کانال رجوی، سیمای اسارت و خیانت

این روزها فرقه رجوی خزئبلات خود را از طریق سیمای فرقه ای که قبلا نامش «سیمای مقاومت» و «رادیو مجاهد» بود و اکنون به نام «سیمای آزادی است» پخش می کند و با آرم شیرخورشید آن را تلویزیون ملی ایران معرفی می کند .

می خواهیم به این بپردازیم که اساسأ چرا این شبکه منفور است؟ وچرا هیچ کس انگیزه ای برای مراجعه به آن ندارد ؟ و چرا اینگونه شده و راستی سابقه اش چیست؟
-اولین خیانت را بی سیم چی های صدام دردوران جنگ ایران وعراق، دادن آدرس، گرا و مختصات نقاط متعددی درداخل ایران به هواپیماهای عراقی جهت بمباران وموشک زدن ها بود. به عنوان مثال آدرس و گرای پناهگاهی درکرمانشاه معروف به پارک شیرین را دادند که موجب مرگ صدها نفر و خفه شدن آنها شدند. دراعترافات عوامل دستگیرشده معلوم شد آنها از پرسنل سابق همین تلویزیون ملی فرقه رجوی بودند .
-خیانت دیگر سیمای رجوی پیام های رادیویی طراحی شده از طرف اتاق عملیات ستاد کل صدام بود. برای عوامل جاسوس درداخل کشور که منافقین آن را تحت عنوان نیروها وهواداران فاقد ارتباط خود روی آنتن رادیو مجاهد می بردند .
-پرسنل همین تلویزیون ملی فعلی رجوی دوربین به دستان وعینک شب داران ستاد شناسایی رجوی دردوران جنگ ایران وعراق بودند که افتخارشان فیلم گرفتن از پشت خط مقدم ایران و ارائه آن به ارتش صدام برای کشتار هر چه بیشتر سربازان ایرانی  بود.
– همه می دانند پرسنل تلویزیون ملی رجوی تهیه کنندگان خوراک اطلاعیه های نظامی صدام بودند که گزارش ونتیجه بمباران وموشک باران های صدام درشهرهای ایران را با تمام جزئیات می دادند وحتی نکات وپیشنهاداتی برای برطرف کردن ضعف های صدام را درگزارشات خود می آوردند .
-این لجن پراکن خائن با نام جدیدش (تلویزیون ملی) ویرگول به ویرگول کارهایش از صافی حزب بعث عبور می کرد ومنافع آنها را دراولویت داشت.
-رجوی به دستور صدام همین تلویزیون مثلا ملی خود را به مدت چند ماه برای اشغال کویت و پروسه مربوطه تعطیل کرد.این کدام تلویزیون ملی است که هروقت اربابش جنایت می کند برای اینکه درمقابل آن موضعی نگیرد مجبور به تعطیلی خود می شود ؟
درحقیقت هیچ کس به اندازه ملت ایران به اوج مزدوری و وابستگی این لجن پراکنی رجوی اشراف ندارد . اکنون اگر به آمار خود فرقه رجوی هم اکتفا کنیم می بینیم به اندازه یک کانال مبتذل اجتماعی مراجعه کننده ندارد .
رجوی در دیدار خصوصی از سیمای فرقه ای خود در تابستان ۷۸ به اتفاق مریم رجوی به کارکنان آن گفت هرچه بیشتر خود را نشان دهید صاحبخانه (صدام ) کمک بیشتری می کند و اکنون بودجه ی جایگزین آن عربستان وجان بولتون  است.
درهیچ مطلب وموضوعی نیست که همین تلویزیون مثلا ملی به ولیعهد یا وزیرخارجه عربستان وبه نقل از شبکه های عربستانی یا ترامپ وجان بولتون به عنوان ارباب خود نپردازد . درحقیقت استراتژی و سمت وسوی اصلی این لجن پراکنی موازی ودقیقأ پشت سر رسانه های عربستانی است برعلیه منافع ایران .
دریک کلام فعالیت این تلویزیون ملی رجوی تلاش برای فشار و تحریم علیه ملت ایران وجاسوسی های همه جانبه علیه منافع ملی  و دامن زدن به فضای جنگ علیه ایران است.

از نظر ملت ایران کسانی که از روز اول درشرایط وسرفصل های مختلف مزدوری وجاسوسی علیه مملکت خود را استراتژی خود قرار داده اند نه حرفشان، نه خودشان و نه تلویزیون و رادیو شان خیانت عیان بوده وهست .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز کرمانشاه

 

feraghnews.ir

فراق ، صدای رسای خانواده های اسیران فرقه رجوی است. کانال: feraghnews@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.