• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

اعتراض جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی به سازمان ملل: آیا رفتارهای فرقه رجوی با اعضای خود شیوه خشونت نیست؟ / استانداردهای دوگانه و تقسیم بندی تروریست خوب و بعد را پایان دهید

  • کد خبر : 18969
  • 29 دسامبر 2018 - 12:54

جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی با انتشار نامه ای به گزارش اخیر سازمان ملل اعتراض کردند.

به گزارش فراق، متن این نامه که توسط انجمن نجات مرکز خوزستان منتشر شده به شرح زیر است:

در آخرین گزارش آن سازمان در رابطه با وضعیت حقوق بشر آمده است میلیونها نفر در سراسر جهان قربانی خشونت های متعدد و از جمله سیاست های شیطانی، پاکسازی قومی، و بحران های گسترده مهاجرتی و بی عدالتی هاست .

بی شک این موارد قلب هر انسانی را آزرده و عمیقا متاسف می سازد ولی سئوال اساسی که در ذهن هر وجدان بیداری نقش می بندد و به دنبال پاسخی برای علت آن است اینکه سازمان حقوق بشر به دلیل به کارگیری استانداردهای دوگانه حقوق بشر و چشم پوشی از حقوق اساسی برخی از انسانها به خاطر مصلحت های سیاسی و منافع مالی تاچه اندازه در شکل گیری و ادامه این تراتژدی انسانی نقش دارد؟ بیش از ۷۰ سال از تاسیس این نهاد مدافع حقوق انسانها می گذرد آیا وقت آن نرسیده که مسئولین آن به این سیاست تبعیض آمیز و ضد و نقیض پایان داده و حقوق بشر را به صورت یکسان برای همه انسانها صرف نظر از نژاد، رنگ، ملیت و مذهب بخواهند؟ فرزندان و وابستگان ما بیش از ۳۰ سال است که در سازمان مجاهدین خلق با پیچده ترین شیوه های مغزشویی در اسارت ذهنی و فیزیکی رهبران آن یعنی رجوی قرار دارند و در تمامی این سالیان از حق هرگونه تماس و دیدار با ما محروم می باشند .

آنها برخلاف منشور مندرج درحقوق بشرجهانی از اولیه ترین حقوق خود محروم شده اند. آیا این شیوه خشونت نیست؟ آیا آنها قربانی سیاست های شیطانی و تبعیض قومی و بی عدالتی نشده اند؟ در حال حاضر هزاران نفر از عزیزان ما در کشور آلبانی که یک کشور آزاد محسوب میشود به خاطر زد و بندهای سیاسی و اولویت دادن به منافع و مصلحت های مالی دریک مکان ایزوله در زندان مانز تحت اسارت این سازمان به سر می برند و دهها نفر دیگر علیرغم اینکه اعلام جدایی کرده اند ولی کماکان به خاطر فشارهای رهبران این سازمان بر کمیساریای پناهندگی سازمان ملل و دولت آلبانی از حقوق پناهندگی خود محروم و حق دیدار باخانواده و خروج از آلبانی راندارند و تحت شدید ترین فشارهای روحی و روانی به سر می برند.

این استاندارد و نگرش دوگانه سازمان شما به مقوله حقوق بشر ما را در صداقت رفتاری و کرداری شما به شک و تردید می اندازد.

سوال اساسی ما این است که چگونه سازمان شما هیچگاه به سیاست های سرکوب گرایانه و نقض آشکار اصولی ترین موارد حقوق بشر توسط رهبران فرقه رجوی نمی پردازد و از محکوم کردن آنها چشم پوشی می کند. آیا صدها نفر زندانی و محروم از بدیهی ترین حقوق شهروندی در شرح وظایف تعریف شده شما نمی گنجند؟

ما به عنوان خانواده های اعضای اسیر در فرقه رجوی که اصلی ترین قربانیان خشونت و بی عدالتی سیاست های شیطانی رهبران مجاهدین خلق هستند از شما درخواست داریم به استانداردهای دوگانه و تبعیض آمیز و تقسیم بندی تروریست خوب و بعد پایان دهید تا در آستانه ۷۲ سالگی تاسیس سازمان ملل از عملکرد شما به نیکی و احترام یاد شود.

جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی در خوزستان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18969

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم