• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

“آنکه از منطق به دور است به فحاشی وتهمت رو می آورد ” قسمت اول

  • کد خبر : 964
  • 07 ژانویه 2015 - 9:22

“آنکه از منطق به دور است به فحاشی وتهمت رو می آورد “

pedar rajavi

مسعود رجوی پدر و مادر پیر خودرا فروخت تا به قدرت برسد .

دژخیمان رجوی نما ،منطق  نمی شناسند و اندیشه های کثیف و خائنانه دارند و طالب جنگ و تشنه خون هستند ، سعی می کنند با تهمت وافترا و دروغ و ناسزا و با شستشوی مغزی، اسیرانمان را قانع کنند که خانواده ها جزء نفرات آدمکش و شکنجه گر ند وبرای بهتر زیستن خود ، شما را به کشتن و یا اعدام خواهند داد.

دژخیمان رجوی ، ژست انقلابی وظاهری فریبکار و درونی خون آشام دارند.      مسعود رجوی پدر و مادر پیر خودرا فروخت تا به قدرت برسد .

حسین رجوی پدر مسعود در مصاحبه خود می گوید : با حیله ونیرنگ ما را زندانی کرد تا به ملت ایران اینگونه تفهیم کند “نظام ایران به پدر مادرمجاهدین هم رحم نمی کند” .

مادر پیر ،مسعودرجوی در مصاحبه خود می گوید : خدا لعنت کند مسعودر ا ،بخاطر قدرت و منم منم کاریشان و نشان دادن قدرت خود ،نه به پدر ومادر پیر خود رحم کرد و نه به برادرش ، من شیرم را حلال نمیکنم و تا آخر عمرم نفرین و آقش می کنم “.

مسعود رجوی ،، بخاطر قدرت ومنسب ، اعتبار دادن وقانونی کردن خیانت هاو جنایت ها و علی الخصوص وطن فروشیها به کشورهای دشمن واز همه مهمتر برای حفظ امنیت جان خود وبرای ایجاد امنیت ظاهری دربین دوستان وهمرزمان ، به  پدر و مادر پیر خود هم رحم نکرد و آنها را به دستور شخص خود در زیرزمینی به شگردهای مختلف زندانی و حتی شکنجه کرد تا اینگونه بی گناهی خود را به اثبات برساند، یعنی سیاست کثیف رجوی، پدر مادر نمی شاسد و اکنون همان سیاست را درمورد پدران و مادران پیر، هزاران خانواده که عزیزان آنها رادر لیبرتی  ، گرفتارو  اسیر وزندانی کرده ، بکار گرفته تا به این صورت به اهداف شوم  خود یعنی همانا کشتار تمامی دربندیان لیبرتی است، برسد .

farmande soraya

با همین ایمان و عشق ،   اشرف را ویران کردیم

pedar

من فقط پسرم را میخواهم که از جبهه جنگ ربودی وبیست سال است که درزندان اشرف محبوس کردی..

mother

من مادرم ، پسرم را شیادان رجوی ربوده و نزدیک به هفده سال است که اورا ندیدم

آری ، رجوی از احساسات و صداقت و پاکی جوانان ایران زمین سو استفاده کرد ه و میکند وبه بهانه آزادی  و شعارهای فریبانه ایران ، تمامی نفرات قسم خورده خود را بازنجیر عشق و وفادرای به مریم و انقلاب مریم قفل کرد ،به همین خاطر از قشر جوان  بی تجربه برای جذب در فرقه تروریستی خود استفاده می کرد .

نفرات جداه شده امروزی از فرقه رجوی ، همان جوانان پاک و غیور دیروزی هستند که عمر و هستی و زندگی خودرا فدای جاه طلبیهای رجوی ورجوی نما ها کردند و تمامی نیروی جوانی و قدرت و زندگانی و همسر بچه و آینده را به خودنمائی قدرت پوچ رجوی خیلی و خیلی آسان هدیه کردند وعشق پاک خودرا به اندیشه ویرانگر رجوی به هیچ ، ارزانی کردند ،به همین خاطر مسعود رجوی به هیچ کدام ار نفرات اسیر در چنگال اختاپوس نشان خود، ارزشی قائل نیست چراکه تمامی حس و احساسات آنهارا در چنگ خود گرفته وهمچون مترسک در زندان لیبرتی ،برای رسیدن به اهداف شوم خود یعنی کشتار دسته جمعی ،این نگون بختها رامی چرخاند تا جان سالمی از این مهلکه بیرون ببرد.

ادامه دارد …

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=964