• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

کاربران فضای مجازی به مناسبت سالروز آغاز آدمکشی فرقه تروریستی رجوی نوشتند: آدمکش داشتیم وقتی آدمکشی مد نبود

  • کد خبر : 21018
  • 24 ژوئن 2019 - 12:23

کاربران فضای مجازی با داغ کردن هشتگ #آغاز_آدمکشی، جنایت‌های فرقه تروریستی رجوی را بازخوانی کردند.

به گزارش فراق، کاربران فضای مجازی همزمان با فرارسیدن ۳۰ خرداد با بازخوانی جنایت‌های فرقه تروریستی رجوی هشتگ  #آغاز_آدمکشی را داغ کردند. برخی از کاربران با اشاره به همزمانی سقوط پهپاد جاسوسی گلوبال_هاوک با سالگرد جنایت منافقین در کشتار مردم بی‌گناه از فعالیت‌های ضدانسانی آمریکا و فرقه رجوی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نوشتند.

در بعدازظهر ۳۰  خرداد ۶۰ طرح عدم‌کفایت سیاسی بنی‌صدر در مجلس شورای اسلامی، منافقین با سلاح سرد، کوکتل مولوتوف، اسپری حاوی اسید و اسلحه گرم  به خیابان‌های مرکزی تهران ریختند.

به ادعای اعضای این فرقه تروریستی قرار بود این تظاهرات مسلحانه، موتور محرکه قیام مردمی شود. اعضای این فرقه در تیم‌های ۳ تا ۵ نفره  گروه‌بندی و  با سلاح‌های سرد مسلح شدند. اولین خبر منتشرشده در مورد تعداد تلفات ۳۰ خرداد تهران، حاکی از آن بود که بیش از ۱۶ تن از مردم کشته و ده‌ها نفر مجروح شدند. هشت تن از مجروحان نیز فردای آن روز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسیدند.

این تجمع به تهران محدود نشد و همزمان در شهرهای دیگر کشور نیز درگیری‌های پراکنده در سطوح کوچکتر رخ داد که طی آن نیز ده‌ها تن مجروح و چند تن شهید شدند.

حضور گروه‌های مختلف مردم و پاسداران در خیابان‌های اصلی و مرکزی شهر کم‌کم وضع را دگرگون کرد و دستگیری مهاجمان آغاز شد. از حدود ساعت هفت بعدازظهر، هواداران باقی مانده که مبهوت از این شکست بودند، با انفعال و سردرگمی، متفرق شدند و فضای شهر تحت کنترل نیروهای انتظامی آرام گرفت.

حضور گسترده مردم در نقاط مختلف کشور در تظاهرات خیابانی روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد در تجدیدپیمان با رهبر انقلاب و اعلام حمایت از مجلس شورای اسلامی و مخالفت با بنی صدر و سازمان منافقین، عملیات ارعابی و شورش‌گرانه این سازمان را با ناکامی مواجه ساخت.

در ادامه نمونه‌هایی از روایت‌های کاربران فضای مجازی از جنایت‌های فرقه تروریستی رجوی را که با هشتگ #آغاز_آدمکشی به اشتراک گذاشته شده است، می‌بینید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21018

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد