• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

درخواست مناظره سیروس غضنفری از مریم رجوی

  • کد خبر : 1294
  • 02 فوریه 2015 - 8:23

سیروس غضنفری ( عضو سابق ارتش آزادیبخش و مجاهدین خلق ) : درخواست از مریم رجوی برای مناظره

خانم مریم رجوی ، بعد از سرنگونی رژیم صدام تعداد زیادی از نفرات بعد از جداشدن از فرقه منافقین هر کدام به نوعی دست به افشاگری علیه ساختار فرقه گرایانه و خودکامگی رهبرعقیدتی می زنند. آنها سالهاست با نوشتن خاطرات شان از دوران اسارت در اشرف و لیبرتی به تلخی یاد کردند و فساد درون تشکیلاتی مجاهدین را افشا کردند اما شما و همسرتان درباره نقض حقوق انسانی افراد در تشکیلات مجاهدین سکوت کردید وحاضر به مناظره با جداشده ها نشدید. طبق معمول به جداشده ها مارک زدید وتهمت؟! همه ما می دانیم که شما و سردمداران مجاهدین در بعد از سرنگونی رژیم صدام سعی کردید با جلب حمایت وزارت دفاع آمریکا و شخصیت های سیاسی تند رو و دست راستی امریکایی راهی برای برون رفت از بن بستی که در آن گرفتار آمدید، پیدا کنید اما راه به جایی نبردید. شما اخیرا اشاره کردید که امسال تعیین کننده است و نفرات ساکن لیبرتی در آینده نزدیک با سرنگونی رژیم ایران به تهران خواهند رسید و مجاهدین با تجهیز و سازماندهی مجدد ارتش آزادیبخش گام جدیدی را برخواهند داشت و به گفته خودتان دستتان پر است. اما تحلیل های شما مثل همیشه نادرست از آب در آمد. بدین خاطر من که یکی از اعضای با سابقه ارتش آزادیبخش و مجاهدین هستم درخواست مناظره با شما را دارم و سوالات متعددی در ذهن دارم. این حق من است که شما به سوالاتم پاسخ دهید .Siroos

 سیروس غضنفری ( عضو سابق ارتش آزادیبخش و مجاهدین خلق): خانم رجوی گفتگو و مناظره شما با جداشدگان و اعضای ناراضی و منتقد واقعیت ها را آشکار می کند. شما چه نظری دارید؟

نکته اساسی این است که سران فرقه رجوی به این مسئله آگاه هستند که در افشاگری های جداشدگان واقعیت های گزنده و تلخی وجود دارد و اینکه در فرقه مجاهدین مناسبات غیر دموکراتیک حاکم است و بی شک نمی توان آن را نادیده گرفت. اگرچه شما و سران مجاهدین خلق با مارک زدن و تهدید جداشده ها سعی کردید آنها را خاموش کنید تا هواداران مجاهدین که فریب شعارهای شما را خورده اند پی به ماهیت واقعی شما نبرند اما آیا می توان برای همیشه از روش های فریبکارانه استفاده کرد؟ این روزها که جداشده ها برای روشن شدن حقیقت از سران فرقه مجاهدین درخواست مناظره دارند در واقع می خواهند به روش های دموکراتیک برای روشن شدن واقعیت متوسل شوند و هر دو طرف حرف های همدیگر را بشنوند و پاسخ همدیگر را بدهند تا افکار عمومی به قضاوت بنشیند و حقایق آشکار گردد.

اما مسعود رجوی و شما برای لاپوشانی واقعیت دست به دامن آمریکا و لابی های اسرائیلی و صهیونیست ها شده اید و با فریبکاری و طرح مسائل غیر واقعی سعی دارید تا در بین هوادارانتان  بیش از این رسوا نشوید ولی واقعیت امر این است که مسعود رجوی و شما باید پاسخگوی نقض حقوق انسانی افراد در تشکیلات مجاهدین باشید و اینکه چگونه با ترور و اقدامات خشونت آمیز بحران و تنش بوجود آوردید. ما جداشدگان معتقیدم تنها از طریق مناظره و گفتگوی رو در رو و زنده در همان سیمای به اصطلاح آزادی متعلق به مجاهدین می توان به نکته روشنی دست یافت و خوب می دانم که شما علیرغم شعارهای فریبنده از گفتگو با اعضای ناراضی و منتقد مجاهدین وحشت دارید.

mojahedin

در دنیای مدرن و عصر تحولات دموکراتیک فرقه های ستیزه جویی همچون مجاهدین خلق و القاعده دچار فروپاشی خواهند شد.

خانم مریم رجوی حتما می دانید که همسرتان مسعود رجوی از نفرات ساکن لبیرتی قبل از عید تعهد گرفت تا انتخابات ریاست جهموری صبر کنند چرا که به زعم او در ایام انتخابات ریاست جمهوری ملت ایران قیام خواهند کرد و مجاهدین از مرز عراق وارد کشور خواهند شد و آن نفرات هم که هیچ ارتباطی با دنیای خارج از اشرف و لیبرتی نداشته و ندارند در نهایت بی خبری و ناآگاهی تعهد دادند. همین لحظه که این متن را می نویسم چند ماه از انتخابات ریاست جمهوری گذشته است آقای مسعود رجوی خود نظاره گر است که نه تنها رژیم ایران سرنگون نشد که ملت ایران با شرکت گسترده در انتخابات ثابت کردند تحلیل های رهبر عقیدتی مجاهدین توهمی بیش نبوده است. می خواهم از شما بپرسم مجاهدین در این لحظه در کجا قرار دارند؟ و شما خانم مریم رجوی چگونه همچون همسرتان تحلیل کردید که امسال سال سرنگونی رژیم است؟!

