• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

 فعالیت افشاگرانه خانوادۀ «سمیه محمدی» مردم آلبانی را نسبت به خطر فرقه رجوی آگاه می کند

  • کد خبر : 17190
  • 10 سپتامبر 2018 - 11:32

خانوادۀ سمیه محمدی فعالیتهای افشاگرانه خود علیه فرقه رجوی را به شهرستانهای آلبانی گسترش دادند.

طی روزهای شنبه و یکشنبه، مصطفی محمدی و محبوبه حمزه پدر و مادر سمیه محمدی اسیر فرقۀ رجوی که برای درخواست دیدار با فرزندشان از دو ماه پیش تا کنون در آلبانی هستند بعد از فعالیتها و افشاگریهای گسترده و جلب حمایت مقامات و مطبوعات و رسانه های متعدد آلبانی و بین المللی، همزمان با روز تولد دخترشان سمیه، اقدام به مسافرت به شهرستانهای آلبانی نمودند.

آنها در شهر «اشکودر» واقع در شمال غربی آلبانی مورد حمایت و استقبال گستردۀ مردم در خیابانها، کافه ها، رستورانها، مؤسسات فرهنگی، کلیساها و مساجد این شهر قرار گرفتند.

در کلیسای این شهر اسقف کلیسا آقای «پستور کلون» پدر و مادر سمیه محمدی را مورد استقبال قرار داده و از خواست انسانی و مشروع آنها مبنی بر دیدار با فرزند دلبندشان سمیه حمایت کرد.

وی جلوگیری رهبری فرقۀ رجوی از این دیدار خانوادگی را محکوم نموده و آن را مغایر با احکام و تعالیم همۀ ادیان الهی و کتب آسمانی دانست.

همچنین آنها از مساجد مسلمانان این شهر بازدید کرده و در پست اهدای خون که در یکی از مساجد شهر برپا شده بود حاضر شده و برای بیماران آلبانی خون اهدا کردند.

آنها در این محل نیز مورد استقبال و حمایت مردم و مسلمانان مراجعه کننده به مسجد قرار گرفتند.

این پدر و مادر همچنین از شهرداری این شهر دیدار کرده و از جانب مسئولان شهرداری و مردم مراجعه کننده به گرمی مورد استقبال قرار گرفتند.

هنگام حرکت این پدر و مادر در خیابانها و اماکن عمومی و مؤسسات و انجمنهای فرهنگی این شهر آلبانی مردم دورشان جمع شده و با آنها عکس می گرفتند و از خواست آنها مبنی بر دیدار با فرزندشان حمایت کرده و به ویژه در روز تولد سمیه محروم کردن این پدر و مادر از دیدار دخترشان را محکوم می کردند.

مردم این شهر آلبانی در دیدارها و برخوردهایشان با این پدر و مادر رنجدیده می گفتند که ما واقعا نمی دانستیم اینجا در کشور ما چی می گذرد و چه فرقه ای را دولت ما در اینجا جا داده است ؟ وشما مارا متوجه این موضوع کردید.

در زیر تصاویر دیدارهای مصطفی محمدی و محبوبه حمزه و حمایتها از آنان توسط مردم و اسقف کلیسا در اماکن مذهبی و عمومی و مؤسسات فرهنگی شهرستان اشکودر آلبانی را می بینید:

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17190