ، فلزات گرانبها ، و صنایع پتروشیمی و بسیاری از کارخانجات و صنایع ایران ، این تمام مردم ایران هستند که در لیست تحریم قرار دارند.

فرقه  احمق رجوی چون ارباب ابله ترش خائنانه  افراد  فوق را که  جز لاینفک و اکثریت جامعه ایران هستند را تروریست خطاب می کند.

ایادی فرصت طلب و کوته بین فرقه به خاطر درد و رنج ملت ایران ابراز شادمانی و جست وخیز می کنند  این همه خرفتی و درماندگی ایادی کر و کور فرقه به خاطر رسیدن به قدرت تعجب برانگیز نیست. شگفتی آن است با این حساب که اکثریت مطلق مردم ایران اینگونه تحت فشار ظالمانه تحریم قرار گرفته اند چرا برای آنان خوشایند و  همصدای ارباب بزرگ خود به خاطر درد و رنج مردم  علنا به  شادی و پایکوبی می پردازند.

این فرقه خائن درسال های اخیر از مرزهای لاپوشانی و حتی حفظ ظاهر هم گذشته و دیگر ابایی از همسرایی و هم خطی و هم جبهه ای با سران مستبد و زورگو ندارد. وبه زعم خویش و علی رغم چهل سال بیراهه و باطل رفتن فکر می کنند که مسیری برای به دست آوردن زر و زور و قدرت به دست آورده اند.

مسیری که اگر با جنگ عراق شبیه سازی شود ( که با طبل فتنه گران و خائنینی چون احمد چلبی و زیاده خواهی بوش پسر به جنگ منجر شد ) با ریختن خون دهها هزار هموطن و از بین رفتن زیرساخت ها و صدها میلیارد دلار سرمایه کشور رو به رو خواهد شد.

ولی سران خیانتکار فرقه و شخص رجوی خائن که اگر هم زنده باشد دقیقا به مانند چهل سال گذشته که هر بار با تحلیل های آبکی و بیراهه و بی پایه  ملت ایران را به آشوب و سختی و مشقت می کشاند. این بار هم صد بار بیش از گذشته راه بیراهه و  تنفر انگیز خشونت و جهل و کینه را در پیش گرفته اند و بیچاره  تر از آنها اربابانی که چشم به  تاریخ  چهارهزار ساله و فرهنگ کهن ایران بسته  و دلخوش به تکنولوژی و سلاح و مکانیک  هستند.

آنها متاسفانه نمی توانند تفاوت این کشور و قدرت باطنی و عشق وطن پرستی ملت ایران و شرف و آزادیخواهی آنان را حس کنند و باهم به سوی  باتلاق پیش می روند.

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21095

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»