• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

توضیحات یکی از جدا شده های فرقه رجوی به یاوه گویی های سایت رجوی: پس مخفی شدن مسعود رجوی از سال ۸۲ را چگونه معنا کنیم؟ / همراهی با خانواده ها درتجمع اعتراضی مقابل اشرف جزو شرافتمندانه ترین صفحات زندگی من است

  • کد خبر : 15028
  • 30 می 2018 - 13:40

شما آنقدراز شرافت واصول انسانی تهی شده اید که هنوز پدران و مادران پیر که گناهی جز آرزوی ملاقات با عزیزانشان ندارند را مزدور می نامید

فراخواندن اعضای گرفتار و نیازمند به کمپ و قرار دادن متن جعلی برعلیه جداشدگان داخل، خارج واجبارکردن آنها به امضا، بخش ناچیزی از بی هویتی شماست

سایت ایران افشاگر، سایت رسوای فرقه رجوی که در واقع سایت دروغ پردازی های رجوی است درمورخه ۷ خرداد ۹۷ با انتشارمقاله ای تحت عنوان علی اکرامی مامور دراستان خوزستان به دروغ های رسوایی متوسل شده که بیش از هرچیزنشان دهنده عمق کودنی ، بلاهت و کند ذهنی نگارنده آن است.

(بخشی از سخنان مسعود رجوی در نشست های موسوم به طعمه: وقتی دیدید براثر فعالیت و کارهای شما جیغ ایران درآمد، وقتی دیدید برعلیه شما به اصطلاح دست به افشاگری و پاسخ گویی زد بدانید به خال زده اید، اگر به خاطر فعالیت های شما جزش درنیامده و ضربه شما کاری و جانانه نبود که علنا یقه درانی نمی کرد و پاسخ نمی داد.)

یک ضرب المثل معروف می گوید که انسان دروغگو کم حافظه است. به دلیل اینکه تناقض، اطلاعات نادرست  ونگارش ناشیانه درمتن این اطلاعیه حرف اول را می زند. لازم دیدم که برای ثبت درتاریخ و نه درموضع دفاع از خود نکاتی را متذکرشوم به امید اینکه اصحاب نگارنده این متن که به دلیل حضور سال ها درغارمناسبات رجوی وعدم ارتباط با دنیای خارج اذهنشان آک بند و درسالهای دهه ۶۰ فریزشده باقی مانده آپدیت شود.

حال اجازه می خوام به کیفرخواست ۱۳ ماده ای این فرقه بپردازم . در ضمن من متولد سال ۱۳۳۸ نیستم واز نگارنده گان متن به خاطر اینکه چند سال من را جوان ترمعرفی کردند کمال تشکررا دارم .

۱) من درهیچ یک ازنوشته هایم اشاره ای به مخفی شدن از ترس بعد از اعلام مبارزه مسلحانه نکرده بلکه تاکید نمودم که به دلیل ملاحظات امنیتی وجلوگیری از دستگیری به توصیه مسئولین وقت مخفی شدم، حال اگر مخفی شدن از نظرنگارنده مطلب ترس معنی می دهد پس مخفی شدن مسعود رجوی از سال ۸۲ وعدم انتشارحتی یک پیام تصویری از طرف ایشان را چگونه معنا کنیم؟

۲) اینکه درماده یک کیفرخواست گفته شده من خانوده های اسیران دربند فرقه را که سال ها به دلیل ممانعت سران این فرقه از وضعیت سلامتی فرزندانشان مطلع کرده واشک شوق درچشمان ولبخند برلبانشان جاری ساختم وتجربیات خودم را برای چگونگی آزادی عزیزانشان را دراختیارشان گذاشتم قبول داشته و به آن افتخار می کنم درمنتهای شرف مفتخرم که من را به عنوان فرزندشان پذیرفته و بارها تاکید کردند با حضورما جداشدگان درکنارشان احساس می کنند فرزندشان به جمع خانواده برگشته است .

۳) برخلاف متن ماده ۲ من هیچگاه با آقای موفق ربیعی دریک برنامه مشترک شرکت نداشته ام اگرچه همواره به خاطرافشای ماهیت سران این فرقه وحمایت از جداشدگان و رعایت حق میزبانی برای من قابل احترام هستند.

