• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

رسوایی جدید: مریم رجوی آخرین کینه های خود را علیه جداشده ها وارد می کند / مریم رجوی: اعضا علیه دوست رهاشده خود چرندیات فرقه را بنویسند

  • کد خبر : 14355
  • 23 آوریل 2018 - 9:59

مریم رجوی که این همه از دست جداشدگان عصبانی است به خاطر این است که هر دروغ او را در لحظه در جلسات کمیساریا بر ملا می کنند.
کینه مریم رجوی طی این چند ماه گذشته آنچنان بالا گرفته که سر هر بهانه ای نفرات را تحت فشار قرار می دهد و بعد فقط یک چیز از آنها می خواهد و آن این است که علیه دوست رهاشده خود چرندیات فرقه را بنویسد و در این نوشته حتما مارک مزدور ایران بزند و او را به کارهای تروریستی علیه فرقه متهم نماید.

هر کسی این کار را نکند بلافاصله تحت شدیدترین فشارها قرار می گیرد. بعد مریم رجوی می گوید مسلمان است و دم از قرآن می زند. او کارهایی با افراد فرقه خودش می کند که حتی دشمن ما چنین کاری با ما نکرده است.

وقتی دستگاه کثیف فرقه روی دروغ گفتن به اعضای خودش سوار باشد بیشتر از این انتظار نداریم. عملکردهای مریم رجوی اینجا خوب خودش را نشان داده و به روشنی پیداست که چقدر در عراق به ما دروغ گفتند چون دسترسی به هیچ رسانه ای نداشتیم. ولی اینجا در آلبانی هر حرکتی که فرقه رجوی انجام می دهد همه با خبر می شوند چون می دانند با دروغ دارد کارش را پیش می برد و با مزد بگیران خودش که به اسم هوادار رابطه دارد خبرهای جعلی پخش می کند که بگوید فلان نفر اخراج شده چون با ایران رابطه داشته که دیگر دست فرقه رو شده و کسی باور نمی کند.

مریم رجوی حتی کمک های کمیساریا به نفرات را حرام می داند و تا می تواند علیه این ارگان بین المللی دروغ و جعلیات به خورد نفرات اسیر در فرقه می دهد چون علیرغم خواست فرقه مستمری جداشدگان را خودش می دهد. دور نیست روزی که همه دوستان ما از شر این فرقه مخوف و جنایتکار رها شوند.

مجید آتش افروز
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14355