• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

رجوی با هر کجای دنیا که دشمن ملت ایران است همکاری می کند / لعنت خدا بر مسعود رجوی کذاب

  • کد خبر : 13793
  • 18 مارس 2018 - 10:48

مسعود رجوی که رهبر فرقه رجوی است همه کاره مطلق این فرقه می باشد. حتی مریم رجوی به گفته خودش نمی تواند بدون اجازه او آب بخورد چه برسد به نفرات دیگر. مسعود رجوی نزدیک به ۴۰ سال است که دارد علیه عالی ترین مصالح ملت ایران مقابله و عناد می کند. او با هر کس در هر کجای دنیا که با ملت ایران دشمنی داشته همکاری کرده و دقیقا یک وطن فروش خائن و جانی از نظر مردم ایران است. البته جنایات او شامل حال ملت عراق و حتی اعضای خود فرقه هم شده است.
مسعود رجوی که ۱۵ سال است در دخمه ای گیر کرده یا قایم شده در گذشته به اعضای فرقه اش گفته بود که اصلا برای شما نباید سرنگونی ایران مهم باشد و اصلا نباید دنبال این موضوع باشید. او تأکید کرده بود که الان اولویت رستگاری نفرات است و بس و من می خواهم شما را رستگار کنم و بهشت رفتن شما هم پای من است و قول می دهم که همه شما به بهشت خواهید رفت. جالب است که او ادعا کرد که در این خصوص پادرمیانی می کند. یعنی اینکه اگر کسی گناهی داشته باشد و قرار باشد به جهنم برود این پیامبر نوظهور پادرمیانی می کند و او را به بهشت می برد.

بعضی از نفرات هم که از آنها سؤال می کرد که آیا می خواهی بروی یا بمانی می گفت می مانم چون می خواهم رستگار بشوم. بخدا قسم عین واقعیت را می گویم. چقدر افراد را مغزشویی کرده بود که برخی واقعا باورشان شده بود که بهشت رفتن آنها دست مسعود رجوی ملعون است. و یا عجبا به این دستگاه مغزشویی. باید احسنت گفت که نفرات را به چه امیدی در درون فرقه به اسارت گرفته است. لعنت خدا بر مسعود رجوی کذاب.
اگر مسعود رجوی قرار است نفرات را رستگار کند پس چرا اینقدر وحشت دارد که هفت سوراخ مخفی شده است. طرف الان معلوم نیست کجا گور به گور شده و کلا دارد چه غلطی می کند آن وقت ادعای رستگار کردن نفراتش را دارد. ادعاهای مسعود رجوی در نشست ها با ردیف کردن آیات قران و فرازهای نهج البلاغه سر به آسمان می کشید ولی در عمل به یک حرفش هم پایبند نبود. او خود را در حد معصوم می داند اما در کمال دریدگی و وقاحت علیه ملت خود با هر دشمنی می سازد.

یادداشت از زینال شهیدی

نجات یافته از فرقه رجوی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13793