• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

همکاری فرقه وطن فروش رجوی با اسرائیل به نفع کدام کشور است؟ / مردم ایران تکلیف خودشان را با شما خائنین به وطن می دانند / فرقه معاون اداره مهاجرت آلبانی را خریده است

  • کد خبر : 16689
  • 18 آگوست 2018 - 11:16

مریم رجوی وطن فروش گفته:« حراج دریای خزر برضد منافع ملی کشور است». هر آدم منصفی اگر قضیه خود اینها را بداند خنده اش می گیرد .
اینها همانهایی هستند که برای گرفتن پول های هنگفت از صدام تمام اطلاعات کشور را آن هم در زمان جنگ می فروختند اون موقع بر خلاف منافع ملی کشور نبوده ؟ همکاری با دستگاه های اطلاعاتی اسرائیل که خودشان یعنی همان سازمان اطلاعاتی اسرائیل فاش کرده ما اطلاعاتمان را در همکاری با گروه مجاهدین! تکمیل می کردیم یعنی این هم بر خلاف منافع ملی کشور نیست ؟

آیا کشتن زن و بچه بیگناه آن هم با اسم عملیات در شهرهای مختلف بوسیله بمب هایی که کار می گذاشتند بر خلاف منافع کشور نیست و کار درستی است؟
چطوری است که برای شما همه چیز آزاد و حلال است اما به دیگری حرام و ممنوع می شود. بهتر است به جای اینکه از این چرت و پرت ها که فقط مصرف درون تشکیلاتی دارد فکری به حال وامانده خودت ، شوهرت و فرقه بکنی. تو نمی خواهد برای دیگران و مردم ایران نسخه بپیچی، مردم ایران تکلیف خودشان را با شما خائنین به وطن می دانند .
شما همین الان هم دارید به مردم خیانت می کنید. افراد جداشده در آلبانی را در همدستی با وزارت کشور وقت آواره و سرگردان کرده اید اما از آن طرف افرادی که برایتان جاسوسی بقیه را می کنند با پول و هزینه خودتان به اروپا بدون هیچ مشکلی اعزام می کنید. این را می گویند جنایت، افرادی که سال ها برای شما از جان و مال و تمام هستیشان مایه گذاشتند و همه چیزشان را برای شما دادند که تماما کذب بودید. الان ولی وقتی که نمی خواهند باشما باشند و می خواهند زندگی آزاد داشته باشند شما ول نمی کنید و هر بار سر راهشان مشکلات جدیدی می گذارید . شما هر کس را که بخواهید به راحتی می خرید، مثل معاون اداره مهاجرت آلبانی که تمام کارهایتان را با او پیش می برید و از طریق اوست که برای تمام جداشدگان مانع تراشی می کنید.
اینها را گفتم که بدانید چه کسانی دارند از کشور و منافع ملی کشور حرف می زنند.

یادداشت از احمد دارابی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16689