• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

حاج آقا سعیدفر، برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی: از برادرم می خواهم هر چه زودتر ریشه این لانه فاسد را بر کند

  • کد خبر : 15240
  • 09 ژوئن 2018 - 20:57

خانواده یکی از دشمنان بزرگ فرقه رجوی از دیدگاه سرکرده این گروه تروریستی بوده و هست و آنچنان ضربه ای که از این تشکل بسیار منسجم در طول چهار سال حضورشان در برابر قلعه الموتی خود خورده در تمام طول عمر تشکیلاتی اش نخورده است. آثار حضور خانواده های اسیران در بند فرقه رجوی در عراق هنوز هم در آلبانی مشهود می باشد و هر روز شاهد جدا شدن عناصر سازمان ضد خانواده رجوی می باشیم .


حاج آقا سعیدفر از اعضاء خانواده هایی می باشد که برادرش بیش از سه دهه در فرقه ضاله رجوی گرفتار شده و در طول این مدت هیچ خبری از وی ندارد. وی برای اطلاع یافتن از وضعیت برادرش چندین بار به جلوی پادگان نظامی فرقه رجوی در عراق مراجعه نمود ولی متاسفانه سران ظالم رجوی با بی رحمی تمام این خواسته به حق انسانی وی را که تنها ملاقات با برادرش حتی به مدت یک ساعت بود را نپذیرفتند و در عوض با چماق و سنگ از او و همراهانش استقبال نمودند.

سعیدفر در مورد برادرش گفت : برادرم قبل از اعزام به خدمت، آدم بسیار متدینی بود و اصلا نه او و نه خودم از فرقه رجوی و امثال آن خبری نداشتیم که وی بخواهد گرفتار آنها شود و بعد از آنکه به خدمت سربازی اعزام شده و سپس اسیر نیروهای بعثی شد ما در جریان گرفتاریش در فرقه رجوی قرار گرفتیم و اکنون بیشتر از ۳۰ سال می باشد که هیچ گونه خبری از او نداریم .

وی ادامه داد: به همه نهادهای بین المللی نامه نگاری نمودیم و یا شخصا مراجعه کردم ولی تاکنون نتوانستم حتی صدای برادرم را بشنوم و من بسیار نگران وضعیت او هستم که سران فرقه رجوی آنچنان که افراد جدا شده عنوان می نمایند، بر روی ذهن او فشار می آورند و با شستشوهای شدید ذهنی او را فریفته اند و با حیله و نیرنگ او را در فرقه خود نگه داشته اند .
وی گفت: خداوند سرکرده و سران فرقه رجوی را در این روزهای مبارک لعنت کند که باعث و بانی بدبختی برادرم شده اند و او را بیشتر از ۳۰ سال از زندگی و آزادی محروم نموده اند.

سعیدفر در پایان اظهار داشت:من و خانواده ام به درگاه خداوند متعال شکایت می کنیم و از او می خواهیم هر چه زودتر ریشه این لانه فاسد را بر کند و عزیزانمان را به آغوشمان بازگرداند .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز گلستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15240