• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

رجوی خائن با هر مراسمی مخالف بود

  • کد خبر : 19997
  • 17 مارس 2019 - 10:44

دوباره به ایام پایانی سال نزدیک می شویم و دوباره فرقه رجوی برای بهره برداری سیاسی خودش شروع به تبلیغات کرده است.

در اساس اگر بخواهید بدانید رجوی خائن با هر مراسمی مخالف بود و حتی خواندن ترانه را حرام می دانست. هیچ کس در درون مناسبات حق نداشت لباس آستین کوتاه بپوشد و یا حتی مدل آرایش سر خودش را عوض کند چون به محض اینکه یک نفر چنین کاری می کرد انواع و اقسام مارکها بود که نثارش می شد که بقیه حساب کار دستشان بیاید .تا سال ها در مناسبات مجاهدین کسی نمی دانست جشن مهرگان چیست و یا چهارشنبه سوری و بقیه جشنها چیست، یک دفعه رجوی شد طرفدار دوآتیشه سنن ایرانیان که بعدا مشخص شد که چه نیرنگی در سر دارد .

بسیاری از افراد بودند که به همین شکل گرفتار فرقه شدند و وقتی متوجه موضوع می شدند دیگر در عراق و در پادگان اشرف بودند و راه برون رفت نداشتند.

کما اینکه یکی ازنفرات در نشست خود رجوی در اشرف مطرح کرد که شما در سیما چیزهایی گفته بودید که من حتی یک نمونه آن را هم در مناسبات ندیدم که بعدها اصلا معلوم نشد سر اون جوان نگون بخت چه آمد و هیچ کس هم صدایش را در نیاورد بدلیل اینکه این شیوه سیستماتیک رجوی بود که صدای مخالف را طوری خاموش می کرد که نگذارد آب از آب  تکان بخورد و کسی متوجه شود .

خلاصه اینکه اینها را گفتم که بدانید رجوی چه مارمولکی است که الان هم مستمر دارد در رسانه خودش توی بوق می کند که آتش چهارشنبه را زیاد کنید و خاموش نکنید .در حالی که باید به رجوی گفت بهتر است به آتشی فکر کنی که تمام تاروپود تو را گرفته و نمی دانی چکار بکنی. بهتر است برای اینکه برای مردم ایران نسخه بپیچی به فکر سوراخی باشی که عنقریب در آن بخزی که افراد خودت پاره پاره ات نکنند .

احمد دارابی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19997