تاکنون از خود سوال کرده اید چرا ما جداشده ها ترسی از مناظره و گفتگو با سران مجاهدین نداریم چون ایمان داریم که حقیقتی را بیان می کنیم ما که سالها در اسارتگاه مجاهدین شاهد بودیم چه بر سر نفرات و اعضای مجاهدین آمده است؟ چگونه حقوق انسانی افراد به طور مستمر و همواره نقض شده است. برای مثال  مسعود رجوی باید به انجمن زنان که اغلب متشکل از اعضای جدا شده شورای رهبری مجاهدین هستند در باره نشست های موسوم به رقص رهایی پاسخ دهد. اینکه چرا از اعتماد نیروها و کادرهای تشکیلاتی زن مجاهد سوء استفاده کرد و برخی از زنان را به عقد خود در آورده است، یا چرا نفرات به خاطر اعلام جدائی از فرقه به زندان رفتند و یا صدها نوع شکنجه و فشار روحی را تحمل کردند؟

 خانم رجوی ، آن مدتی که ما در تشکیلات جهنمی مجاهدین بودیم هر روز فشارهای روحی بر ما تحمیل می شد. شما باید به سوالات متعدد ما پاسخ دهید؟ چرا در تشکیلات مجاهدین حق انتخاب آزادانه افراد سلب شده است؟ مگر ما به شما و همسرتان چه ستمی کرده بودیم که با ما وحشیانه و ضد انسانی در طی سالها برخورد شد؟ چرا باید به دلیل ابراز آزادانه احساسات، افکار، خواسته های قانونی و طبیعی مان ، ساعت ها تحت بازجویی قرار می گرفتیم؟ امروز ما جدا شدگان سوال مشخصی داریم باید به جدا شده ها احترام بگذارید و پاسخ بدهید که چرا بهترین دوران زندگی ما را ، جوانی ما را اینگونه تلف کردید؟ به چه علت و چرا؟ ما جداشدگان انتظار داریم با سران فرقه و شخص شما خانم مریم رجوی وارد گفتگو شده و شما پاسخگوی سوالات بیشمار ما باشید.

 می دانم برای سران فرقه سخت است که با جداشدگان وارد گفتگو شوند و رجوی از گفتگو با اعضای منتقد و ناراضی بشدت وحشت دارد. دو حالت را می توان تصور کرد یا سران جنایتکار مجاهدین به سوالات ما جداشدگان پاسخ منطقی ندارند و یا می ترسند ماهیت فرقه ای مجاهدین خلق افشا گردد.

خانم مریم رجوی به یاد دارید مسعود رجوی شعار آزادی زن را می داد و اینکه زن محور اصلی انقلاب نوین است و مریم در راستای آن در رهبریت سازمان قرار گرفت و امروز روشن شد منظور از آزادی زن در واقع به بند کشیدن همان زنها بود که در نهایت به عقد مسعود در آیند و بازیچه هوسرانی او قرار گیرند. مگر مسعود در دوران حاکمیت صدام نمی گفت در هر شرایط اگر یکی از شما مجاهدین خواست از سازمان جدا شود، می تواند به هر جا که خواست برود، چرا موقع اعلام جدائی، نفرات را زیر شکنجه می بردید؟ مگر مجاهدین شعار احقاق حقوق ملت ایران را نمی دادند، چطور شد که حق و حقوق نیروهای خود را نتوانستید برآورده کنید؟ آیا این موضوع ضعف و شکست شما را نشان نمی دهد؟ چرا به شکست خود اعتراف نمی کنید، بیایید در مقابل افکار عمومی به شکست خود اعتراف و گناه خود را به گردن بگیرید.

خانم رجوی به یاد میاورید که بازجوهای شما در سال ۷۳ نفرات و تعداد زیادی از اعضای ناراضی و منتقد مجاهدین را با اتهام واهی مارک نفوذی در اسکان های ضلع شرق تحت بازجویی و شکنجه های وحشیانه قرار دادند و آنان را وادار کردند تا به دروغ اعتراف کنند. به آنها گفتید هر کس با انقلاب نیست نفوذی رژیم است و عنصر نفوذی می خواهد فساد را درداخل تشکیلات دامن بزند!! ولی بعدها از طریق شیرزنان جدا شده مجاهدین متوجه شدیم که رهبران فرقه تا کجا در فساد غرق شده اند.  

خانم رجوی گفتگو و مناظره شما با جداشدگان و اعضای ناراضی و منتقد واقعیت ها را آشکار می کند. شما چه نظری دارید؟

nataligole

خانم ناتالی گوله سنانور مجلس فرانسه : مجاهدین خلق یک فرقه خشونت طلب است

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=1294