۴) من به این ماده یعنی حضور درکناراسارتگاه اشرف به منظور اطلاع رسانی و آگاه ساختن اعضا نسبت به واقعیت های دنیای آزاد وافشای سیاه نمایی و دروغ های شما نسبت به فضای خارج هم اعتراف وافتخار می کنم وخوشحالم توانستم به اتفاق دیگردوستانم اسباب آزادی دهها نفر را فراهم آوریم وبه کانون گرم خانواده برگردانیم.

۵) من هیچ طوماری درحمایت از نوری مالکی به دلیل به اصطلاح کشتار مجاهدین ننوشتم، مدرک رو کنید.

۶) در رابطه با اتهام تحت فشارقرار دادن خانواده های قربانیان شما من اعلام آمادگی می کنم درهرمکانی که شما مشخص کنید   و یا ضمن دیدار با نمایندگان کمیساریای سازمان ملل وصلیب سرخ این دروغ بی شرمانه شما را از جانب آنها تکذیب شود.

لازم به یاد آوری است که خانواده من یکی از قربانیان شماست به راستی اگراین کارفاقد کمترین اعتبارحقوقی درنزد ارگانهای بین المللی است چرا دربیلان کار آورده اید البته من کتمان نمی کنم که به خانواده های محترم گفته ام آنها قربانیان اصلی قدرت طلبی رجوی بوده اند.

۷) در رابطه با شرکت دردانشگاه که به دروغ به عنوان «شو» آورده شده لازم است که یادآورشوم بعد از آزادی از بند اسارت فرقه از آنجایی که خودم درمحیط دانشگاه اسیر زنجیر دروغ این فرقه شدم به خاطراینکه نسل دیگری قربانی این فرقه نشود واز آنجایی رجوی به دلیل عمق خیانت هایش این بار درعرصه فضای مجازی و باهویت جعلی وساختن اکانت های ساختگی و درقالب شخصیت شهروندان عادی قصد فریب وجذب نسل دانشجو را داشت برخودم واجب دانستم به عنوان مبرم ترین وظیفه انسانی واجتماعی درعرصه دانشگاه حاضرشوم از قضا حضورمن و دیگردوستانم با استقبال چشمگیر دانشجویان دانشگاه ها مواجه شد بطوریکه جلسات پرسش وپاسخ درچندین نوبت تکرار گردید. درضمن شما شرکت من دردانشگاه های استان مازندران را از قلم انداخته بودید.

۸) من درهیچ یک از برنامه های تلویزیونی ایران واز جمله برنامه هفت نابخشوده شرکت نداشتم این نادانی شما هم ناشی از همان بیماری مزمن دروغ گویی گوبلزی است.

اگرچه از زحمات دوستانم که توانستند گوشه ناچیزی از خیانت های شما را دراین برنامه درنزد خلق قهرمان ایران افشا نمایند کمال تشکر را دارم.

۹) درمورد همراهی با خانواده ها درتجمع اعتراضی وتحصن درمقابل اسارتگاه اشرف که با حضور خبرنگاران مختلف و رسانه های بین المللی صدای مظلومیت آنها را به گوش جهانیان رساند وشما را هرچه بی اعتبارترنمود این از بزرگ ترین وشرافتمندانه ترین صفحات زندگی من است.

اگرشما درمنتهای سقوط اخلاقی این خانواده ها را باعرض معذرت از ساحت مقدسشان مزدور نامیدید ۹۵ درصد از خانواده های اسیران درطی این سالیان با تحمل گرمای طاقت فرسا وکشنده عراق و پذیرش ریسک جانی ماهها درمقابل درب اصلی ویا اضلاع اشرف فرزندان خود را صدا زدند و برای دیدن یک لحظه ی آنها خون گریستند ولی آیا پاسخی جز سنگ پرانی، تف، لعنت و فلاخون از شما گرفتند؟

بسیاری از آنها بدون اینکه موفق به دیدار عزیزانشان شود طی سال های اخیر دارفانی را وداع کردند درحالیکه درآخرین لحظات زندگی زیرلب فرزندانشان را صدا می زدند.

