• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

عاشقانه های مادری از اصفهان که به شوق دیدار با فرزند زندگی می کند / گیتی زردشتیان: بی صبرانه منتظر دیدار هستم / هرسال شمع های تولدت را با اشک های چشم خاموش می کنم

  • کد خبر : 20454
  • 02 می 2019 - 10:55

مادر رنج دیده و چشم انتظار یکی از قربانیان فرقه رجوی به فرزند خود نامه نوشت.به گزارش فراق، متن نامه «گیتی زردشتیان» مادر «روزبه عطایی» که سالهاست اسیر فرقه رجوی شده، به شرح زیر است:

روزبه عزیزم، امید زندگانی مادر سلام، امیدوارم هر کجای دنیا که هستی موفق بشوی نامه مرا بخونی و شاید اندکی احساست بارور شود و به خودت بیایی که یک مادر چشم به راه و منتظر در اصفهان داری و به عشق آزادی و دیدار تو زنده است و زندگی می کند .

پسرم، الهی مادر به فدایت تو بچه جنگ هستی و ۸ سال زیر رگبار توپ، تانک، موشک، خمپاره تو را بزرگ کردم پس یقین دارم یک مبارز با شهامت و دلیر هستی که باید از ناموس ، خاک و میهنت دفاع کنی نه اینکه در کنار فرقه به کشورت خیانت کنی و عمر و جوانیت را در راه سیاستی که فقط با دروغ، نیرنگ، جنایت و خیانت شکل گرفته هدر بدی.

عزیزم من به وجودت افتخار می کنم و می دانم ناخواسته قربانی سیاست و فرقه شدی اما یقین دارم فردی هستی روشنفکر، عاقل و منطقی و امیدوارم به زودی شاهد آزادی و موفقیت تو باشم .

عزیزم ۲۰ سال است که چشم به راه هستم و فقط با خاطرات تو زندگی می کنم اما به خدا غم فراق فرزند خیلی سخت است، دیگر توان ندارم، نگذار در حسرت دیدار تو از دنیا بروم.

روزبه جان ۳۱ اردبیهشت چهلمین سالگرد تولدت در پیش است، تولدت مبارک عزیز دل مادر، من هرسال شمع های کیک تولدت را با اشک های چشمم خاموش می کنم و امیدواری می کنم تا سال آینده جشن تولدت را درکنار خانواده باشی.

ازتو خواهش می کنم هر کجا هستی و برای تو مقدور است با من تماس بگیر تا از سلامتی تو باخبر شوم.دعای خیر مادر دلشکسته و منتظر همیشه بدرقه راهت باد، با تمام وجودم دوستت دارم و بی صبرانه منتظر دیدارت هستم.

در پایان این شعر را تقدیم می کنم به نیمه گمشده ام روزبه عزیز

نه آروم می شم؛ از گریه

نه یادت میره؛ از یادم

نمی دونم؛ به این دنیا

تقاص چی رو پس دادم؟

بگو؛ پشت کدوم ابری؟

که شب؛ سردر گریبونه

که روز؛ از ترس تنهایی

پناه سایه، می مونه

تنها رفتی و بی تو

موجی سرگردانم

دریایم باش

دنیا بی تو بی معناست

آخر، کجا ماندی ؟

برگردی؛ کاش

بی تو دریا پیش چشمانم

مثل رودی جا مانده از دریاست

ای تو تنها آرزوی من

وقتی با من باشی دنیا زیباست

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20454

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی