• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

حسین شعبانپور، برادر مهربان و پرتلاش یکی از اسیران فرقه رجوی: تا کی برادرم باید فریب شعارهای توخالی رجوی را بخورد؟ ما خانواده ها عهد بستیم که ریشه این جرثومه ظلمت را از میهن خود جمع کنیم

  • کد خبر : 14929
  • 29 می 2018 - 11:06

به همراه عبداله افغان به دیدار آقای حسین شعبانپور در آمل رفتیم تا با وی دیداری داشته و گزارشی از آخرین وضعیت فرقه تروریستی رجوی را به او بگوئیم .

وی مانند گذشته با احساس و شور زیاد حرف می زد و عنوان داشت بالاخره رجوی تروریست تا کی قصد دارد از برادرم و دیگران سوء استفاده کند ؟ تا کی برادرم باید فریب شعارهای توخالی رجوی را بخورد ؟ چرا به برادرم اجازه تماس تلفنی با خانواده اش را نمی دهند ؟ رجوی تروریست چه ترسی از یک تماس تلفنی دارد ؟ من تا هر کجا که باشد حاضرم بروم و برای رهایی برادرم فعالیت کنم تا وی بتواند باقی عمر خود را در محیطی آزاد و بدور از تشکیلات رجوی بگذراند .

وی در ادامه به بیان خاطراتی از اشرف پرداخت که چگونه مسئولین فرقه رجوی از خانواده ها ترس داشتند و حاضر بودند همه چیز را به باد بدهند تا مانع حضور ما در اطراف اشرف بشوند و آنجا بود که متوجه شدم واقعاً تشکیلات رجوی چقدر پوسیده است که نفس شان از حضور چند خانواده به شماره افتاده است .
شعبانپور با شنیدن خبرهایی مبنی بر نفراتی که اخیراً از فرقه جدا شدند بسیار خوشحال شد و امیدوار شد که بالاخره روزی هم برادرش از جهنم رجوی آزاد خواهد شد .
وی افزود: رجوی تروریست باید بداند که ما خانواده ها تا آخر برای رهایی برادر و دوستان دیگر به فعالیت خود ادامه خواهیم داد. ما خانواده ها عهد بستیم که ریشه این جرثومه ظلمت و تباهی را از میهن خود جمع کنیم و مطمئن هستیم به این موفقیت خواهیم رسید .
خانواده شعبان پور خانواده ای است که تمام اعضای آن برای رهایی برادر شان دست از فعالیت و کوشش بر نداشته و تا آخر هم در این مسیر خواهند بود.
انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14929