شما آنقدراز شرافت واصول انسانی تهی شده اید که هنوز این پدران ومادران پیر را که گناهی به جز آرزوی ملاقات با عزیزانشان ندارند را مزدور می نامید.

به راستی از فرزندانشان که عمر وجوانیشان را فدای منافع وخصلت قدرت طلبانه شما کردند وهنوز در اسارتگاه «اشرف ۳ » درآلبانی چشم درچشم شما دارند شرم نمی کنید؟ شرمتان باد. چگونه می توانید نگاه کنید به موی سفید پدران ومادران اعضای اسیر، شک نکنید مکافات بی حرمتی به این موجودات آسمانی را پس خواهید داد.

۱۰) در رابطه با خاطره نویسی که آن را دروغ قلمداد کرده اید نفس اشاره کردن آنها به عنوان یکی از جرم های من مشخص می کند که بدجوری شما سوخته اید، به خصوص آخرین آن که به نام گناه هنرعشق ورزیدن به طلاق اجباری شما و مجازات تماس با عفریته سابق درقالب یک رمان عاشقانه که درنقطه مقابل کینه شماست اشاره می کند .

۱۱) در رابطه با دوره گردی درشهرهای استان اگرمنظورتان دعوت خانواده های اسیران از ما و اطلاع رسانی نسبت به وضعیت آلبانی وعزیزانشان می باشد کاملا مورد تایید است ولی با خواندن لفظ  خانواده مجاهدین دچارتناقض شدم آخرنمی شود ما در بند ۹ متهم به بسیج خانواده های مزدور شویم و دراینجا متهم به آزار واذیت خانواده های مجاهدین ؟ ما را تعیین تکلیف کنید آخرش خانواده های اعضا مزدورهستند و یا خانواده مجاهدین؟

۱۲) آیا پیام تبریک فرستادن برای عضوی که نامه هایی که برای خانواده فرستاده و خواهان جدایی است و بعد تحت فشارهای روحی و روانی شما و به خصوص شانتاژ مالی مجبور به بازگشت به اسارتگاه مرگ شما می شود پیش بردن خط وخطوط ارگانی است ؟

۱۳) در رابطه با برقراری ارتباط با جامعه آزاد شدگان از فرقه در آلبانی با توجه به اینکه آنها از دوستان سابق وهم استانی من هستند به عنوان یک وظیفه انسانی برخود واجب می دانم که از هرگونه کمک به آنها و از جمله برقراری ارتباط آنها با خانواده هایشان دریغ نورزم، این یک جرم نیست بلکه قیام به بدیهی ترین مسئولیت اجتماعی وشهروندی است. آن کس که با سو استفاده از شرایط نابسامان مالی وعقب ماندگی اجتماعی، اعضای نیازمند وناتوان را مجبور به جاسوسی برعلیه دیگر دوستان جداشده شان می کند شما هستید.

فراخواندن اعضای گرفتار و نیازمند به کمپ وقرار دادن متن جعلی برعلیه جداشدگان داخل ، خارج واجبارکردن آنها به امضا بخش ناچیزی از بی هویتی شماست . شما سالهاست که دریک دگردیسی ضد انقلابی قافیه شرافت، انسانیت وحس نوع دوستی را درقمار قدرت طلبی به هرقیمت بدجوری باخته اید و دیگرهیچ توجیهی هم برای رسیدن به مرز بی نهایت شقاوت و دنایت ندارید.

درخاتمه با توجه به تاکیدات مکرر خودتان درمورد مشخص شدن مرز مزدور و مزدوری پیشنهاد دارم که یک مناظره باعنوان مزدورکیست؟ مزدوری چیست؟ درخود مقر«اشرف ۳» با حضور تمامی اعضا ، شخص مریم رجوی و یا هرشخصی که شما مشخص می کنید ترتیب دهید تا ما هم به اتفاق تمامی خانواده های اعضا و قربانیان درآن شرکت کنیم تا تاریخ سیرتکاملی خود را طی کند ومشخص شود مزدور کیست مزدوری چیست؟

علی اکرامی – ۸ خرداد ۹۷

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15028

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی