• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

«جولیانی» برای بالابردن تعرفه خوش خدمتی به فرقه رجوی برجام را در دست گرفت

  • کد خبر : 14680
  • 14 می 2018 - 11:36

رودی جولیانی دلقک سیرک رجوی برای بالابردن تعرفه ی خوش خدمتی به آن ها، متن سخنرانی اش را به عنوان توافق برجام در دست گرفت و بعد از بارها ریختن آب دهان روی کاغذ متن وانمود کرد باید این توافق را پاره کرد و این طور گفت که برخورد دولت آمریکا با برجام این گونه خواهد بود.

حرکت عجیب «رودی جولیانی» عضو تیم حقوقی پرزیدنت ترامپ در سیرک نیویورک رجوی ها، به خوبی ماهیت فرقه سرخوش و بی هویت رجوی و حامیانش را بر ملا کرد. جولیانی مانند یک دلقک از جنس مضحک ترامپ، برای خنده حاضرین سیرک حرکتی بسیار زشت، زننده و البته در شأن هواداران رجوی اجرا کرد.

اما اینکه چنین افرادی با عدم دارا بودن تعادل روانی و شخصیتی در راس یک دولت قرار می گیرند و اتفاقاً می خواهند تمام دنیا خود را با این دولت وفق دهد جای تامل دارد.

اطوار زشت رودی جولیانی نشان دهنده شخصیت و ماهیت دولت فعلی ایالات متحده است و نظیر این دلقک بازی ها را بارها از خود دونالد ترامپ هم شاهد بودیم. دست دادن های معروف ترامپ نمونه ای از رفتارهای بدون تعادل این فرد است.

زمستان این فریبکاری های دیرینه ی فرقه رجوی نیزمی گذرد و روسیاهی اش برای کسانی می ماند که خواسته و ناخواسته تن به انجام خیانت های این فرقه داده اند. دیدن این کلیپ تاسف بار را به همه ی شما عزیزان پیشنهاد می کنم. ببینید چه کسانی از اغتشاشگران و تروریست ها حمایت می کنند .

یادداشت از سالاری

 انتهای پیام/ انجمن نجات مرکز سیستان و بلوچستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14680