• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

فرقه رجوی تمام انرژی خود را صرف مطالب جداشده ها می کند / دروغ های «میرواقف صداقی» در برنامه پرونده علیه جداشده ها / چرا فرقه  این همه از رو به رو شدن اعضا با خانواده هایشان وحشت دارد؟ / شما قوم یزید هستید

  • کد خبر : 17704
  • 16 اکتبر 2018 - 12:41

 وقتی داشتم برنامه مربوط به پرونده میرباقر صداقی، مهدی نیکبخت و نسرین ابراهیمی نگاه می کردم، از این همه دروغ که پشت سرهم در مورد جداشده ها سر هم می کنند تعجب کردم؟

 چرا سازمان این همه وقت و انرژی را صرف گفته ها و مقاله های جداشدگان می کند؟راستش وقتی دیدم برادر آقای میرباقر به این راحتی برادر و هم خونش را می فروشد، و به این راحتی پشت خانواده خودش دروغ می بافد به این فکر فرو رفتم که چرا فرقه به این نکته توجه ندارد کسی که خانواده و برادر خودش را به راحتی زیر پا می گذارد وای به حال بقیه  .

مادر و پدر و حتی برادر و خواهری که سالیان سال در کنار هم در بدترین و بهترین لحظات پا به پای هم زندگی کردنند، چجوری می شود که به یکباره تبدیل به بزرگترین دشمن هم شوند؟

آقای میرواقف خودت بهتر از هر کسی می دانی که درون این خانه وحشت چه جانورانی ساکن هستند، البته منظور کسانی هست که مثل سگ پاچه بچه های رو میگرند.

چجوری می شود که همه ی شما موبایل داشته باشید ولی اکثر اعضای عادی از تلفن های شهری که مدتهاست از دور خارج شده استفاده می کنند؟

آن تعدادی که موبایل دارند از رده های بالاهای فرقه هستند که در حال حاضر خود فرقه هم به هیچکس اعتماد ندارد برای همین برای تلفن و تردد از تیم های دو الی سه نفر استفاده می کند.

بعد اگر شما حرف راست می زنید! چرا این فرقه اجازه نمیدهد که اعضای سازمان با خانواده و دوستان خودشان ارتباط برقرار کنند؟

چرا این همه از رو به رو شدن نفرات با خانواده هایشان وحشت دارد؟

چرا از رو به رو شدن سمیه محمدی با پدر و مادرش به یکباره کنترل خودش را از دست داد و با دادن پول فراوان به رسانه های آلبانی ترتیب آن خیمه شب بازی رو داد؟

اگه واقعأ سازمان شفاف و روشنی بود به راحتی می گذاشت خانواده ها با عزیزانشان دیدار کنند ولی چه چیزی مانع این کار می شود؟

به راستی همه این سازمان همانند رهبر فراریش که معلوم نیست که چه بر سرش آمده، تخم این سازمان را بعد از حنیف با نفاق پیوند زد، و خون را سرچشمه روشنایی خودش و خیانت را پایه های اصلی فرقه، وجاسوسی را منبع درآمد و سرمایه گذاریش قرار داد.

آقای «میرواقف صداقی» یکبار در تمامی این دوران از خود پرسیدی که برادرم میرباقر چکار می کند؟

آقای میر واقف شما در برنامه پرونده، به دروغ می گویی همه ما به اینترنت دسترسی داریم، اگر شما به نت دسترسی داشتید الان حتی یک نفر هم در آلبانی باقی نمانده بود، چون هر کدام از شما با دیدن و شنیدن اخبار مربوط به خیانت و جنایت مسعود رجوی به عنوان رهبر این سازمان لحظه ای هم درنگ نمی کردید و از این فرقه جدا می شدید.

البته این را هم باید به شماها حق دهیم کسانی که الان جیره خوره رجوی هستند باید هر کاری که فرقه از آنها بخواهد بدون چون و چرا انجام دهید.

«میرواقف» شب که به رختخواب می روی و به کارهای روزانه ات فکر می کنی از خودت و از خانواده ات و از مردم ایران شرم و خجالت نمی کنی؟

آیا وجدان تو در هنگام سکوت شب بیدار نمی شود، و از تو بخاطر همه دروغها و نیرنگ ها و کارهایی که خودت بهتر از هر کس می دانی شرم نمی کند؟

شما شاید بتوانید در یک مقطع سر خودتان را کلاه بگذارید و نمی توانید به مردم دروغ بگویید چون نفراتی در بیرون از شما شاهد همه ی جنایتهای این فرقه بوده و هست و تا جایی که جان در بدن داشته باشند به افشای این فرقه تروریستی ادامه خواهند داد.

اگر شما راست می گویید بگذارید کسانی که می خواهند با خانواده های خودشان بدون مزاحمت ملاقات کنند، و آن وقت ببینید از سوار نامی می ماند و نه اسب.

همه ترس شما (سران فرقه رجوی ) از این است که خدای نکرده نکنند روزی برسد و همه اخبار مربوط به رهبری به دست نفرات آلبانی برسد، که دیگر آن وقت روز عزاست برای فرقه رجوی.

در آخر من هم مثل بقیه دوستان هر چه می خواهید در مورد من بگوئید برایم مهم نیست چون هدف بالاتری دارم آن هم برهم خوردن تشکیلات سکت سازمان مجاهدین هست و رساندن دوستانم در آلبانی به خانواده هایشان، من به هیچ کس و هیچ چیز وابسته نیستم من خودم هستم خودم، و چون شما قوم یزید هستید باید در مقابل دجال بازهای شما ایستادگی کنم و شماها را افشا کنم تا مردم عزیز ایران بدانند با چه شیاطینی رو به رو هستند.

علیرضا نصراللًهی

انتهای پیام  /  انجمن یاران ایران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17704