• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

گردهمایی صمیمانه خانواده های اسیران فرقه رجوی در تهران برگزار شد / «گردهمایی خانواده های تهران بعد از آغاز سال ۱۳۹۸ به دعوت «انجمن نجات استان تهران» و همچنین تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده» در دفتر مرکزی انجمن نجات در فضایی بسیار صمیمانه، با تازه شدن دیدارها در سال جدید، همراه با اشک ها و لبخندها برگزار گردید»

  • کد خبر : 20345
  • 22 آوریل 2019 - 12:00

گردهمایی خانواده های تهران بعد از آغاز سال ۱۳۹۸ به دعوت «انجمن نجات استان تهران» و همچنین تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده» در دفتر مرکزی انجمن نجات در فضایی بسیار صمیمانه، با تازه شدن دیدارها در سال جدید، همراه با اشک ها و لبخندها برگزار گردید.

در این گردهمایی ابتدا ابراهیم خدابنده، مدیر عامل انجمن نجات به مدعوین خوشامد گفت و در خصوص اعلام موجودیت تشکل مادران و ضرورت تأسیس آن و فعال شدن این تشکل در اواخر سالی که گذشت و همچنین برنامه های آتی انجمن نجات توضیحاتی داد.در این گردهمایی خانم ثریا عبداللهی و آقای بخشعلی علیزاده به سؤالات مدعوین پاسخ داده و آنان را در جریان آخرین وضعیت سازمان مجاهدین خلق در آلبانی و همچنین شرایط جداشدگان در آن کشور و ارتباط با آنان قرار دادند.
طی این مدت جداشدگان اخیر در آلبانی، در ارتباط با انجمن نجات در تهران، توانسته اند خبر سلامتی تعدادی از عزیزان گرفتار در داخل اردوگاه سوم سازمان را به خانواده هایشان رسانده و تا حدی از نگرانی های آنان بکاهند. این امر موجب رضایت خاطر خانواده ها گردیده است.خانواده ها مصر بودند که این جلسات به دفعات بیشتری در طول سال برگزار گردد تا تعداد بیشتری با توجه به مشغله روزمره کاریشان در یکی از این جلسات شرکت نمایند. همچنین مایل بودند تا خودشان همکاری بیشتری با انجمن نجات که متعلق به همه خانواده هاست داشته باشند.
در خلال این گردهمایی تعدادی از شرکت کنندگان به صورت مجزا مصاحبه هایی انجام داده و تأکید کردند که جدا از هر بحث و فحص سیاسی، صرفا مایل به ارتباط با عزیزان گرفتار خود در درون فرقه رجوی هستند که سالیان سال است از جانب رهبری فرقه از این حق مسلم محروم گردیده اند.

انتهای پیام / انجمن نجات تهران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20345

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش