• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

گفت وگوی فراق با یک تحلیلگر سیاسی در مورد همکاری فرقه رجوی با رژیم صهیونیستی در اتفاقات الفجیره امارات: فرقه منفور رجوی به دنبال بر هم زدن روابط ایران با کشورهای منطقه است

  • کد خبر : 20642
  • 16 می 2019 - 13:02

یک تحلیلگر سیاسی گفت: فرقه منفور رجوی پس از گذشت ۴۰ سال خیانت علیه ملت خود، هم اکنون با همکاری رژیم صهیونیستی به دنبال بر هم زدن روابط ایران با کشورهای منطقه است.
محمدجواد نوع پرور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی فراق در تشریح چگونگی خیانت های فرقه رجوی اظهار داشت: بر اساس برخی اسناد به دست آمده، فرقه رجوی با همکاری رژیم صهیونیستی در انفجارهای اخیر بندر الفجیره همکاری نموده تا ایران را در این ماجرا مقصر جلوه نماید. وی با اشاره به اینکه باید کشورهای منطقه را از این خیانت آگاه نمود، تصریح کرد: پس از رویدادهای بندر الفجیره، امپراطوری رسانه ای رژیم صهیونیستی هم در یک جریان محاسبه شده ایران را عامل این حادثه معرفی می کند و این درحالی است که فرقه رجوی با مزدوری رژیم غاصب صهیونیستی و با خبرسازی های جعلی از این جریان پشتیبانی می کند.
این تحلیل گر سیاسی با اشاره به این موضوع که حادثه الفجیره یک ماجراجویی پر از خطر است و بازی گردانان اصلی آن آمریکا، رژیم اسرائیل و فرقه تروریستی رجوی هستند افزود: طبق اسناد منتشر شده، چهار نفر از اعضای فرقه رجوی در روز حادثه در محل نفت کش های کشور امارات مشاهده شدند که به دنبال هشدارهای پلیس با قایق های تندروی اسرائیلی از محل متواری شدند.
محمدجواد نوع پرور همچنین با اشاره به اخبار منتشر شده از دستگیری چند عضو فرقه رجوی، چند روز قبل از حادثه نیز افزود: این ماجرا زمانی بیشتر مشکوک می شود که طرف‌هایی چون رژیم صهیونیستی و فرقه تروریستی رجوی با اتهام زنی به ایران، آتش بیار این ماجرا شدند.
او ادامه داد: زمانی که عملیات خطرناکی مثل عملیات منفجر کردن نفتکش‌ها در بندر فجیره اتفاق می‌افتد، برای یافتن عامل مجری این عملیات باید طرف یا طرف‌هایی را مشخص کرد که به آسانی می‌توانند به این منطقه حفاظت شده از نظر امنیتی و نظامی نزدیک شوند و طرفی را پیدا کرد که از بروز چنین حوادثی سود می‌برد.
وی در پایان گفت: حساس بودن و موضع گیری به موقع ایران در این موضوع بسیار ارزشمند بوده و لازم است با اطلاع رسانی های گسترده از مورد دسیسه‌ قرار گرفتن دشمنان ایران جلوگیری شود.
المیادین روز یکشنبه این هفته خبر از وقوع چند انفجار در بندر فجیره داد. منابع رسمی اماراتی ابتدا هرگونه حادثه‌ای را در این بندر تکذیب کردند اما پس از ۱۵ ساعت سکوت و تکذیب سرانجام یکشنبه شب به هدف قرار گرفتن چهار فروند نفتکش در بندرالفجیره اعتراف کردند . پس از این خبر وزیر انرژی عربستان نیز از آسیب دیدن ۲ نفت‌کش این کشور در بندر فجیره خبر داد. حادثه الفجیره یک ماجراجویی است و ماجراجویان اصلی آن قصدی جز اختلاف و درگیری در منطقه ندارند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20642