• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

مردم آلبانی به ماهیت واقعی فرقه تروریستی رجوی پی برده اند

  • کد خبر : 14347
  • 23 آوریل 2018 - 9:01

عنوان این مطلب  تیتر روز رسانه ها در آلبانی  در رابطه با فیلی که فرقه رجوی به سردمداری مریم قجر عضدانلو و جولیانی هوا کرد می باشد ، اما آوار شد بر سر خود مریم قجر . از دو روز قبل فرقه رجوی یک توطئه را که با هم دستی جولیانی شروع کرده بودند .

واقعیت موضوع این بود که انجمن جهانی بکتاش برای برنامه جشن نوروزی خود از کشورهای عراق ، آلمان،  ایران  و بعضی از کشور های دیگر مهمان دعوت کرده بودند . از ایران دو روزنامه نگار باز نشسته دعوت شده بودند . فرقه رجوی از طریق مواجب بگیرانش در جریان این دعوت قرار گرفته بود . رهبر آمریکائی فرقه رجوی ( جولیانی ) به مناسبت برنامه عید در جمع این فرقه بود . از این سو مقداری هم فرقه آب و سس این خبر را زیاد کرد ، به خورد جولیانی داد . این خبر به سیستم های اطلاعاتی امریکا رسانده شد  . سازمان اطلاعات آمریکا موضوع را به سرویس اطلاعات و مبارزه با تروریسم آلبانی می دهد . این سرویس ضد تروریسم حتی اسم این دو فرد را نمی دانست فقط از روی عکسی که در دست داشت به مراسم جشن نوروزی بکتاش می رود و از روی عکس این دو فرد را می گیرند . به همراه این دو نفر رئیس تشکیلات بکتاش که مهمان دعوت کرده بود به اداره پلیس می رود . در صحبت های که پلیس با این دو فرد می کند متوجه می شوند اطلاعتی که سرویس اطلاعتی آمریکا در اختیار آنها قرار داده بود تماما غلط بود و بعد از پوزش خواهی این دو فرد را آزاد می کنند . این موضوع باعث عصبانی شدن نخست وزیر آلبانی آاقای ادی راما می شود .

تیتر روزنامه های آلبانی در این رابطه خیلی جالب بوده است :

تیتر روی عکس : مریم رجوی انگشت به دهان باقی ماند .

پراگراف زیر عکس : اما ظاهرا اخرین توطئه برای روزنامه نگاران ایرانی بی نتیجه بوده است . روزنامه نگاران ایرانی روزنامه نگار بودند قاتل و تروریسم نیستند . مریم رجوی ناموفق و انگشت به دهان باقی ماند . ایران برای مریم رجوی بیوه شوهر نفرستاده است .

ایدی روزنامه فاکس ویب:

علت این اقدام مریم قجر با سرکرده امریکائی انها چه بود ؟

ازآنجائی که اعضای رها شده از فرقه رجوی دامنه روشنگری های خود را به تلویزیون های سراسری آلبانی کشانده اند و ماهیت واقعی این فرقه الان در تلویزیون های سراسری و روزنامه های سراسری باز گو می شود  مردم آلبانی پی به ماهیت واقعی این فرقه تروریستی برده اند . سران این فرقه در تلاش هستند تا بتوانند مقداری این روشنگری ها را کم رنگ کنند . اما این سیه بختان نمی دانند واقعیت را نمی شود انکار کرد ممکن است چند سیاست باز را با پول خرید اما واقعیت خودش بال در می آورد و در رسانه های آزاد پرواز می کند و به خانه مردم آلبانی نفوذ می کند . در این بین پولی به سیاست بازان خود فروخته رسیده و روسیاهی برای سران فرقه رجوی باقی می ماند همانطور که تا الان این طور پیش رفته است .

یادداشت از محمد کرمی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14347