• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

عضو ارشد فرقه رجوی به دریافت پول از دشمنان ملت ایران اعتراف کرد: لازم باشد مجاهدین، شیطان رجیم را هم دعوت خواهند کرد!

  • کد خبر : 18065
  • 01 نوامبر 2018 - 12:36

یک عضو ارشد منافقین به دریافت پول از دشمنان ملت ایران و استفاده از میهمانان اجاره‌ای در گردهمایی‌های این فرقه اعتراف کرد.

به گزارش فراق، زری اصفهانی از اعضای بلند پایه منافقین در یادداشتی که در سایت خود منتشر کرده است با مخاطب قراردادن تمامی مخالفین منافقین، فرقه مطبوع خود را مزدبگیر اعلام کرده و گفته است: «مجاهدین(منافقین) از همه عالم و آدم پول میگیرند.»

وی همچنین با اشاره به گردهمایی‌ که سالانه منافقین در پاریس برگزار می‌کند و مدعی حضور ایرانیان در آن است، نیز گفته است: «بله مجاهدین(منافقین) همه مردم دنیا را به گردهمایی‌هایشان می برند واگر لازم باشد شیطان رجیم را هم دعوت خواهند کرد!»

این در حالی است که فرقه رجوی همه ساله مدعی است که بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم ایران در گردهمایی سالانه در ویلپنت پاریس شرکت دارند و این جمعیت را نشانه محبوبیت خود نزد ایرانیان تلقی می‌کرد، در حالی که عضو بلندپایه این فرقه معترف به میهمانان اجاره‌ای از دیگر ملیت‌ها است.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18065

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!

ثبت دیدگاه

  1. الحق والانصاف برای توصیف این فرقۂ خائن و جنایتکار ، واژۂ منافقین خیلی نارساست. تموم ویژگی‌های منفی در ذات این سازمان ضد انسانی وجود دارن ولی اوج پستی رجوی بی شرف، خیانت به مردم ایران عزیز و بزرگ بود.(اونم در شرایط دشوار جنگ)