• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

خلبان اختصاصی مسعود و مریم رجوی پرواز کرد

  • کد خبر : 17158
  • 09 سپتامبر 2018 - 9:37

قتل در فرقه های مخرب یکی از روشهای شناخته شده رهبران فرقه در مقابله با هرگونه عدم اطاعت، فرمانبرداری و یا درخواست به خروج اعضا از فرقه است. این امر وقتی بسیار نگران کننده می شود که فرد و افراد مورد نظر حاوی اطلاعاتی باشند که از نظر رهبری فرقه افشای آن ها در بیرون از فرقه برای رهبری آن خطرناک ارزیابی گردند. در این صورت است که به راحتی قتل به جهت حذف خطر به سادگی در ابعاد تکی و یا جمعی صورت می گیرد. در این رابطه سایت تاتکو سایت تخصصی  مطالعه درمورد فرقه ها، قتلهای انجام شده توسط فرقه ها را چنین توصیف می کند:

 قتل یا خودکشی؟
در حالی که چنین حوادثی معمولا به عنوان خودکشی فردی و یا دسته جمعی توصیف می شوند، اغلب آنها واقعا قتل – خودکشی هستند: اعضای ذوب شده در فرقه، بدون اینکه بدانند با عملشان چه کار می کنند، اعضای از نظر فرقه متزلزل را به جایی میرسانند که دست به خود کشی بزنند  و در مواردی حتی سپس زندگی خود را نیز می گیرند. در تمامی موارد وقتی سوژه این خود کشی ها فرزندان هستند تقریبا همواره آنها قربانیان قتل محصوب می شوند.

در مورد خودکشی های جمعی که بظاهر تصمیم جمعی می باشد، رهبری فرقه از افراد ذوب شده در خودش که آماده و مصمم به خودکشی گردیده اند، جهت انجام این خودکشی جمعی استفاده میکند، یا ممکن است افراد متزلزل را در مرگ خود کمک کنند. از آنجاییکه تمام فرقه ها در این سناریوها تظاهر به  رضایت به مرگ تمامی و یا تکی افراد فرقه خود میکنند است که معمولا به عنوان خودکشی مورد بحث قرار می گیرند.

در فرقه مسعود رجوی نیز طی سه دهه گذشته موارد گسترده ای از این نوع قتلها به جهت حذف اعضای ناراضی و یا متزلزل از نظر مسعود رجوی، روی می داد که آنها را در درون فرقه با انگ های (مسئله دار، قلوص، ضد تشکیلات، طعمه ایران، بریده، بریده مزدور ، شعبه سپاه پاسداران، خائن به رهبری) خطاب می کردند.

بعضی شیوه های حذف رجوی عبارت بودند از:

  1. گرفتن همه مسئولیتها، قطع و تحقیر وترد جمعی فرد زمانیکه هنوز در میان جمع بود
  2. زندانی کردن افراد در یک اتاق
  3. متهم کردن به مسائل اخلاقی و یا مجبورکردن فرد به اینکه به خودش اتهاماتاخلاقی بزند و بنویسد و در جمع بخواند
  4. محاکمه فردی در جمع های کوچک یکان و بخش
  5. محاکمه های جمعی در جمع های بزرگتر بعنوان عوامل ضد انقلاب و طعمه های ایران
  6. دستگیری و زندان و شکنجه جهت متهم کردن خودشان به نفوذی بودن و طعمه ایران بودن و اینکه کارت ایران را بازی می کنند.
  7. کشتن زیر شکنجه، و یا وادار کردن وی به خودکشی
  8. تحویل دادن به زندانهای عراق تا توسط عراق حذف شود تا توسط رجوی
  9. کشتن افراد با صحنه سازیهایی مانند خودکشی با شلیک، خودسوزی، دارو خور کردن، حلق آویز کردن،

در تمامی موارد زیر لیستی از اعضا وجود دارند که سوژه های آن بوده اند و توسط جداشده ها به طور مفصل تشریح و حتی به اطلاع ارگانهای حقوق بشری رسانده و به صورت کتاب نیز منتشر شده اند.

آخرین نمونه آن که توسط فرشته هدایتی از اعضای شورای رهبری جدا شده در آلبانی افشا گردید، قتل زهرا نوری از اعضای شورای رهبری فرقه رجوی و از فرمانده هان ارتش به اصطلاح آزادیبخش ملی ایران بود.

مژگان تقی پور که به همراه چهار فرمانده زن دیگر بنام های خانم راحله ضابطی (فرمانده)، مرضیه قبادی (فرمانده)، سرور سلامی(رضایی) (فرمانده)، سارا هفت برادران (فرمانده)، از تشکیلات فرقه برده داری رجوی فرار کرده اند، از جمله زنانی بود که آموزش خلبانی را نیز توسط  ارتش عراق دیده بود. فرار این پنج فرمانده بعلاوه فرار خانم زینب حسین نژاد که او نیز فرمانده بود جمع ریزش در سطح فرمانده جبهه را به شش تن میرساند.

مژگان تقی پور، با توجه به موقعیت مادرش زهرا نوری، عضو شورای رهبری این فرقه و پدر ناتنی او (حمید باطبی) تنها زن در میان چند مرد بود که زبان انگلیسی را خوب می دانست و آموزش فن خلبانی را انتخاب کرده بود.  البته بعدها چند زن دیگر نیز به خلبانان اضافه شد.

محل آموزش خلبانی ارتش صدام

انتخاب مژگان به عنوان کارآموز خلبانی از طرف مسعود رجوی همراه با مشکلات بسیاری همراه بود، چون عراقیها به شدت با آموزش خلبانی به یک زن مخالف بودند ولی مسعود رجوی که به هیچ مردی در اطراف خود اعتماد نداشت و آنها را ضد انقلاب می خواند با پا درمیانی خودش به صدام توانست در نهایت فرماندهان ارتش عراق را متقاعد کند  که مژگان جزو کارآموزان خلبانی باشند و راه را برای دیگران زنان باز کرد.

مژگان، فرزند زهرا نوری  خلبان اختصاصی مسعود و مریم رجوی بود  و جهت جابجایی  در مانورها از او استفاده م یشد و قرار براین بود که در صحنه های احتمالی فتح تهران مسعود و مریم رجوی با خلبانی مژگان تقی پور صحنه های پیروزی را نظاره گر و فرماندهی کند!  از همین نظر بالاترین مراقبتهای تشکیلاتی از مژگان می شد تا هیچ اخباری از عملکردهای مسعود و مریم رجوی در داخل و بیرون تشکیلات به او درز نکند.

فرار موفقیت آمیز این پنج فرمانده جبهه را از تشکیلات وطن فروش فرقه ای رجوی را به عموم مردم ایران  تبریک میگوئیم.

توجه و تصحیح: زهرانوری که قبلا در افشاگری زنان مجاهد از وی بعنوان مجاهدی که خودکشی شده است یاد شده است مادر مژگان تقی پور نمیباشد.

زهرا نوری مادر فرمانده مژگان تقی پور زنده است و در سیستم فرقه رجوی حضور دارد

نوشته: داود باقروند ارشد

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17158